TAYLOR's POV
" Κι εγώ θέλω να σε γνωρίσω.Μα δεν γίνεται τώρα, πήγε 10:00. Πρέπει να φύγω.Τα λέμε αύριο."
" Οκ, καληνύχτα."
" Καληνύχτα."
Σηκώνομαι και κατευθύνομαι προς την πόρτα.Την ανοίγω και βγαίνω έξω από το δωμάτιό της. Μπαίνω στο δωμάτιό μου και βρίσκω έναν δίσκο με φαγητό.Πλάκα πλάκα, με αυτά και αυτά ξέχασα να φάω... Από το πρωί δεν έχω φάει τίποτα.Τρώω γρήγορα και βλέπω την ώρα.10:30.Καλύτερα να πηγαίνω.Κάνω γρήγορα (και εννοώ πάρα πολύ γρήγορα) τον κύκλο του σχολείου για να ελένξω πως όλα είναι έτσι όπως θα έπρεπε.Περνάω από το τελευταίο στενό και τότε βλέπω κάτι.Μια μωβ λάμψη, που με το που την πλησιάζω εξαφανίζεται και τότε αντικρίζω τα αποσυνδεδεμένα καλώδια. Μάλιστα... Γιατί κάτι μου λέει πως ξέρω ποιος ήταν εκεί...; Τα συνδέω και πηγαίνω στην αίθουσα που θα γίνει το check up.11:00. Μάλιστα...Άντε να δούμε ποιοι θα είναι οι καινούργιοι...
" Λέτε φέτος να έχουμε πολλούς νέους;" λέω καθώς απευθύνομαι στον κύριο Mike.
" Ίσως. Το πρόβλημα είναι πως δεν ξέρω αν θα έπρεπε σε περίπτωση που έχουμε πολλούς να χαρώ ή να λυπηθώ."απαντά.
" Σωστά..."
Πέρασε η ώρα και πήγε 00:00.
Γυρνάω τους διακόπτες έναν έναν και σιγά σιγά εμφανίζονται μπλε και πράσινα φώτα.Το μόνο περίεργο είναι...Υπάρχει ένα μωβ και ένα κόκκινο.Και το κόκκινο είναι...η Em. Το μωβ όπως το φαντάστηκα είναι η Anna. Τι είναι όμως το κόκκινο και το μωβ; Αρχίζω να τσεκάρω τη λίστα. Λοιπόν...7 καινούργιοι για τους δικούς μας... Όχι άσχημα. Και... 4 ετερώνυμοι. Τέλεια. Άντε όμως να βρούμε τι είναι το κόκκινο και το μωβ...Δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο." Mike. Έχουμε 7 δικούς μας και 4 ετερώνυμους.Και... 1 μωβ και ένα κόκκινο..."
" Τι έκανε λέει; Κόκκινο και μωβ;Δεν μπορεί, δεν είδες καλά, άσε με να δω. Δεν το πιστεύω...Η Emily Blake στο ΚΟΚΚΙΝΟ...Και η... Η Anna Whitnesstone στο ΜΩΒ. Μωβ και κόκκινο...Απίστευτο."
" Τι είναι το κόκκινο και το μωβ;"
" Λοιπόν...Στο κόκκινο, η Emily είναι δική μας.Μόνο που δεν το γνωρίζει.Γιατί δεν είναι ακριβώς."
" Τι;"
" Είναι πάρα πολύ περίπλοκο.Ξέρεις, πως οι βρικόλακες δεν έχουν καταγωγή. Ακολουθείται συγκεκριμένη διαδικασία για να γίνεις βρικόλακας.Όμως...Υπάρχει μία εξαίρεση.Κάτι που όλοι πιστεύαμε πως είναι μύθος.Μα προφανώς κάναμε λάθος.Λένε πως κάποτε υπήρχε μια κοπέλα που από τους γονείς των γονιών της, είχε ένα δικαίωμα.Το δικαίωμα της επιλογής. Δεν είχε σκοτωθεί. Δεν είχε εφαρμοστεί πάνω της η απαραίτητη διαδικασία. Θα μπορούσε να αποκτήσει τις δυνάμεις ενός βρικόλακα ζωντανή.Και θα ήταν η δυνατότερη.Βέβαια, πάλι θα τρεφόταν με αίμα και θα ίσχυαν τα πάντα που ισχύουν και για εμάς, με μία πολύτιμη διαφορά.Θα μπορούσε όταν θελήσει να ξαναγίνει άνθρωπος.Όμως, εκείνη δεν ήθελε ποτέ να γίνει βρικόλακας και δεν γνώριζε πως θα μπορούσε όποτε θελήσει να μετατραπεί ξανά σε άνθρωπο. Ήθελε να ζήσει μια φυσιολογική ζωή.Μα αυτό ήταν εκτός σχεδίου για κάποιον. Για μια μάγισσα.Ήθελε να γίνει η κοπέλα βρικόλακας και να της πάρει της δυνάμεις.Έτσι, από τον θυμό της, έστειλε ένα πνεύμα και σκότωσε την κοπέλα.Πολύ φοβάμαι πως ίσως η ιστορία πρόκειται να επαναληφθεί.Γιατί το μωβ, είναι η μάγγισα.
" Αστιεύεστε, έτσι;"
"Λυπάμαι, δεν αστιεύομαι.Πρέπει να μιλήσουμε στο κορίτσι.Αύριο όμως.Τώρα πρέπει θα πάμε για κυνήγι, μας τελειώνουν οι προμήθειες."
" Μάλιστα."
Δεν το πιστεύω αυτό.Δεν μπορεί να είναι αλήθεια.Πως γίνεται κάτι τέτοιο;Επιλογή; Απίστευτο...------------------------------------------------------------------------------------------
Τα νταααα! Λοιπόν; Σοκ; Το περιμένατε; Άρα...Τι; Ο Taylor είναι βρικόλακας;! Ναι... Μην ανησυχείτε πάντως, παρόλο που γίνεται χαμός, το κύριο θέμα είναι το ρομάντζο...Κγχμ...Θέλω γνώμες!!!!!!♥Σόρυ που αυτό το κεφάλαιο είναι καπως μικρό... Επίσης, πλιζ ρίξτε μια ματιά στις ιστορίες των κολλητών μου, της @maza_nora : strange lovely life with you και της @MichaelaTAT128 : Το κορίτσι με τα χρυσά μάτια.
Please vote for my story!♥
Love yaaaa♥
Bye!♥- Ντορίνα ~♥~
YOU ARE READING
And Then Everything Changed.
VampireΕίμαι η Emily Blake, 17 χρονών και έτσι άλλαξε η ζωή μου. Η Emily μένει με την οικογένειά της στην Καλιφόρνια, μέχρι που οι γονείς αποφασίζουν πως πρέπει να αλλάξει σχολείο και να πάει στην Γκλόρια Ακαδημία.Εκεί, πολλά πρόσωπα μπαίνουν μέσα στη ζωή...