Soneria telefonului care sună neîncetat mă face să mă trezesc. Ma uit pe geam și îmi dau seama că aproape se înserează. Imi iau telefonul de pe noptieră și văd imaginea Adelei zâmbind pe ecran. Răspund la telefon și cu o voce somnoroasă zic....
"Buna Adele!! "
"Hei ce făceai? Ai o voce ciudata...te-am trezit cumva? "
"Mda... Dar nu are nimic, dacă nu mă trezeai tu, mă trezeam mâine dimineață!! "
"Bine atunci. Mia ți-a trimis o tona de mesaje este îngrijorată!! "
"Serios? Nu le-am văzut. E cu tine? "
"Da ești pe speaker (sau cum se scrie...)!! Buna Jess!!" vocea Miei mă face să zâmbesc
"Buna Mia, scuze... "
"Da, da, bine, lasă... Nu-i așa că vi cu noi în parc? "
"Când ?"
"În 30 de minute sa fi gata pentru că venim sa te luăm!! "
"Bine!! Pa!!"
"Paaaa!! "
Închid telefonul și îl pun pe noptieră. Mă ridic din pat începând să îl aranjez. Ma duc în baie ma spăl pe fata, apoi merg repede spre dresing și mă îmbrac cam așa:
Îmi iau telefonul, deschid ușa camerei și alerg ușor pe scări ajungând la parter. În sufragerie se afla Nana și tata care ei bine pare ca au un moment romantic. Se sărutau."Am... Ma scuzați că va deranjez din micul vostru moment romantic!! Dar eu am sa ies în parc cu fetele...nu voiam decât să vă anunț !!" spun rânjind. Cei doi au tresărit și s-au îndepărtat rușinaţi de situație.
Le fac amândorura cu mâna și plec, în fata casei fiind cele două vulpiţe.
"A, super, ai venit mai devreme!!"spune Mia și mă îmbrățișează la fel și Adele.
"Nu o să vă vina sa crești pe cine am găsit sărutându-se în sufragerie!! "
"Pe cine?" spun cele două în același timp făcându-mă să rânjesc.
"Tata și Nana!! "spun și chiţăi fericită.
"Nu cred... Serios? "
"Da... De fapt i-am mai prins odata dar i-am lăsat în pace prima oara!! "
"Și pe tine nu te deranjează deloc?! "
"Nu... De mica mi-am dorit ca tata sa se căsătorească cu Nana!! "
"Bun... Ne bucurăm că ești fericita, acum hai sa luăm înghețată!! "
***
"Ce nesimțit!! Tu nu i-ai zis nimic? " spune Mia încetând sa mănânce din înghețată
"Ce as fi putut sa ii zic?"spun și iau o gura din a mea
"Dacă eram trează nu scăpa din ghearele mele!!"
"Cine nu scapă din ghearele tale iubito? "
Vocea curioasă a lui Cameron o face pe Mia sa tresară. Din spatele meu cei trei crai de la răsărit își fac apariția.
Jake își trage un scaun de la alta masa și se așează lângă Adele începând să o sărute. Cameron o ridică pe Mia de pe scaun și se așează în locul ei și o trage de talie așezând-o în poala sa.
Justin ia un scaun și se așează lângă mine începând să se holbeze.
"Ce sexy ești azi iubito....esti perfecta pentru mine!!"
"Cat tupeu poți să ai Justin!!"
"Ce ai sis!!?"spune Justin confuz
"Nu mă lua tu pe mine cu sis!! Cum ai putut sa o chemi pe Lola la noi și să o dai afară pe Jessica!?"
"Dar nu am dat-o afară!!"
"Ai spus ,,Ea tocmai pleca!! " era ca și cum ai fi dat-o afară!!"
Cred că dacă nu o ţinea Cameron de talie Mia era pe Justin până acum.
"Mia te rog!! Las-o baltă!!" spun și mă uit la ea rugându-mă să mă asculte.
"Bine... Haideți să ne plimbăm!! Veniți și voi?"arată Mia spre băieți.
"Da venim... "
"Am auzit că au hidrobiciclete aici!! " spun și mă uit spre lacul din mijlocul parcului
"Da... Ai vrea sa încerci? "
"Da!!" spun și aplaud emoționată. Mereu mi-a plăcut să mă plimb cu hidrobicicletele. Când eram mică, eu și Nana ne plimbam mai mereu în weekend.
"Eu mă duc cu Jake!!"spune Adele și îl trage pe Jake spre o hidrobicicletă.
"Vreți sa mergem toți 4?" întreabă Cameron
"Nu!!" spune Justin
"Da!!"spun eu odată cu el.
"Nu....noi mergem singuri!! "spune Justin și mă trage de mână.
"Dar eu nu vreau sa merg cu tine!!"spun și îmi trag mana mergând spre Mia și Cameron.
Mârâitul lui Justin mă face sa scot un mic zâmbet triumfător. Cameron închiriază o hidrobicicletă și ne urcam în ea.
Eu și Justin ne urcam in spate iar Mia și Cameron în față începând să pedaleze.
Ma așez mai comod și încep sa îmi fac câteva poze. Ma uit la Justin și văd că se holbează zâmbind la mine.
"Poți sa nu te mai uiți la mine? "
"Nu."spune sec. "Nu e vina mea că ești prea frumoasă!! "
"Nu o sa fie vina mea dacă te vei uda tot dacă o să te mai uiți la mine!!"
"Oh iubito doar lasă-te pe mana mea și o să vezi tu cât de udă o să devi!!"
" Bieber dacă nu te potolești te arunc în lac!! " Vocea dura a Miei mă face să zâmbesc la Justin. Îmi blochez telefonul și aștept ca cearta dinre cei doi sa continue.
"Mia te-a băgat cineva în seamă? "
"Da Bieber!! M-am băgat singură!! "
"Mai bine nu te mai baga în relația mea și a Jessicăi !!"
"Care relație? Aia din visele tale? "
Râsul meu și al lui Cameron sparge liniștea. Rânjesc mulțumită și continui să mai fac câteva poze.
Sper ca va plăcut și acest capitol!! L-am postat cam târziu pentru ca nu prea am avut timp... Școală,chestii etc.
Va pup dulce și nu uitați să puneți com cu părerea voastră!!
XOXO ❤❤❤