Sizleri beklettiğim için çok ama çok üzgünüm.. Bu salak hikayeyi okuduğunuza şükretmek yerine üstüne bir de milyon yılda bir bölüm atıyorum, özür dilerim. Affınıza sığınarak, iyi okumalar diliyorum! Seviliyorsunuz❤
2 ay sonra
"Ahh.. BoA noona ne kadar genç duruyor, hiç yaşlanmamış değil mi Hun?"
"Kahi noona da öyle Hyung! After School'u bir arada görmeyi özledim, aishh, cidden Pledis.."
Sehun peltek sesiyle 'pledis' dediğinde kıkırdamaya başladım. Bir kaç haftadır sürekli yaptığımız gibi cuma günleri onlarda buluşuyor ve birlikte Produce 101 izliyorduk. Kang Daniel Fighting! Ama elbette bu Sehun'un başka kadınlara hayranlık yapmasına göz yummak demek değildi. Kahi kaç yaşındaydı yahu? Bunamadı mı o?
"After School hayranı olduğunu bilmiyordum Hun-ah!"
Sehun hafifçe utandı ve ağzına bir avuç dolusu mısır tıktı. "Sadece abim seviyordu ve beni de zorla fan yapmıştı hyung!"
Her ne kadar insanların ağzı doluyken konuşmasına gıcık olsamda, Sehun ağzı doluyken konuşunca tıpkı bir sincapa benziyordu, ya da minik bir maymuna ama sorun bu değildi! Sehun cidden çok tatlıydı!
"Sanırım kıskandın hyung! Kahi noona, birlikte çiçekli yollarda yürüyelim~~~~"
Sehun beni iyice sinirlendirmeye başlarken, daha çok kıskanmaya başlamıştım. Elimde değildi, benimle oynuyordu ama onu kıskanıyordum. Ve bunu sevdiğini anlamak imkansız değildi.
"Ah.. Park Jihoon.." Sehun'un sözüyle kafamı kaldırıp ekrana odaklandım, şu gözkırpan çocuk, Park Jihoon. Hani şu Sehun'un zaafının olduğu..
"Onun gibi tatlı bir çocuk ile çıkmak isterdim hyung.." Sehun bana bakarken gülümsedi ve elindeki mısırı ağzına attı. Bende göz devirerek önüme döndüm ve mavi saçlarımı karıştırdım.
Şu Sehun'u kıskanma işine acilen son vermeliydim.
Televizyondan Boy In Luv'ın sesi geldiğinde yerimde heyecanla kıpırdandım ve pikachu tulumumun şapkasını kafamdan çıkardım. Kang Dongho! Kang Dongho!
Onların nefes kesici performansını izlerken hayretle mırıltılar çıkartıyordum. Şu hayatta en çok istediğim şey, belki de Dongho'nun eşcinsel olmasıydı. Ama bende o şans olsaydı, en başından Lay denen pis şıllık olarak doğardım. Hala onu sevmiyorum.
Şarkının en güzel yeri gelirken daha da çok heyecanlanmıştım.
Doegopa neoui oppa
Neoreul hyanghan naui maeumeul wae mollaSenin 'oppan' olmak istiyorum
Senin adamın olacağım, sadece izleKıkırdayarak ekrana doğru "Oppa!" diye bağırırken burnum çoktan kanamaya başlamıştı, Oh Sehun sinirle ekrana ve bana bakıyordu. Dongho'nun olduğu grup kazanamamıştı, sinirliydim. Ve ben sadece Sehun beni kıskandığı için mutluydum.
Çeviri yapmak oldukça zordu, bu çeviri için 3 gün harcadım. Fnspmspsmdğw komik değildi ama olsun. Nys işte Nu'est sevin, sonra Daniel sevin, dreamcatcher sevin falan
.
.
.
.
.
.
.
.
Beni de sevin aq :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
girly² // hunhan
Short Story[Tamamlandı] Luhan kendini kız gibi hissediyordu ve bunda hiçbir problem yoktu. hunhan angst kısa hikaye