1

3.1K 205 102
                                    

hunhan1Dx

Luhan, üstüne giydiği pembe renkli, kısa şortla Sehun'a baktı. "Bu şort kalçalarımı büyük mü gösteriyor?"

Sehun yutkunarak en yakın arkadaşının kalçalarını süzdü. "E-evet hyung."

"O zaman Kris'le olan randevumda bu şortu mu giyinmeliyim, yoksa az önce giyindiğim çiçekli elbiseyi mi?" Luhan, meraklı gözlerini Sehun'a dikmiş, onun cevabını bekliyordu.

Luhan, 18 yaşında, kız gibi giyinmekten, kız gibi davranmaktan hoşlanan bir erkekti. Sehun ise onu 8 yıldır böyle kabullenmiş en yakın arkadaşıydı.

"Uh.. Bilmem? Sen hangisini daha çok sevdin?"

Luhan, çilekli pamuk şeker rengindeki saçlarına çiçekli tokalar yerleştirirken konuştu. "Bu pembe şortu!"

Sehun sertçe yutkundu ve hyungunun traşlı, pürüzsüz ince bacaklarını, güzel kalçalarını, ince belini izlemeye devam etti.

Luhan, 3 yıldır Kris'ten hoşlanıyordu. Sehun ise 8 yıldır Luhan'dan hoşlanıyordu. Luhan ve Sehun ise 8 yıldır arkadaşlardı.

Luhan, Sehun'a döndü ve onun yanağına sulu bir öpücük bırakıp aynasının başına döndü ve eyeliner sürüp, korkutucu kirpik kıvırıcıyla kirpiklerini kıvırdı. "Güzel oldum mu Sehunnie?"

"Sen her zaman güzelsin." Sehun kıkırdadı. "Ama bunun bir randevu olduğuna emin misin hyung, ders çalışmak için o kafeye gittiğinizi sanıyordum?"

"Bunun bir randevu olduğuna eminim Sehunnie!"

girly² // hunhan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin