Ellie Foushee

4.5K 238 75
                                    

Pek hikaye önerisi gelmedi . Önerileriniz varsa lutfen bana ulaşın .Multimedia ya Ellie'nin dosyada bulunun ayin fotoğraflarından birini koydum . Bölümün sınırı 50 vote iyi okumalar .

**********

''İşte başıyoruz demek küçük büyücü ha ''? dedi ve boğazındaki haçı tutarak bir çeşit dua okumaya başladı . Annie duvardaki büyüyü yere düşürüp çerçevesini kırmıştı . Öğretmen birkaç birşey daha söyledikten sonra Annie yere düşerek gözlerini kapattı . 

**********

Uyandığında karşısında ciddi öğretmeni buldu . Gözlerini bir kaç kere kırğıştırdıktan sonra arkada trınaklarını yiyen ,  ellerinin arasındaki haça sarılmıs kendi öğretmenlerini buldu . Bi anda çırpunmaya çalıştı . Elleri ayakları bağlıydı . Neler oluyordu burda . Sert öğretmen konusmaya başladı :

''Oh tatlım çırpınma boşuna ... Amacımız sana zarar vermek değil , bunlar önlem amaçlı . Sana zarar verenlerden kurtulmana yardım edeceğiz . Seninde biraza yardımınla tabii ki . '' 

Annie soylenilenleri tam anladığından emin değildi . Ne vardı ?  Ne ona zarar veriyoru ki ? Gördüğü silüetler ? Teyzesinin her gece baska biri olmasını sağlayan sey ? Nasıl yardım edeceklerdi ki ? O sırada ciddi öğretmen uzerine cildini yakan bi su fırlatıp bir syeler okumaya basladı . Annie'nin içinde bir supernova yaşanırcasına birşeyler kabarıyordu . Çıldırmış gibi kurtulmaya çalıştığını yeni fark ediyordu . Sankı o yapmak istemiyor ama bedeni ele geçirilmişti . Bağırışlar çağırışar yukseldi . Sonra Annie kendini saldı ve birşey gormemeye başladı .

*****

Gölzeirni araladığında yine başka bir yerde uyanmıştı . Bu geldiklerinde yerleştikleir odaydı . Amy ''Bayağıdır uyuyosun Annie.'' dedi gülerek . Annie ne olduğunu anlamaya calısarak ''Hmm .  Yemeğe ne kadar var bayağı acıkmışım . ''bunu dedikten sonra karnından bir gurultu yükseldi . Arkadaşına baktı ve gülümsedi . '' Sanırım 1 saat kadar . '' dedi Amy de gülerek . Daha sonra televizyonu açarak o da kendi yatağına geçti ve izlemeye başladılar . Bisaat kadar geçince öğretmenleri kapıyı açıp yine ikiliyi görünce yüzünü buruşturdu ve  ''15 dakika sonra yemekhanede olun kızlar .'' dedi ve kapıyı kapattı . Kızlar kıyafetlerini giyinerek odadan çıkıp beraber yemekhaneye doğru yürümeye başladılar . Vardıklarında 5-10 öğrenci ve birkaç öğretmen oradaydı . Yemekhanenin açık olan yani vadiye bakan kısmına oturdular . Herkesden uzak masaya . Annie , Amy'e ''Ben geldiğimizden beri uyuyormuydum ? '' diye sordu . ''Evet . Daha doğrusu küçük bir tur yaptırdılar daha sonra uyumaya başladın . Öğretmenimiz de seni odaya taşıdı .'' ''Kendi odamıza değil mi ? '' ''Şey evet tabii. Bir sorun mu oldu ? '' '' Şey biraz değişik bir rüya gördüm de , fazlasıyla gerçekçiydi . ''

O sırada ciddi öğretmen ve birkaç öğrenci yemekhaneden içeriye girdi .Öğretmen : 

''Evet çocuklar yemek sırasına geçebilirsiniz .  Yemkten sonra 1 saat kadar molanız olacak ondan sonra eğitim için büyük salonda toplanıyoruz . '' dedi ve yemek sırasına doğru ilerledi . Annie , '' Eğitim mi ? '' diye merakla Amy'e baktı . Amy de aynı meraklı gözlerle Annie'ye baktı ve masadan kalkıp sıraya doğru ilerlediler . Herkes yemeğini alarak ilerliyordu . Burası gerçekten disiplinli ve hijyene , düzene önem veren bir yerdi . Yemekler , tabaklar , aşçılar , öğretmenler , yerler , duvarlar , eşylar ... Gerçekten özenilmiş ve temiz gözüküyordu . Amy ve Annie yemeklerini alıp masalarına ilerlediler . Etrafı izleyerek yemeklerini yediler . Annie hep vadiyi izlemiş , arasındaki derin boşluğa dalıp gitmişti . Yemek bitiğinde herkes odalarına dağıldı . 1 saat aralıkları vardı . Annie gezmeye karar verdi . Ortalıkta kimse yoktu . Öğrencilerin çoğu odalarında , öğretmenler ise eğitim için büyük salondalardı büyük ihtimalle . Koridorda ilerlerken bir odanın önünde durdu . Kapının kenarında 'Arşiv ' yazıyordu . Etrafına bakarak içeriye girdi . Karşılıklı iki duvarda boylu boyunca uzanan kitaplık bulunuyordu . Ortada da bir çalışma masası . Masaya doğru ilerledi . Birkaç dosyayı kaldırdı ve gördüklerine çok şaşırdı . İlk önce tanıyamasa da resimlerdeki teyzesinin birkaç farklı günde çekilmiş fotoğraflarıydı . Bir - iki karede bulanık çıkmıştı . Başka bi kağıtta ise Annie'nin birkaç resmi vardı . Bir iki kağıtta da başka birkaç öğrencinin . Acaba neden fotoğraflar bulunuyordu . Belki sadece kayıt içindi fakat teyzesinin fotoğrafları neden oradaydı o zaman ? Masadan uzaklaşıp tarihlere göre ayrılmış kısımlara baktı .  Ciddi öğretmen Ellie Foushe'yi tanıdığına göre o da o zaman buralardaydı .Ve o da küçüktü . Şu an 45 li yaşlarında olsa gerek diye düşündü . Kendini tanıttığı konuşmada ise buraya 14 yaşından beri kendi annesi ile beraber hizmet ettiğini söylemişti . Bayan Foushee ise 40 yaşlarındaydı . Buraya geldiğinde 10-11 yaşlarında olsa gerek diye dusundu . 1980'li yıllarda aramaya başladı . Tarih eski olduğu için raf daha aşşağıdaydı , yetişebiliyordu . Bayan foushee'nin dosyasını bulmuştu sonunda . Masaya koyarak incelemeye başladı . Teyzesi ve kendi fotoğrafları gibi fotoğraflar bulunuyordu . Birkaç sayfa sonra bilgilerinde yazan birşey dikaktini çekti . Ailesinin onu buraya gelmeden 3 ay önce kazada öldüğü fakat kendisinin burnu kanamadan bile kurtulduğu yazıyordu . Öğretmen terk edildiğini  söylemişti . Dosyanın sonunda ise 'Dosya kapandı ' yazan bir mühür bulunuyordu . Altında ise mezarının resmi bulunuyordu . Altında ise sitede gördüğü kahverengi saçlı kadın bulunuyordu . Adının yanında ise Elizabeth Grand yazıyordu . Gerçek adı bu olsa gerek diye düşündü . Bayan Foushee ölmüş ve yerine bu kadın geçmiş olmalıydı . Acaba neden öldüğünün bilinmesini istemiyorlardı . Belkide izci kampında öldüğü için kötü bir reklam olacağından korkuyorlardı . Peki neden ölmüştü ? Daha doğrusu öldürülmüş müydü ? 

Dosyayı yerine kaldırdığında 'Ellie Foushee 2 ' adında başka bir dosya gördü . Alıp hemen içini açtı . Burda Bayan Grand hakkında bilgiler ve Ellie'nin küçüklüğü hakkında resimler bulunuyordu . Daha sonraki sayfada ise 'Ayinler' başlğı altında birkaç resim ve açıklamalar buldu . Pek hoş resimler değildi . Metinlerde ise büyü isimleri yazıyordu . Tabi ki Annie bunların büyü isimleri olduğunu bilmiyordu . Azem bozma , voodoo bozma tarzında birkaç yabancı şeyleri okudu . Bunları bir kitapta yazıyorlardır diye düşündü . Ama neden ?  O isimler neydi . Acaba bayan Foushee'de tam olarak ne odluğunu bilemedikleri için mi bunca şey denemişlerdi ? O sırada gözüne masadaki saat takıldı .1 saat aranın son 15 dakikasına girmişlerdi . Saat siyahtı . Birşeyler yansıyordu . Annie arkasını dönmesiyle bayan Foushee'nin küçüklük haliyle göz göze geldi . Hayalet ona yaklaşarak ''Canını yakacaklar . Burdan git ! Burdan git ! '' diye bağırmaya başladı . Annie gözlerini sımsıkı kapattı ''Uzak dur benden ! '' diyere masanın altına girdi . Gözlerini açtığında ortalıkta kimse yoktu . Ayağa kalktı ve korkuyla etrafına baktı . Bir anda kapı kendiliğinden sert bir şekilde açıldı ve Annie cığlık atarak koşmaya başadı . Odalarına doğru koştu ve Amy'i gördüğünde ona sarıldı . Amy şaşırmıştı . 

''Neler oluyor ? İyi misin ? Bende seni arıyordum . '' dedi . Annie , '' Ah evet . Ailemi özledim ve onlarla ilgili halisülasyon gördüm . Kusura bakma seni de korkuttum . '' dedi . Amy gülerek . ''Bende özledim . Önemli değil hadi saolona gidelim . '' dedi ve beraber ilerlemeye başladılar .

Küçük BüyücüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin