Bab 34

9.7K 308 41
                                    

"Jom singgah makan dulu . Mya dah lapar ni . Tak tahan dah "ajak Mya sambil membuat muka seposen nya . Hairul yang sedang memandu , mencebik lihat muka Mya . Dia fikir comel le tu ? Eleh . Comel lagi aku !

" pergi jelah Rul  . Kesian tunang aku tak makan lagi ni " balas Izarel yang duduk di sebelah Mya di seat belakang .

" yelah . nak makan kat manaa ? " Hairul akhirnya mengalah . Nasib baik ada tunang kau dik . Kalau tak memang tak aku nak ikut kepala kau .kata je tu nak makan . At last pergi shopping . Bukan boleh percaya dia ni .

" dekat Mid Valley ! "

Ha kan aku dah agak ! ee nak kene Mya ni . Tunggulah kau .

" makan je . NO SHOPPING ! " balas Hairul . Lebih kepada amaran sebenarnyaa .

" ya ya "

🌸🌸🌸

Tiba di Mid Valley , Mya terus menuju ke Pasta Village . Tekak terasa nak makan pasta . Apa boleh buat right ?

Pelayan datang mengambil order . Macam biasa , Mya akan order makanan kegemarannya iaitu spaghetti carbonara .

Selesai makan , mereka berjalan jalan di sekitar Mid Valley . Sebenarnya nak balik terus , tapi Mya kan . siapa tak kenal perangai dia yang suka berjalan tu . Nak taknak kene ikut jugaa .

" Caution ! " tempik Izarel keras.

Mya terperanjat . dalam tersentak dia perasan yang kakinya sudah tidak stabil . Lantai yang dipijaknya terasa licin . Mya cuba menstabilkan badannya , jika tidak dia bakal tergelincir ke depan . Belum sempat mencium lantai , pinggangnya disauk kasar .

Kemas pegangan Izarel .

" letak mana mata tu ? " jerkah Izarel sebelum melepaskan rangkulan eratnya .

" tak nampak ke papan kuning depan tu ? Dah tertulis suruh berhati hati kenapa boleh tak nampak ? " sambung Izarel lagi .

" sorryy . Tak perasan " balas Mya gugup .

" You should be careful next time . Sepatutnya aku kene pegang tangan kau supaya tak terjadi hal macam tadi . Fortunately , aku sempat sambar pinggang kau yang kecik tu " balas Izarel . Geram sungguh dia dengan Mya . Terus berubah panggilan .

kecik ? Perlu ke dia komen macam tu sekarang ? Dia ni memang sengaja mengocak emosi aku ! Omel Mya dalam hati . Geram pula mengenangkan kecuaian diri sampai nak terjatuh . haih . Nasib badan lah !

To be continue ..

Senior Paling Kejam .Where stories live. Discover now