Part 12 - Τέλεια

58 4 0
                                    

EM's POV
(διαβάζοντας το βιβλίο που βρήκε)

Δηλαδή υποτίθεται ότι το 1786 υπήρχαν βρικόλακες...Οκ, σίγουρα κάποιος μου κάνει φάρσα, παίρνω να βρίσω τον Taylor.

"Έλα ρε βλήμμα."

" Τι θες ρε βλαμμένη τέτοια ώρα, γι' αυτό είσαι τόσο σκατά επειδή δεν κοιμάσαι;" αααααα τα θέλει ο κώλος σου...

"Κγχμ, κάνω ότι δεν το άκουσα αυτό...Τι ηλίθια φάρσα είναι αυτή με το βιβλιαράκι, ζωή δεν έχεις;"

"Ποιο βιβλιαράκι;"

"Μην κάνεις τον ανήξερο, απλά παραδέξου το, ήταν βλακεία."

"Εμ...Βασικά δεν μπορώ να το κάνω αυτό..."

"Και γιατί παρακαλώ;"

"Επειδή εγώ δεν έστησα καμία φάρσα με βιβλιαράκια και μαλακίες."

"Ναι καλά ότι πεις."

"Εγώ δεν ετοίμασα τίποτα τέτοιο, τώρα πίστευε ότι θες, χέστηκα.Κακή νύχτα!"

" Επίσης..."
Δεν τον αντέχωωωω.Είναι ο ποιο ηλίθιος ανθρωπος στον κόσμο! Βασικά όχι άνθρωπος, πήθικος...Καλά συνεχίζω το διάβασμα...

"15 Μαΐου 1786, Ουάσινγκτον
Δεν έχω βρει ακόμη άλλον βρικόλακα.Ψάχνω παντού, μα τίποτα... Το καλό είναι πως βρήκα σε ένα βιβλίο πως να μετατρέψεις κάποιον...Και έχω σκοπό να το εφαρμώσω σύντομα. Για να γίνει κάποιος βρικόλακας, πρέπει όταν πεθάνει να έχει μέσα στον οργανισμό του αίμα βρικόλακα. Ξυπνάει μετά από λίγες ώρες και δεν είναι ούτε ζωντανός, ούτε νεκρός.Για να γίνει βρικόλακας πρέπει να τραφεί με ανθρώπινο αίμα. Σε μένα δεν συνέβη αυτό, αλλά...Δεν ξέρω.Θα δείξει."

Μάλιστα.Οπότε υποτίθεται ότι αν βρεις άλλον βρικόλακα και σε αφήσει να πιεις από το αίμα του και μετά πεθάνεις μπορείς να γίνεις κι εσύ...Ότι να νε, δεν ξέρω γιατί εξακολουθώ να διαβάζω...

"19 Μαΐου 1786, Καλιφόρνια
Αφού βρήκα πληροφορίες, γύρισα πίσω σπίτι.Σήμερα το βράδυ αποφάσισα να δοκιμάσω να μετατρέψω κάποιον.Κατά τις 8:30, στο πάρκο, περπατούσα και βρήκα μια κοπέλα να κάθεται στο παγκάκι. Ήμουν οργανωμένη και είχα φέρει αναισθητικό μαζί μου. Πήγα από πίσω της, της έκανα την ένεση, μα δεν έπαθε τίποτα, γύρισε και με κοίταξε, με έπιασε από το χέρι και με πήγε σχεδόν όσο γρήγορα τρέχω κι εγώ σε μια γωνιά. Την ώρα που μου κρατούσε το χέρι έκλεισε τα μάτια της κι εγώ με μια γρήγορη κίνηση την εγκλώβισα." Ξέρω τι είσαι.Γιατί είμαι κι εγώ το ίδιο." Λέει. Την  άφησα από το κράτημά μου και συνέχισε να μιλάει."Μόνο που εσύ είσαι πιο δυνατή. Δεν σε μετέτρεψαν, έγινες από μόνη σου. Είσαι πρωτότυπη. Κοίτα, καλύτερα να πάμε κάπου αλλού για να το συζητήσουμε, είναι σημαντικό."Γνέφω καφατικά και πηγαίνουμε στο σπίτι μου. "Οι πρωτότυποι είναι πιο δυνατοί από τους υπόλοιπους;"ρωτάω. "Ναι.Είναι πιο δύσκολο να σκοτωθείτε.Σε μερικές περιπτώσεις και αδύνατον." " Οι βρικόλακες έχουν αδυναμίες;Και γενικά πως σκοτώνεται ένας βρικόλακας;" "Λοιπόν...Ένα σπαστικό πράγμα είναι που αν δεν μας προσκαλέσουν μέσα σε κάποιο σπίτι δεν μπορούμε να μπούμε μέσα...Ένας βρικόλακας μπορεί να καεί είτε από τον ήλιο είτε από φωτιά, σκοτώνεται αν τον πετύχεις με ξύλο στην καρδιά, ιεροβότανο...Αν του ξεριζώσεις την καρδιά..." " Οκ, το έπιασα φτάνει. Είναι αργά.Πέρνα από εδώ αύριο κατά τις 12:00." "Δεν μπορώ, έχει πολύ ήλιο στις δώδεκα.Κατά τις 5:30;" "Μάλιστα, καληνύχτα." "Αντίο".λέει και φεύγει."

And Then Everything Changed.Where stories live. Discover now