14

1.4K 124 7
                                    

Luhan otobüse girdi ve kartını korkutucu bir şekilde ses çıkaran makineye okuttu ve boş olan koltuklardan birine oturdu. Okul olduğu için rahatsız edici pantolonlardan giyinmişti. Bir an önce eve gidip etek giyinmek istiyordu.

Ama evden önce gitmesi gereken bir yer daha vardı. Sehunnie'nin yanı.

Luhan sessizce çantasından müzik çalarını ve kulaklığını çıkardı ve rastgele bir şarkı açtı. Başını dışarıya yaslayıp etrafı izlerken aynı zamanda Lay'in dediklerini düşünüyordu.

Sehun ondan hoşlanıyordu. Artık bunun farkındaydı. Kör değildi ve artık Sehunnie'nin canını yakmayacaktı. Luhan, Sehun'a defalarca Kris'i anlattığı günler geldikçe üzülüyordu ve pişman oluyordu.

Aklına daha sonra bugün öğlen yemeğini yediği gamzeli çocuk geldi. Lay. Eskiden olsa asla onunla aynı ortamda bile duramazdı. Lay'in yüzüne baktığında kusası gelirdi. Ancak bugün Luhan hoobae'sini sınıfına kadar bırakmıştı.

Lay öyle kötü kalpli bir çocuk değildi. Ve geçirdikleri 45 dakikalık öğle teneffüsünde Luhan Kris'in neden kendisini değil Lay'i seçtiğini anlamıştı ve bu konuda ufak bir pişmanlığı bile yoktu.

Sehun'u özlemişti, onun için endişeleniyordu ve fazlasıyla pişmandı. Sehun'u düşünmekten, en sevdiği ders olan felsefe dersinde hiç not tutmamış üstüne bir de öğretmeninden azar işitmişti. Ayrıca girdiği İngilizce quizinden de C - almıştı. Annesinin ona çok kızacağından emindi.

Ama Luhan'ın umrunda değildi. Sehun'un sağlığı daha önemliydi, Sehun aptal felsefe notlarından ve İngilizce quizinden daha önemliydi.

Luhan anlamıştı. Luhan artık kör değildi. Bir zamanlar sevmediği ve nefret ettiği Lay, onun gözlerindeki siyah kuşağı çözmüştü sanki. Luhan artık Sehun'un sevgisini görüyordu.

girly² // hunhan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin