Jamie.
Vandaag is het 5 jaar geleden dat ik werd bevrijd en dat mijn vader werd neergeschoten. Mijn moeder en ik hebben afgesproken om vandaag langs graf te gaan en al zijn favoriete plekjes In Sydney te gaan bezoeken. Ik stap in mijn auto en rij richting mijn moeder en als ik ben aangekomen loop ik naar binnen. ''Hey mam, ben je er klaar voor?'' Mijn moeder draait zich om en ik zie dat ze een foto van mij vader en van haar vast heeft. Ze knikt kort, pakt haar jas en houdt de deur voor me open. ''Weet je heel zeker dat je dit wilt doen mam? Het hoeft niet.'' ''Ja ik weet heel zeker dat ik dit wil. Ga nu maar rijden anders staan we hier over een paar jaar nog.''
Na een leuke dag rijden we nu richting het graf. Bij 1 van de favoriete winkeltjes hebben we een paar bloemen gekocht wat we bij het graf konden neerleggen. "Mam wil je samen of 1 voor 1?" Vraag ik maar even voor de zekerheid. "Jij mag wel eerst gaan dat ik daarna ga." Antwoord ze. Ik knik, stap uit de auto en loop richting het graf.
"Uhm hey pap. Al je instrumenten staan op nog steeds dezelfde plek. Dat stonden ze 2 week geleden ook maar ik dacht ik meld het even. Ook ben ik weet gaan daten en ik had het zo leuk gevonden als je hem had kunnen ontmoeten. Maar ik moet weer gaan want mama wilt ook nog even. Doeg pap ik kom wel weer een keer terug."
Ik leg de bloemen neer, druk een kus op mijn hand en duw mijn hand even tegen de steen aan. Als ik klaar ben loop ik weer naar de auto en zeg tegen mijn moeder dat zij kan.Dat was het dan. Heel erg bedankt voor het lezen van dit boek❤ Binnenkort komt er weer een boek maar ik heb geen idee wanneer die online komt.
XOXO SAVANNAH GURL.
JE LEEST
Jamie.✔
FanfictionCharlotte heeft een geweldig leven totdat ze zwanger raakt van Michael Clifford. Haar ouders gooien haar uit huis en Michael dumpt haar. Hoe regeert Michael als hij Charlotte weer tegenkomt samen met Jamie? -Vet cliché onderwerp maar I DON'T CARE I...