I miss that!!

4K 130 20
                                    

Justin 

"Bella jur... Dacă nu dispari în momentul ăsta te iau la șuturi !!" îmi încleștez pumnii din ce in ce  mai tare și simt cum toţi nervi pun stăpânire pe mine.

"Dar... "

"Tu ești surdă?  Am spus sa dispari !!"

Aceasta își aranjează geanta mai bine pe umăr și pleacă spre casa ei. Pornesc alarma mașinii și întru furios în casă direcția fiind camera mea.

Îmi trantesc telefonul pe pat și mă uit lung la geanta mea de antrenament pe care am uitat-o.

"Justin dragule parca aveai antrenament !!"

Pe ușă intra mama mea. Fața ei zâmbitoare se schimbă în una tristă când se uită în ochii mei.

"Ești bine dragul meu ?"

Ma așez pe marginea patului și îmi pun capul în mâini. Mama se așează lângă mine începând să îmi mângâie spatele așa cum făcea mereu când eram mic.

"M-am întors pentru ca mi-am uitat geanta pentru antrenament!! Pe stradă m-am întâlnit cu Bella care se plângea că o doare piciorul și nu mai putea sa meargă mult până acasa. M-a rugat dacă pot sa o iau cu mașina și am acceptat în ciuda faptului că m-a separat de Jess. "

"Te-a mințit ca o doare ?"

"Cred ca da. Când am ajuns în fața casei am oprit brusc pentru ca era sa dau peste cineva. Și era ea mami... Ea venise la noi ca să vorbească cu mine !!"

"Știu dragule... "

"Când am coborât din mașină am luat-o în brațe pentru ca am crezut ca a pățit ceva dar când să îmi vorbească a coborât Bella din mașină !!"

"Îmi pare rău iubitule..."

"Nu e vina ta mami!! Dar...cred ca am pierdut-o pentru totdeauna."

"Nu spune asta Jay !!" o voce cunoscută de aude. Mia se îndreaptă spre mine și se așează în faţa mea în genunchii. "Jess te iubește!! Dacă ar afla adevărul... "

"Nu vrea sa ma asculte Mia!! Am vrut sa vorbesc cu ea de multe ori dar e imposibil...ea e imposibilă !!"

"Ne trebuie un plan !!" își pune mâna stângă în cap și își scarpină ușor părul.

"Ce plan ?" întreb privindu-mi degetele.

"Hm... Gata știu..." tresare zâmbind și își pune mâinile pe genunchii mei

"Ce ?"

"Trebuie sa o facem pe Bella sa îi spună adevărul."

"Am încercat." spun și îmi dau ochii peste cap.

"Curva nu vrea nu-i așa !?" ma uit șocat la cuvintele mamei și încep să chicotesc când își pune mâna la gură șocată de cea ce a spus.

"Mamiii...limbajul !!" spune Mia privind-o pe mama zâmbind.

"Voi vorbiți? De cate ori v-am certat pe tema asta ?"

"Mami acum trebuie sa ne ocupă de altceva !!"

"Bine atunci... Mă duc să văd ce vă fac la cină !!"

"Te iubim !!"

"Și eu.. " închide ușa în urma ei iar eu și Mia începem să căutăm un plan în care să o facem pe Bella sa ne zică adevărul.

***

Ziua următoare...

Jessica

Bad Boy (J.B)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum