Akşam Yemeği

12.4K 379 25
                                    

    Annie eşyalarını yerleştiriyordu. Saat henüz 15.46 idi . Akşam yemeğine daha çok vardı . Açıkcası mutfağı gördükten sonra akşam yemeğinde ne olacağını merak ediyordu . Kapı sesi duydu . Teyzesi elinde poşetlerde kapıda duruyordu . Nedense bu gün normal gözüküyordu . Neden Annie ye iyi davranıyordu ? Neler oluyordu ? Annie boş boş teyzesine baktığında teyzesi ''Akşam yemek için birşeyler aldım . Odandan çıkmadın değil mi ? '' dedi . Annie onun sesini tekrar duyunca irkildi ,her ne kadar soğuk çıksa da  içinde çırpınan birşeyler var gibiydi . Annie anlamsızca kafasını salladı . Teyzesine '' Evi ve bahçeyi gezebilir miyim ? '' dedi. Teyzesi ''En soldaki odaya girme . '' dedi .

    Annie bacağından tuttuğu midillisiyle diğer odalara bakmaya başladı . Mutfaktan sesler geliyordu . Teyzesinin uzun zamandır oraya girmediği belliydi . Girdiği odada dağınık beyaz yatak ve boyası akmıs duvarlardan başka birşey yoktu . Küçük bir penceresi vardı . Odaya ışık girmesine izin verecek kadar büyük değildi . Annie etrafta birşey olmayınca odadan çıktı . Diğer odaya girdiğinde duvar boylu boyunca kitaplıktı . Kenardaki duvara üçgen içinde yuvarlak çizilmiş olduğunu fark etti . Bir anda birkaç kitap raftan düşünce oda karadı . Annie koşarak odadan çıktı . Kahrolsun o neydi öyle . Teyzesi hala tavayla uğraşıyordu . Bir saniye ... Mutfakta şu an kimse yoktu ki . Teyzesi nerdeydi ? Tavalar neden ses çıkarıyordu ? Annie çığlığı basınca üst kattan teyzesi indi . Sesler kesilmişti . Teyzesi 'Sorun mu var ? ' bakışı atınca Annie ''Birşey yok . '' diyebildi . Bahçeye çıkıp hava almalıydı . Arka kapıya yöneldi . Kapının kolunda ufak kan lekesi görse de açtı . Bahçede 1 ağaç vardı , 2 de salıncak , bir de kenarda dökük kiler gibi birşey vardı . Gerisi çimendi . Çitlerin bir kısmı kırıktı . Arka tarafta ise her an üstlerine kapanacakmış gibi olan orman bulunuyordu ... Annie kapının kenarında bir çerçeve olduğunu fark etti . Bu.. Bu teyzesiydi . Yanında çok yakışıklı bir adam vardı . Ve gülümsüyorlardı . Teyzesinin bu kadar içten gülebileceği aklına gelmezdi . Bir saniye ... O da ne öyle ? arkada bu evin önceki hali ve bahçedeki ağacın yanında duran 2 tane insan silüeti ... 2 tane karartı . Annie iç güdisel olarak ağaca döndü . NE ?  OHA ! Onlar neydi öyle . 2 tanesi durmuş ÖYLECE ANNİE'YE BAKIYORDU . BAKIYORDU . Yani gözleri olup olmadığı belli değildi ama bakıyorlardır herhalde . Annie ne yapacağını bilemedi . Koşarak içeriye girdi . Bu olaylardan sonra evi sabah gezmenin daha mantıklı olacağını düşündü . Arkasına döndüğünde kapının camından bahçeyi görebiliyordu . Silüetler yok olmuştu . Neler oluyordu ?  Gerçekte öyle şeyler var mıydı yoksa Annie 'nin hayal gücü müydü ? Bunları düşünürken salona gitti ,koltuğa oturdu ve teyzesinin yemek yapmaya çalışmasını izledi . 

***********

          Annie masadayken teyzesi yemekleri getirdi . Tenceredeki makarna olsa gerek diye düşündü Annie . Üstündeki kahverengi tonlarındaki sosa anlam veremese de makarna olmalıydı . Diğer tencerede ise çorba . O normal görünüyordu . Tabaklara servis yapıldı . Annie çorbayı içti . Tadi güzeldi . Teyzesinin ona ümitle baktığını fark edince ''Güzel olmuş . '' dedi . Teyzesi yemeğe dündü . Makarna olması gereken şeydeydi sıra . Yemeğe başladığında istemsiz olarak suratını buruştudu . Makarnalar hamur gibiydi suyu süzülmemişti . Üstündeki sos ise nar ekşisi, pul biber ve limondu .Sos ayrı bir iğrençlik veriyordu zaten . Annie teyzesinin makarnayı gayet yediğini gördü . O da yemeye başladı . 7 de saat gonkladı . Teyzesi aniden kafasını kaldırdı . Ve neredeyse koşarak -garip bi koşuştu- yukarıya, en soldaki odaya çıktı . Annie kokmuştu . Masadakileri mutfağa koydu . Işıkların voltajı azalmaya başlamıştı koşarak odasına gitti . Yatağındaki midilliye ve yorganına sarılıp beklemeye başladı . Neyi baklediğini de bilmiyordu ...

Küçük BüyücüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin