Evelyn, de când cu faza aia cu oglinda, evita sa mai facă ceva foarte des în casa. Adică: la baie merge numai de doua ori, cu tot cu machiaj! La bucătărie pana sa ajungă... asa ...când coboară scările se tine de bara ...strâns adică S T R A N S! Ca sa nu cada! ...
Ceea ce ar fi putut sa ...se gândească la faptul ca ar fi avut ...fascinații? E corect? N-am studiat dexul tot. Dar ar fi putut sa creada asta...totuși.
Evelyn merge în camera sa. Unde observa tot felul de lucruri ciudate cum ar fi ca cineva ...o umbra neagra sa se ascundă după perdea și...oh stai întrerupem paranormalul...ce Doamne am vărsat ceai în par. Da, în timp ce scriu beau ceai. Sa revenim. Și parca totul prinsese viata. Fiindcă era singura, a chemat-o pe prietena ei cea mai buna cu care se înțelegea cel mai bine, Cloe. Cloe e roșcată, par creț, ochi albaștri, înălțime 1,65. Nu e tare secunda la ...16 ani. Da. Are 16 ani. Da, da știu ca e cu doi ani mai mare decât Evelyn. Ok, ok, am înțeles ca știi matematica!
Evelyn a auzit o bătaie în ușă. S-a dus sa vadă cine e. Pe scări era numai gem rosu. Stai ce?! Întrerupem. Ce scriu aici?! ...Pe scări era numai sânge...asa mai merge...și pe pereți erau tablouri cu membrii familiei...stai. Asta e ceva normal. Iar la ușă era....
Era...
Era...
Era...
Era...
........se afla...
....se afla...
....se afla
....exista...
....exista ........respira...
....respira..-Heloooo, nu îmi spui bun venit?! Damn' fata! Hai sa te pup! Era Cloe. Na...ce sa spun...
CITEȘTI
Crima Și Comedie...Mortala
HumorEste o combinație intre arta comediei și crime mortale😂😱💀Restul aflați voi... #22aprilie2017 #27 în Umor #13mai2017 #42 în Umor