Yeni arkadaş Amy

8.5K 422 32
                                    

Mackenize Foy , Amy ama 5-6 yaşlarındaki hali . =D Bu bölüm pek korku olmayacak sanırım =d Amy ile tanısmaları falan falan . Birde arkadaşlar o kadar emek veriyorum yazıyorum hikayenin altında link ve kitap adı tarzı reklamlar yapmazsanız çok sevinirim . Ben hikayem okunsun diye bi yerlere yazıp paylaşmadım hiç . Hoş değil =d anlayışınız için şimdiden teşekkürler . Bölüm , hikaye ile ilgili yorumlar her zaman beni sevindiriyor =D Neyse iyi okumalar .. ^^

'Merhaba ben Annie , tanışalım mı ? '' dedi . Kumral saçlı , yeşil gözlü kız da ''Merhaba bende Amy . Bu gün başladım buraya .'' dedi tüm içtenliğiyle .

**********

Annie de '''Güzelmiş . '' dedi. O sırada öğretmenleri geldi ve birşeyler anlatmaya başladı . Annie ilk defa arkadaşı olacağı için heyecanlıydı . Amy uslu normal bi kıza benziyordu . Onun da Annie gibi yanından ayırmadığı ayıcığı vardı . Öğretmen ara verdilerini söylediğinde Annie Amy 'nin elini tutarak ''Sana burayı gezdirmemi ister misin ? '' dedi . Amy '' Olabilir '' dedi . Annie ile yürümeye başladılar . İçinde ufak ranzaların olduğu odayı göstererek ''Burası uyku odası . Öğlen 11 gibi buraya gelip uyuyoruz . Daha doğrusu uyuyorlar . Ben genelde gizlice terasa çıkıyorum . '' dedi biraz sırıtarak . Amy'' O zaman öğlen 11.30 gibi terasta buluşalım . '' dedi . Annie'nin içi ısınmıştı kıza . O da benim gibi sanki , diye düşündü . Acaba teyzesiyle olanları ve evde yaşadıklarını anlatmalı mıydı arkadaşına ? Ya kız korkup onun deli olduğunu düşünürse ? Gerçi Annie de öyle olduğunu düşünüyordu fakat yeni edindiği arkadaşını kaybetmek istemiyordu . Ama birazcık paylaşmak ona iyi gelebilirdi . Arkadaşlıkları biraz daha ilerlediğinde anlatmaya karar verdi . Eğer arkadaşı çok tepki verirse şaka olduğunu söyleyip geçiştirmeyi planlıyordu . Amy ile bahçeye çıktılar . Kaydıraktan kayan , sallanan , birbirini kovalayan çocukların sesleri doldurmuştu etrafı . Annie , ''Onlar gibi oyun oynamayı sever misin ? '' dedi . Amy , ''Oyun oynarım evet , ama onların ki gibi olanları pek sevmem . '' dedi . Annie ikizini bulmuştu sanki .''Bende öyle . '' dedi sevinçle . Öğretmenleri onları tekrar içerii aldığında bir kaç sıkıcı ders daha yapmışlardı . Saat 11 e yakın öğretmenleri ''Uyku vaktii .'' diyerek çocukları odaya yönlendirdi . Annie'nin ranzası köşedeydi ve yanındaki ranza boştu . Amy 'nin oraya yattığını gördüğünde gülümsedi . Amy de ona karşılık verdi .

Çocukların tamamı uyuduğunda öğretmenlerden biri kontrole gelip odaya bir göz gezdirdi . Herkesin uyuduğundan emin olduğunda diğer öğretmenlerin yanına gitti . Annie birkaç dakika daha gözlerini kapalı tutup açtığında gözünün önüne bir anda teyzesinin geceleri olduğu şey aklına geldi .Oda da ona yaklaşması , böö diyip dalga geçer gibi yukarı çıkması ... Amy 'nin onda '''Pisst . '' demesiyle kafasını salladı ve ranzadan inmeye başladı . Öğretmenler kapıyı aralıklı bırakıyordu . Annie arkadaşıyla yavaşca odadan çıkıp merdiveni gösterdi . Parmak uçlarında yukarı çıkmaya başladılar . Çıktıkları katta yemekhane vardı . Çocuklar uyandığında yemeleri için yemekler hazırlanıyordu . Annie , Amy'nin elinden tutarak hızlıca yukarıdaki merdivene çıktı . Ve bu katta teras vardı . Kapının kilitli olmamasını ümid ederek elini uzattı ve açmıştı . Arkadaşıyla terasa çıktıklarında kıkırdamaya başladılar . Ve parmaklıkların ardından sahil gözüküyordu . Sol taraftaki parmaklıkların ardında ise şehrin bir kısmı vardı . Annie bacaklarını parmaklıkların arasından sallandırdı ve oturması için arkadaşını kendine çekti .Amy de oturduğunda ''Gerçekten güzelmiş Annie . '' dedi. Annie de ''Evet genelde öyledir . '' dedi . Belii süre sessizliğin ardından . Annie sorular sormaya başladı . '' Nerden geldin ? Neden buraya geldin ? Kiminle yaşıyosun ? Aileni anlatmak ister misin ? . Amy nin yüzündeki ifadeyi görünce , ''Özür dilerim pek birileriyle konunşamam normalde . Böyle durumlarda ne yapılır pek bilmiyorum . '' dedi tüm içtenliğiyle . Amy gülümseyerek ''Sorun değil bende aynı şekilde kimseyle pek konuşmam , ama seni çok sevdim . '' dedi . Annie  gülümseyince Amy soruları yanıtlamaya başladı . '' Normalde başka bir şehirde yaşıyoruz fakat orda kötü şeyler yaşadığımız için buraya taşındık. Oradaki okuluma burdan devam edeceğimi söyledi ailem . Ve annem babam ve birde ablam var . Anneannem de bizimle yaşıyordu fakat öbür şehirde yaşadığımız olaydan dolayı onu kayvettik . Annemi çok severim benimle konuşur beni anlar fakat annemle babam genellikle iş dolayısıyla bir yerlere gittiğinde ablamla kalırım . Ablam da okula gittiği için buraya geliyorum . Okul çıkışı genellikle beni alır . Alamadığı zaman eve yürürüm çok uzak değil . '' dedi . Biraz sessizlik olduğunda Annie de onun hayatını anlatması gerektiğini anladı. Hayatı berbattı korkuç şeyler vardı fakat şimdilik arkadaşına güzel yanlarını anlatmayı deneyecekti . '' Aaa şey , güzelmiş . Bende burda doğdum , burda yaşıyorum . Annem ve babam da seninkiler gibi sürekli iş meseleleri ile uğraşıyorlar . Anneannem şehrin diğer ucunda oturduğu için genelde haftasonları görüşüyoruz . Başka kardeşim yok . Ailemi çok severim . Aaa bir de teyzem var şehrin biraz dışında oturuyor . Annemler iş için şehir dışında oluğundan onunla kalıyorum . Kendisi biraz garip birid- '' ,''Hey baksana Annie . Ben seni çok sevdim . Benim hiç arkadaşım yok . Sen benim en yakın arkadaşım olur musun ? '' dedi Amy . Annie sözünü kestiği için kızmamıştı . Hatta teyzesini anlattırmadığı için sevinmişti bile . ''Tabiki . Bende seni çok sevdim . bence beraber çok eğeleniceğiz . ''  dedi. Ve beraber aşağıya inip sessizce ranzalarına yattılar . 20 dk daha vardı uyanmaları için . İkisi de yüzlerindeki tebessümle gözlerini kapattı .

Taban sınır 50 vote =D sizi seviyorum emeğimi karşılıksız bırakmayın lütfen ^.^

Küçük BüyücüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin