I did it!!

4.4K 144 33
                                    

"Te rog tată !!" spun rugându-mă sa accepte.

"Nu Jess, nu te pot lăsa singura !!"

"Dar nu voi fi singura!! Justin va fi acolo !!"

"Încă un motiv sa nu te las !!"

"O haide iubitule las-o sa meargă!! Este ultimul ei an de liceu. Nu o sa fie doar Justin vor fi și fetele !!"

Spune Nana și îmi face cu ochiul.

"Am văzut aia !!" spune tata arătând spre Nana cu degetul.

"Privește partea bună...daca ea o sa plece o sa avem casa doar pentru noi doi !!" Nana se așează în brațele tatei și îi înconjoară gatul cu mâinile.

Tata o privește rânjind și se gândește câteva clipe.

"Bine te las..." încep să chitai fericita și îi pup pe ambii pe frunte râzând. "...dar...spunei lui Justin sa își lase hormonii acasă."

"Tata... "spun lungind ultima vocala și simt cum obrajii mei devin roșii.

Nana începe să râdă amuzată și îi dă un pupic tatei pe buze.

***

-Te lasă în excursie? 

Vocea Miei se aude prin difuzorul telefonului.

-Da... Nana a reușit să îl convinga doar prin câteva cuvinte.

-Ce i-a spus?

-Ca o sa aibă casa doar pentru ei!!

Spun râzând.

Mia scoate un "mmm" lung și un rânjet îmi apare pe față.

-Ce o sa facă oare?...

-E ce o sa faca...stim amândouă foarte bine ce o sa facă...

Începem amândoua sa radem și mă ridic din pat.

Mai vorbesc câte ceva cu Mia și închid telefonul. Ma indrept spre dresing nu înainte să îmi scot o valiza mica de sub pat.

Maine plec într-o excursie de 3 zile cu școala în Montana și trebuie să îmi iau câteva haine.

Pana acum am uitat sa îi intreb pe Nana și tata dar bine ca mi-a adus Mia aminte.

Azi a fost o zi grea la școală. După ceartă cu Bella am plecat acasă cu Justin și nu am mai vorbit nici cu el de atunci.

Nu pot sa fiu supărată pe el... adică știu că nu e vina lui. Nu e prima oara cad Bella face asta.

Sa întâmplat și anul trecut când îmi plăcea de un băiat și aceasta l-a sărutat la o petrecere și scuza ei a fost ca era prea beată și și-a cerut mult timp scuze pentru asta.

Și am iertat-o ca proasta...

Atunci a fost mai ușor pentru că nu mi-a plăcut așa de mult de băiatul ăla dar nu se compară.

Justin e mult mai bun decât băiatul ăla

Cred ca încep să mă îndrăgostesc.

Telefonul începe să sune și răspund apelului lui Justin.

-Iubito!?

-Da Justin

-Esti bine?

-Da de ce nu as fi?

-Nu știu doar am vrut sa știu.

-Ma pregăteam de excursie...tu ce faci?

-La fel ca și tine. Mâine am rezervat locul din spate al autocarului.

Bad Boy (J.B)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum