Eheh, biraz aklım havadaydı son bir kaç gün *-*
Sehun zilin çalmasıyla okuduğu Junjou Romantica mangasını fırlayarak yatağının altına koydu ve koşarak kapıyı açmaya gitti. Karşısında beklediği her zamanki gibi unicornlu pijaması, topuz yapılmış saçlarıyla birlikte elindeki kocaman ayıcığıyla onu bekleyen hyunguydu. Kalçasının hemen altına kadar olan tütüsü, dizlerinin üstünde biten fiyonklu çorabı, şirin gömleği ve kızarmış yanaklarıyla oldukça uyumlu sarı saçlarıyla onu izleyen bir Luhan değildi.
"H-hey hyung?" Sehun, Luhan'ın içeri girmesi için kapıyı iyice araladı.
Luhan küçük bir kız gibi neşeyle zıplamaya ve etrafında dönmeye başladı. "Hun, bak bak! Annem bana ne almış?"
Sehun, Luhan'ın zıplamayı kesmesini ve mor tütüsünün altından görünen pembe iç çamaşırını görmemeyi diledi.
"Tam bir prenses gibi görünüyorum!" Luhan kıkırdadı.
"Bence bir melek gibi, yalnızca kanatların eksik." Sehun ona taparcasına bakıyordu. Luhan yanakları iyice kızararak Sehun'a vurdu. "Utandırma aptal!"
"Saçlarını neden boyattın?"
"Uh.." Luhan kıvırcık platin sarısı saçlarına dokundu. "Seninkikerde sarıydı ve ben ikisi aynı olsun istedim.." Luhan az önceki iltifatla beraber zaten kıpkırmızı olan yanaklarının bordoya dönüşeceğinden emin olarak söyledi.
O sırada Sehun ise yaşamaya çalışmakla meşguldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
girly² // hunhan
Short Story[Tamamlandı] Luhan kendini kız gibi hissediyordu ve bunda hiçbir problem yoktu. hunhan angst kısa hikaye