''Keşke kalabilseydin Annie .''

8.1K 386 42
                                    

**********

Uyanmaları gereken saate 20 dakika kalmıştı . İkisi de yüzlerinde ki tebessümle gözlerini kapattı .

**********

Öğretmenleri odaya girip çocukları uyandırmaya başlamıştı . Amy biraz halsiz görünüyordu fakat Annie öğlenleri genelde uyumadığı için alışkındı . Çocuklar sırayla lavaboyu kullanıp yemekhane ye çıktılar . Herkes sırayla yemğini alıp masalara geçti . Yemek çeşitlerinden birinde kaşarlı tostu görünce Annie teyzesiyle cafede yaşadıklarını hatırladı . Oradan hızlıca geçti . Masaya oturduğunda tepsisinde süt , elma biraz patates kızartması vardı . Karşısına Amy oturunca ister istmez sırıttı . Amy'nin tepsisinde de pek birşey olduğu söylenemezdi . Annie , '' Yorgun gözüküyorsun , iyi misin ? '' dedi . Amy '' Ha , evet iyiyim . Diğer okulumda yapacak hiç birşey olmadığı için öğlenleri genelde herkesle beraber uyurdum . Önemli değil . '' dedi sırıtarak . Annie de ona karşılık verdi . Annie ona diğer çocuklardan bahsetti . Karşılıklı gülüşerek yemeklerini yediler . Okulun bitmesi için son 2-3  ders kalmıştı . Derslerin çoğunda resim çizdiler . Annie , Amy'nin yeteneği olduğunu fark etmişti . Annie de güzel çiziyordu ama Amy'nin çizdikleri fazlasıyla hoş oluyordu . Onun dışında Annie Amy'nin de tıpkı kendisi gibi arada dalıp gittiğini fark etti . Gülerken aniden aklına bir şey geliyordu ve tebessümü soluyordu sanki . Annie kendisine benzeyen bir arkadaş bulduğu için çok mutluydu . Fakat bir o kadar da endişeliydi . Ya olayları anlattığında kız onadan soğursa . Tek kazandığı arkadaşını da kaybedecekti . Amy'nin ona seslenmesiyle düşüncelerinden ayrıldı . Amy , '' Bak ne diyeceğim . Eğer teyzen izin verirse akşama bizde kal . Hatta beraber yatalım . Ne dersin ? '' dedi . Annie çok mutlu olmuştu . '' Çok güzel oluuur . Haydi teyzem gelmiş mi diye bakalım . '' Bir anda durdu tam karşıda bekliyordu . Annie'nin beklediğinden daha kötüydü durumu . Umarım sinirli değildir , diye geçirdi içinden . ''Şey , sen burda beklesen iyi olacak. '' . Kafasını salladı Amy . Teyzesine bütün şirinliğiyle sarıldı . Teyzesi biraz şaşırsa da aldırış etmedi . Annie ,''Şey teyzeciğim . Yeni biriyle tanıştım . Adı Amy . Çok iyi anlaşıyoruz , çok iyi bir kız .'' dedi . Teyzesi , '' Arkadaş edinmen çok güzel . '' dedi . Annie , '' Şey , bu gece evine davet etti beni . Hem sana da fazla yük oluyorum . Biraz dinlenmiş olursun sende ne dersin ? '' . ''...'' . ''Aaa , şey evleri hemen şu ilerideki mavi , siyah bina . Okula da ordan geçeceğiz . Bana kıyafet de verebileceğini söylüyor . '' .Teyzesi biraz düşündükten sonra , '' Peki öyle olsun . İyi eylenceler .'' diyip arabasına bindi ve gözden kayboldu . Annie koşarak arkadaşına sarıldı ve  ''İzin verdiiii. '' diye bağırdı sevinçle . Arkadaşı da bi o kadar sevinmişti . Eve doğru yürümeye başlamışlardı . O sırada karşıdan Penelopie 'nin yani Amy'nin ablasının geldiğini fark etti . Penelopie ''Üzgünüm Amy okuldan biraz geç çıktım .'' diyip kardeşini öptü . Amy önemli değil diye başını salladı . Annie ye doğru . ''Heey merhaba . Yeni arkadaşın mı ? '' dedi . Amy de , ''Aaa, evet bu gün tanıştık . Çok sıcakkanlı biri . Çok iyi arkadaş olduk . Şey ona bu gün bizde kalabileceğini söyledim . ''  Ablası ilk önce biraz duraksasa da cevap verdi . '' Aaa bu kadar kısa sürede arkadaş edinmen çok iyi . Umaım iyi arkadaş olup iyi vakit geçirirsiniz ...Hıı şey eve gittiğimizde annemi arayıp onlara da söyleriz . Büyük ihtimalle kalmasına izin verirler . '' Eve giderken normal sohbet ettiler . Eve gittiklerinde saat 2 ye yaklaşıyordu. Ablası annesini arayıp büyük sevinçle Amy'nin arkadaş edindiğini anlattı . Daha sonra kızların yanına gidip annelerinin izin verdiğini söyledi . Kızlar tekrar sevinmişti . Amy , '' Abla yemek için ne yiyeceğiz ? Akşam yemeği için ? '' . ''Sanırım büyük annem gelip yemek yapacak . Şu an dışarıda işi varmış , dönerken bize uğrayıp yemek yapıp evine dönecekmiş .Telefonda annem öyle söyledi .'' diyip kendi odasına ilerledi . Amy heyecanla Annie'ye dönerek '' Ne yapmak istersin ? '' dedi . Annie, '' Bahçeye çıkmaya ne dersin ? '' dedi sırıtarak . Kıkırdamalar eşliğinde koşarak bahçeye çıktılar . Belli süre yakalambaç , belli süre küçük parkta oynadılar . Saat 5 gibi içeri girdiler . Bayağı eğlenmişlerdi . Amy odasında ki eşyaları gösterirken zil çaldı . Koşarak aşağı inerken Annie bir anda merdivende durdu . Birşeyin onu belinden kavradığını hissediyordu . Hareket etmeye çalıştı . Olmuyordu . Amy bir anda gülme sesleri kesilince arkasını döndü . O anda Annie yere düştü . Sanki onu tutan şey birden bırakıvermişti . Amy yanına koştu . '' Annie ... Sen iyi misin ? '' Annie olayı anlatmamaya karar verdi . '' Merdivenden inerken bileğim burkuldu o kadar .Kapıyı ilk ben açacağım . '' dedi ve gülerek kapıya koştu . Amy de üstünde durmadan arkasından koştu . Annie ''Ben kazandım . '' dedi ve gülerek kapıyı açtı . Kimse yoktu . Kimse . Beraber birkaç adım ilerleyip dışarıda birilerinin olup olmadığına baktılar . Annie çalıların arkasında bisey gördüğünü söyleyerek Amy ye işaret etti . İlerleyip bakarlarken arkadan birşey onlara dokundu . ''Bööö! ''. Annie'nin aklına teyzesinin ona yaptığı şey gelmişti .Ama bu Amy'nin büyükannesiydi . İkisinin de suratını gören büyükanne gülmeye başladı . Kızlar da daha sonradan gülmeye başladı . Annie daha az gülüyordu . Bu olay onu yaşadığı ana götürmüştü .Daha sonra içeri geçtiler . Büyükannenin yaptığı leziz lazanyaları yiyip büyük anneyi uğurladılar . Odalarına geçeceklerken telefon çaldı . Lopie (Penelopie ) telefonu açtı . İlk önce biraz duraksasa da telefonu Annie ye uzattı . ''Teyzen . '' dedi . Annie telefonla konuştuktan sonra gözleri dolmuştu . ''Teyzem sizde başka zaman kalmam gerektiğini söylüyor . '' dedi . Lopie , '' Aaa üzülme canım istediğin zaman bizde kalabilirsin . '' diyip Annie'yi öpüp yanağını sıktı . Amy de ''Çok üzüldüm ya. Keşke kalabilseydin Annie. Ama mutlaka başka bir zaman bizde kal , çok eğleniriz . İyi geceler .'' dedi . Zil çaldığında teyzesi Annie'yi alıp arabaya bindiler . Annie surat asıyordu fakat teyzesinin pek umrunda olduğu söylenemezdi .Saat 7 yi geçmek üzere olduğu için hızlanmışlardı . Eve gelir gelmez teyzesi yukarıya koştu . Tam odasına girecekken Annie'ye dönüp , ''Bööö '' dedi ve gülerek odasına girdi . Gülerek ve sürünerek . Annie yaşlarını tutamadı ağlayarak odasına gitti . Gece boyu ağladı . Uyku ağır bastığında daha fazla direnmedi . Sesleri aldırmadan uyudu . 

Bölüm gecikti ama biraz uzun oldu sanki .Şimdiden teşekkürler . Taban sınır 60 vote . Yorumlarda hikaye tanitimi tarzi seyler olmazsa cokhos olur sizi seviyorum en az 60 vote unutmayin bide bol bol yorum yapin benim icin cok onemlisiniz ^.^

Küçük BüyücüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin