La media este Nana.
Luni.... O altă zi de școală...o altă zi în care să îl suport pe Bieber.
Mă ridic din pat începând să merg leneș spre baie. Pornesc apa caldă și încep să îmi periez dinții.
Îmi aleg o tinuta lejera pentru ziua de azi:
Îmi fac ghiozdanul si alerg pe scări ajungând la parter. Intru zâmbitoare în bucătărie și îi salut pe tata și Nana care aveau niște fete ciudate.
"Buna dimineața!!"spun și mă așez la masă. Nana imi pune bolul cu cereale în fata și încep să mănânc.
"Neata!! "spun amândoi deodată sec. Se comportă ciudat. De obicei Nana ma pupă pe frunte mereu când vin la masă iar tata este mereu zâmbitor...acum se pare ca nu.
"Ok!! Pot sa știu ce aveți ? "întreb și mă opresc din mâncat.
"Jessica nu este frumos sa te bagi în treburile celor mari!!"spune tata și își îngroapă capul în ziar.
"Dar voi mereu îmi spuneati totul!! Acum 2 zile va sărutaţi de parca ar fi ultima oara iar acum parcă sunteți ca doi străini..."
"Jess... " Nana se întoarce cu fața la mine și încearcă să mă atingă dar mă retrag.
"Știți ceva eu mă duc la școală!!"îmi iau ghiozdanul din sufragerie și plec furioasă spre școală.
Ma întâlnesc pe drum cu fetele și le spun tristă ceea ce sa întâmplat de dimineață.
"Îmi pare rău Jess...poate ar trebui sa ii lași să îsi rezolve singuri problemele!! Toate se întâmplă la timpul lor!!" încearcă Mia sa ma consoleze.
"Îi vreau fericiti!!"
"Știm asta, Jess... Doar ca tu ar trebui sa nu le complici mai tare situația certându-te cu ei!! Cine știe poate chiar acum se împacă!! "
"Sper... "
***
"Ok copii la locurile voastre!! Respiraţi adânc...lăsați energia negativă sa dispară și încercăţi sa intrați în pielea personajului!!"
Astăzi doamna profesoara ne-a rugat sa facem echipe de câte doi, și să ne alegem un set de replici dintr-o carte sau un film pentru a face un exercițiu de actorie. Din păcate eu și Justin formăm o echipa iar acum stăm faţă în faţă vorbind din priviri.
"Justin și Jessica sunt primii!! Puteţi începe!! "
Justin trage aer în piept și începe să spună replica invaţată.
"Scuză-mă pentru mai devreme...am făcut doar ce trebuia sa fac!! Când ai venit în ploaie în clubul meu... Nu a fost o coincidenta nu-i așa ?" spune și mă privește în ochi
"Nimic nu este o coincidenta!! " spun și mă apropii de el.
"Faţa ta... Îmi pari cunoscută. Ca fata pe care am cunoscut-o odată,doar ca nu era reală a fost doar în vis."
"Spune-mi despre aceasta fată de vis!! "
"Pai nu îmi aduc aminte!!Știu doar că...esti foarte frumoasă!! "Justin ma apuca de talie și își apropie fata de a mea. Ooo nu...
Urmează scena sărutului dar din fericire doamna ne întrerupe.
"Stop!! Foarte bine copii...aţi fost minunaţi!! Am făcut o alegere bună cu voi doi... Va potriviți extrem de bine!! "
Rânjetul lui Justin nu ezita sa apară. Îmi dau ochii peste cap și aștept ca doamna profesoara sa ne de-a drumul în pauză... Îmi este foarte foame și nici nu mi-am luat pachetul de acasă.
Cred ca îmi voi cumpăra ceva de la cantină. Îmi iau rămas bun de la doamna după ce ne da drumul și plec grăbită începând să le caut pe fete.
"Unde fugi așa prințesă? " Ma opresc din mers și mă întorc cu fața la sursa vocii.
Justin își tine ghiozdanul pe un umăr și se uită rânjind la mine.
"Undeva.... Nu cred ca trebuie să îți dau ţie explicații Bieber!!"
"De ce îmi tot spui Bieber...."spune și se apropie de mine încruntat
"Nu te cheamă Bieber? "mă dau câțiva pași în spate când văd că se apropie din ce în ce mai mult de mine.
"Ma cheamă Bieber... Dar nu suport sa îmi spui așa!! "
"De ce? "
"Pur și simplu...oprește-te în numele lui Dumnezeu!! Nu te mai ferii de mine!!"
Imediat mă simt împinsă și blocata de mâinile lui în dulapuri. Se uită adânc în ochii mei parcă încearcă să găsească ceva în ei. Privirea lui coboară pe buzele mele și deja presimt că mă va săruta.
În câteva clipe buzele noastre se unesc pornind un sărut dulce. Îmi pun mâinile după gatul său încercând să îl trag mai aproape de mine. Îmi strânge una din coapse făcându-mă să gem destul de zgomotos dar reușește să îl astupe cu limba sa,ce acum joaca un tango pasional cu a mea.
Peste câteva clipe ne îndepărtăm respirând sacadat datorita lipsei de aer. Ma împinge mai mult în dulap și își coboară buzele pe gatul meu. O durere suportabilă își face prezenta în zona gatului unde Justin ma săruta. Un sunet scos pe gura mea mă face să mă încrunt.Durerea devenea din ce în ce mai mare. Te rog sa nu îmi lase semn...te rog sa nu îmi lase semn.
"Jessica!!" îmi deschid ochii și îl împing pe Justin de lângă mine. Mă uit cu o privire speriata la Mia și mă rog din tot sufletul să nu vrea sa vorbim despre asta...
Se uită încruntată la Justin apoi la mine își dă ochii peste cap și îmi zice pe un ton mai sec.
"Te așteptăm de 10 minute la cantină când aveai degând sa vi? "
"Acum 10 minute voiam sa vin dar Bieber ma oprit pe drum!!"
"O zici de parca nu ai fi vrut sa se întâmple!! Recunoaște iubito... Ţi-a plăcut la nebunie sa ne sărutăm!!"
"A fost o greșeală Justin!!" îmi iau ghiozdanul de pe jos și mă îndrept spre Mia "Hai sa mergem!! "spun și plec înainte să mai zică Justin ceva.
Îmi ling buzele și simt un gust dulce dar și amar. Poate asta este gustul lui.
"Ce sa întâmplat acolo Jess? "vocea Miei mă trezeste din gânduri.
"Crede-mă că habar nu am... "
"Vrei sa vorbești despre asta? "
"Nu... Vreau doar sa mănânc și să plec la următoarea oră că mai apoi sa plec acasă și să dorm!! "
"Zi proastă nu? "
"Nici nu ai idee!! " mâna ei ma oprește din mers.
Se uită pentru câteva secunde la mine serioasă apoi îmi zâmbește și mă îmbrățișează. Ma bucur extrem de mult ca am o prietenă ca ea.
Partea cu scena de teatru nu este originală. Este luata din filmul de dragoste A walk to remember.
Este un film genial vi-l recomand cu drag. Sper ca va plăcut capitolul!!!
Dacă apar câteva greșeli gramaticale va rog sa nu le băgati în seamă. Capitolul nu este editat.
Va pup dulce!!
XOXO 😘❤😙😂😜