Justin

6.3K 174 52
                                    

"Jessica... Jess... Ce dracu ai făcut Lola? "spun în timp ce încerc să o trezesc pe Jessica.

"Nimic... Doar i-am spus să stea departe de tine iubitule!! Vrea sa ne strice relația!!"spune milogindu-se.

"Ce relație Lola? De câte ori sa îți mai spun că noi doi nu suntem împreună!!?"

Ma ridic rapid și mă îndrept spre ea. O trantesc de dulap și văd cum înghite în sec.

"Odată, dacă te mai prind ca îi faci ceva Jessicăi te omor cu mana mea curvo ai auzit??"spun țipând cât să o sperii. "Pleacă odată!!"spun și ridic mana sa lovesc dulapul din spatele ei dar o mână mă oprește.

Ma întorc cu spatele la Lola și îl văd pe Cameron că se uita urât la mine.

"Dispari Lola!!" spune Cameron uitându-se la ea.

Ma întorc înapoi la Jessica și le văd pe Mia și Adele stand în jurul ei. O ridic de pe jos și o iau stil mireasa până la cabinet unde o las cu doamna asistenta.

Ies afara din salon și îi văd pe toți cum se uită ciudat la mine.

"Ce? "

"Nu, nimic dar nu ma așteptam la asta... Mai ales de la tine!!" spune Mia zâmbind.

"Să aveți grija de ea...eu ma duc acasă!! Pa băieți!! "

"Pa Justin!!"

Îmi iau cheile de la mașină din dulap și încep să fug spre parcare. Îmi opresc alarma mașinii și urc la volan. Pornesc motorul și ies din parcare îndreptându-mă spre casa.

Ceva ciudat se întâmplă cu mine. Simt ca am nevoie de ea deși nu am. Nu o vreau în preajma altui băiat, nu vreau sa se atingă nimeni de ea.

Vreau să fie doar a mea.

Imediat prin minte îmi trec imagini cu ea din clasa când zâmbea și râdea cu fetele. Gestul ei copilăresc de a scoate limba. Hm....ma bucur ca sunt vecin cu ea... Pot avea ocazia sa o vad când vreau.

Imediat îmi trece prin minte imaginea ei în lenjerie intimă. Ar trebui să o anunț sa își tragă draperiile noaptea.

Sau nu...

Parchez mașina în fața casei. Îmi salut mama pupând-o pe obraz și făcând cu mana noului meu tată .

Ma duc în camera mea și îmi schimb hainele cu ceva mai comod și mă pun în pat cu laptopul în brațe.

Intru pe Instagram și scriu pagina Jessicăi. Îi dau inimioara la câteva poze apoi închid laptopul și îl pun înapoi pe noptiera.

Ma așez mai bine cu capul pe perna și încerc să adorm. Soneria telefonului ma face sa tresar și fără să văd cine mă sună răspund.

"Ce mă-ta vrei?? "

"Eu zic să mai scoţi morcovul ăla din fund!!"

"Ce vrei Cam?"

"E vineri..."

"E mă-ta și.... "

"E seara băieților dobitocule!! Unde mergem? "

"La dracu ce zici? "

"Ok deci la 7 venim la tine!! Îl sun și pe Jake pa!! "spune și închide.

Sa dus la dracu și somnul meu. Ma duc la baie și îmi fac un duș fierbinte, imi iau o pereche de boxeri din dulap și o pereche pantaloni de trening cu tur.

Imediat pe ușă camerei mele intra Mia.

"Buna te deranjez? "spune și imediat se înroșește când îmi vede pieptul gol.

Bad Boy (J.B)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum