17. Bölüm
"Sehunnie, hayır öyle değil!" Luhan hyung, öhöm, yani sevgilim elindeki tutkalı kaba dökerken sinirle bir nefes aldım ve kabın içindeki suyu karıştırmayı bıraktım. "Bunun böyle olduğuna emin misin?"
Luhan kafasını heyecanla salladı, tekrar sarıya boyadığı saçlarına tutturduğu kirazlı tokalarla oldukça güzel görünüyordu. "Slime yapıyoruz~ Slime~" Luhan meleksi sesiyle mırıldanırken içinde bulunduğum duruma küfür ettim.
"Luhan, neden slime yapıyoruz?"
"Çünkü slime yapmak eğlenceli?"
Göz devirip pembe gıda boyasını karışıma ilave ettim. "Başka bir şey gerekli mi?"
"SİM! SEHUN LÜTFEN PEMBE SİM DE KOY!" Luhan benim slimeım için karışım yaparken bağırdı. Onun fazlasıyla gürültülü ricası üzerine masanın diğer ucundan pembe renkli simin kutusunu aldım ve karışıma boşalttım.
"Senin slimeın için ne renk gıda boyası kullanmalıyız sevgilim?" Luhan bana geyik gözleriyle baktığında kıkırdadım. "Yeşil olabilir?" Aklıma gelen ilk rengi söylediğimde Luhan yüzünü buruşturdu. "Ama o kusmuğa benzer?"
"Kahverengi gıda boyası da almıştım. Kahverengi yap."
"O şeye benzer, şeye..."
"Neye benzer?"
"Kaka?" Luhan kusarmış gibi yaparken kıkırdadım.
"Sen hangi renk yapmak istersen öyle yap aşkım." Luhan heyecanla mavi renkli gıda boyasını eline alıp kaba boşalttı. "İçine pul ve sim ekleyeyim mi?"
Luhan tekrar heyecanla sorduğumda onu onayladım. Slime modası geçeli neredeyse yüz yıl olmasına rağmen, aslında geçen sene modaydı, Luhan benimle slime yapmak istemişti.
Sevgilim benim için yaptığı mavi slimeın içerisine lacivert sim ve büyük altın sarısı yıldız şeklindeki pulları eklerken ve slimeı yoğururken oldukça eğleniyordu. Onu izlerken büyülenmemek imkansızdı, onu izlerken yüzünüze küçük bir gülümseme yerleşmemesi imkansızdı.
Gülümseyerek onun alnını öptüm. "Slimeı sevdin mi?"
"EVET!" Slimeını mıncıklarken bana kocaman gülümsedi. "Çok mutluyum..." Bana bakarak gülümsedi.
"Benim kadar mutlu olamazsın Luhan, şu an dünyadaki en mutlu adam benim."
Luhan kıkırdayarak burnumu öptü. "Niçin mutlusun bu kadar?"
Kıkırdayarak ona baktım: "Slime yaptığım için."
Luhan'ın yüzü anında düştü ve bana donuk bir suratla bakmaya başladı. "Her zaman slime yapmak istemişimdir. Slime yapan örümcek adam videoları gördükçe kıskanıyordum."
Luhan göz devirerek bana baktı. "Pis herif!" Kahkaha atarken tutkal ve gıda boyası bulaşmış ellerimi hiç umursamadan ona sıkıca sarıldım. Sıkıca, 9 yılın (hikâye başladıktan sonra 1 yıl geçti) acısını çıkarmak istercesine sarıldım. Yanımdayken bile onu özlüyordum, uyurken onu özlüyordum, sokakta yürürken aramızda 10 cm mesafe bile olmasa da onu özlüyordum. Luhan'ı çok seviyordum. O benim hayatımdaki en güzel şeydi. Onu beklediğime değmişti, onu sevdiğime değmişti.
**
"Şey Sehun...?" Luhan göğsümde yatarken sordu. "Efendim aşkım?" diye cevapladım sorusunu.
"Gerçekten çok mu mutlusun?" Onun bu masum sorusu üzerine gülümsedim. "Çok."
"Çok değil mi?"
"Her şeyden çok."
"Ama slime yaptığımız için değil, benimle birlikte olduğun için mutlusun dimi Sehunnie?" Kahkaha atarken onu sıkıca kendime çektim ve ona sarıldım. "Seninle olduğum için mutluyum."
"SEHUN BOĞULUYORUM!"
"Merhaba arkadaşlar ben Luhan, bu da sevgilim Sehun. Bugün 19 kiloluk mega slime yapıcaz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
girly² // hunhan
Short Story[Tamamlandı] Luhan kendini kız gibi hissediyordu ve bunda hiçbir problem yoktu. hunhan angst kısa hikaye