Veertien.

193 12 3
                                    

Charlotte 

''Maar ik wil niet dat je weggaat.'' Zeg ik met een pruillip. ''Ik wil ook niet weg maar we moeten verder met de tour.''  Zegt Michael. Ik zucht diep en laat dan mijn hoofd op Michael's borst vallen. ''Lot als jullie nou gewoon meegaan met de tour dan zijn we gewoon samen.'' ''Maar Mikey ik zit met mijn werk, ik kan Dan hier niet zomaar achterlaten en het mag toch nooit dat er ineens een random meisje en kind meegaan op tour.'' Zeg ik. ''Maar wel mijn random meisje en mijn random kind.'' Antwoord Michael. Ik lach en nestel mijn gezicht nog verder in zijn shirt. -Ja in het vorige hoofdstuk stond dat hij een bloesje aan heeft maar daaronder zit een shirt.-  Michael duwt mijn hoofd omhoog met zijn vingers zodat ik hem recht in zijn ogen aankijk. ''Charlotte Jones weet jij dat ik ontzettend veel van je hou?'' ''Nu wel en Michael Gordon Clifford weet jij dat ik ook vet veel van jou hou?'' ''Lot je verpest het jij moest ook ontzettend veel zeggen.'' Zegt Michael lachend. ''Nou sorry hoor maar ik hou gewoon vet veel van je.'' Michael buigt zijn hoofd naar voren en drukt zijn lippen op die van mij. Ik beweeg mijn lippen mee en Michael tilt me op en zet me op het aanrecht. ''Ieuw gatsie.'' Horen we opeens. We kijken beide richting de deur en zien Jamie in de deuropening staan. Ik spring van het aanrecht af en loop naar Jamie toe. 

''Maar Mikey we kunnen echt niet mee.'' Protesteer ik. ''Natuurlijk kunnen jullie wel mee er s genoeg plek.'' Houdt Michael vol. ''Ja maar Mikey ik zit ook met mijn werk.'' ''Ja daar verzinnen we wel wat op.'' ''En ik kan mijn broer hier niet ineens achterlaten.'' ''Ach dat overleeft hij vast wel.'' ''MICHAEL.'' Michael kijkt verschrikt op terwijl ik hem boos aankijk. ''Dat zeg je toch niet zomaar misschien is hij wel ziek ofzo.'' Zeg ik boos. Michael staat op, slaat zijn armen om me heen en zegt: ''Sorry Lotje ik wist niet dat je boos zou worden.'' Ik zucht en ga verder met de was opvouwen. 


HEYOO BEN IK WEER.

Jamie.✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu