Bab 32

5.7K 301 9
                                    

" sayang .. bangunlahh . Mya datang ni .. Mya datang tengok Zarel tau " Mya mula menangis kembali . Hairul tunggu diluar wad . Biarkan Mya berduaan dengan Izarel . Melepaskan segala keresahannya .

" Zarel , i miss you so much . Bangunlah .. I bosan kalau takde u . U selalu happykan i , ada dengan i . I rindu manja u "

" u tahu tak , takde siapa pon call i bagitahu yang u accident . I tak penting ke u ? Dorang tak tahu ke yang u tu penting sangat bagi i ? Kenapa diorang whatsapp je ? Nasib baik i on tau ! Ee . I geram lah dengan dorang tu ! U .  Bangunlahh .. "

Mya menangis di dada Izarel . Habis lencun baju Izarel . Haihlah Mya oi !

Jari Izarel bergerak sikit sikit . Matanya mula membuka perlahan lahan . Bibir mengukir senyuman apabila melihat orang yang menangis teresak esak di dadanya . Ah ! Asyik sungguh !

" sa .. sayangKata Izarel perlahan namun dapat didengari oleh Mya . Laju Mya memusingkan mukanya menghadap Izarel .

" ya sayang !  Ya Allah u dah sedar . Doktorr !!! " Mya menjerit memanggil doktor . Sepuluh minit kemudian baru doktor sampai membuat pemeriksaan .

Mya memanjat rasa syukur yang teramat sangat kerana Izarel sedarkan diri . Sungguh dia tak sanggup kehilangan Izarel Asyraf !

" doktor how ? "

" he's okay . "

" okey thankyou "

Mya berjalan menuju ke wad Izarel . Izarel tersenyum melihat wajah bakal isterinya yang mata merah . Sah lah ni baru lepas nangis . Heheheh . Sayang juga ye .

" hai sayang ? Alololo kenapa ni mata merah ? Masuk habuk eh ? Erm ke masuk batu ? Aduh ! " Izarel mengaduh kesakitan apabila tangan Mya hinggap ke lengannya . Pedih woo !

" ee suka sangat tau ! Org risau pasal dia , dia main main ! Haa ni macam mana boleh jadi macam nii ? Em "

" oh tadi i bawak motor tetiba awek cun lalu depan tu yg tersasau tu hahahah !"

" Eh dia ni . Ni yang aku benci tau ! Ha balik lah macam ni ! Buang masa jelah ! " Mya mula mahu melangkah namun tak sempat melangkah , Izarel dah tahan tanggannya .

" ahahah sayang .. gurau lah ."

" Brr "

" Jealous ke ? Hahahah ! "

" mana ada ! I ada lagi handsome daripada u lah ! "

Zap ! kene balik beb . Menusuk kalbu sia . Kalini aku pulak jeles ! Tagunaaa .

" oh ya ? Siapa ? "

" zxrl.asyf "

" ee merepek je nama " hati Izarel dah berbunga . Lah aku jugak orangnya . Hahaha kesian bakal bini aku ni tak tahu ye .  Haahaha bendul .

" eeh dia ni . Dah lah malas layan . Jom balik "

" huh ?"

" u dah boleh balik . Tadi tu pengsan je ! Luka pon tak teruk "

" ha kejap nk g tukar baju "

Haih dia ni tukar bju ke buat baju siaa ?  Lama gila ! Setengah jam dah aku tunggu mamat ni ! Brr .

Bayang Izarel semakin kelihatan mendekat . Ha tu pun dia ! Lembab ! Eh jap ! Pahal wangi semacam ni ? Nak ngorat awek ke apa ? Jadah .

" lambat . Lembab . "

" sorrylah sayang .. "

" erk . Ha ni pahal wangi semacam aje ni ? "

" wangi pun salah ke ? Untuk future wife i jugak tau "

" ee dah lah jom ! " Gabra . Debar . Sebab tu ajak gerak . Haih Mya Mya . Izarel dah tersenyum melihat gelagat Mya . Haih tunang siapalah ni ! Eh tunang kau lah Rel !

Izarel berjalan mengikut langkah Mya dari belakang sambil tersenyum . Macam orang gila dah !

Haih takut angau aje ni .

To be continue ..

Esok lah publish cite baru ya ..

Senior Paling Kejam .Where stories live. Discover now