His voice!!

5.7K 180 36
                                    


"Cum o sa te imbraci azi!!? "sincronizarea prietenelor mele ma sperie nespus de rău. Îmi aduce aminte de gemenele acelea "Posedate" din filmele de groaza care vorbesc în același timp.

Bine nici nu știu dacă erau posedate, dar ciudate și înfricoșătoare tot erau.

Astăzi cele 2 nebune au venit acasă la mine ca să luam micul de jun impreuna și să plecăm la școală.

"Nu știu..."ma îndrept spre dresing și mă uit în jurul meu căutând o ţinuta lejera pentru școală.

"Ce spuneţi ? E ok!! "

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

"Ce spuneţi ? E ok!! "

"Ok pentru ce?  Pentru Justin sau pentru școală?"spune Mia rânjind.

"Pentru școală. Mia...de ce m-aș îmbrăca pentru Justin!? "

"Pai te-ai dezbrăca pentru el? "Adele rânjește la mine și îi dă coate Miei începând să râdă.

"Oh Doamnee...bineînțeles ca nu!! Spuneţi odată!!Îmi sta bine? "

"E ok...îţi sta bine așa!! "

"Bun!! Haideți să coborâm, în 20 de minute trebuie sa plecăm. "

"Ce a făcut Nana bun de papa??"

Adele intră bucuroasă în bucătărie așezându-se la masă lângă mine și Mia.

"Clătite cu ciocolata și căpșuni!!" spune Nana punându-ne în față o farfurie plina cu clătite.

"Ai pus căpșuni în clătite?? " întreb mirată 

"Da... Gustă sunt geniale!!"spune Mia mestecând cu poftă.

Tata lasă ziarul pe masa și întinde mâna spre farfurie ca sa ia o clătită. Nana întinde mâna și îi dă o palma peste mana.

"Auu... Pentru ce a fost asta? "

"Nu ai voie...sunt ale fetelor!! "

Tata își dă ochii peste cap și își continuă cafeaua.

***

"Cred ca o sa venim mereu la micul de jun!!"

"Atunci Nana o sa fie foarte fericită!!"

Deschid ușa dulapului și îmi pun ghiozdanul îl el.

"Eu trebuie să plec, în 5 minute am mate!! "

"Bine,pa Mia!! "

"Ne vedem la biologie!! Paa."

Îmi scot engleza din dulap îmi iau penarul și închid lacătul dulapului.

Ma îndrept spre clasa de engleză dar dintr-o dată sunt trasă într-o încăpere plina de beznă.

"Ce dracu!! "spun încercând să bâjbâi după un întrerupător.

Bad Boy (J.B)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum