Ma pregătisem intens pentru asta.
Abia astept sa plec de-aici. De fapt vreau sa ...nu știu unde sa ma duc. La un hotel? Nup. La un motel? Nup. La cinematograf? Dap.
Zis și făcut. Am plecat împreună cu...mine. Știu...dar credeam ca am plecat cu matusica, dar nu. Ea s-a riscat sa ma acopere. În momentul asta sta băgată în pat sub plapuma și cred ca sta pe telefon. Cred ca ...neah...ma gândeam sa mai chem pe cineva sa meargă cu mine oriunde...dar nu. M-am răzgândit și ma descurc singura. Ma duc ...cum am zis la cinematograf. Știu ca nu trebuie, dar am chef sa vad un film. Parca mi-e și mila de Nina! Eh...asta-i viata! Nu sunt rea...ea a acceptat! Cine a pus-o?! Ca știa regulile! Deci cum am zis am ajuns la cinematograf. Erau doua filme și doua săli. Nu știam pe care sa îl aleg. Într-un final am decis sa merg la "King" decât la "Pădurea blestemata". Parca ma saturasem de atâta horror.
Am mers în sala 2. M-am așezat în ultimul rand. Becurile erau stinse. Filmul începuse a derula. Înainte sa vin aici, am oprit la un magazin și mi-am cumpărat o punga de popcorn mare. Mare!...
Ma uitam. Mancam. Priveam. Mâncam. Iar mancam...iar ma uitam...și asa mai departe.
În momentul ala, se plimba pe marginea sălii și printre rândurile de scaune...Un polițist. Acest sinistru polițist, întreba oamenii câți ani au. Aoleu!!!! Se apropie de mine!!! Ce fac??!! Trebuie sa fug!!! Dacă nu înțelegeți de ce ma zbat atât este pentru a-mi proteja viata. De ce? Fiindcă filmul acesta este de peste 18 ani! Iar eu am 14!!!!
A venit la mine și m-a întrebat cati ani am...din păcate nu am mai avut timp sa fug...:
-Am paiş...optsprezece ani!
-Dar nu prea pari! Nu ma minți domnișoară!
-Nu va mint...ma mai apucase și sughițul....
-.....
Eu am luat-o la fuga și punga de popcorn...mi-a cam căzut pe jos și...poate am vărsat toată punga ...cu sau acum fără POPCORN!!!! După ce ca am mințit un polițist mai și vărsasem prin cinematograf boabe de popcorn! Sigur o sa fiu pedepsita...triplu!
Cum am zis am luat-o la fuga pe strada noaptea...se făcuse ceasul 22:00! Aoleu! Doamne! Pe ce parte e casa!? Nu mai gasesc drumul spre casa! Polițistul încă ma alerga. Am văzut un taxi. Am făcut cu mana sa oprească și am urcat repede în el:
-Unde mergem domnișoară?
-Mergem la primul hotel zărit!
-Bine!
...
-Cat ma costa?
-8,57 lei!
-...eu nu am bani la mine!!!!
Asta mai lipsea... am fost nevoia sa ...ma rog de dansu' sa ma lase fără și ca ii rămân datoare și sa îmi dea e-mailul lui ca sa ii trimit banii când ajung ...ac...la hotel...deși acolo de unde sa găsesc bani, dimpotrivă! Trebuie sa îmi plătesc cazarea! Știu! O sun pe prietena mea, Marrypossa. Marrypossa este fata de bani gata. De obicei face cinste mereu. Ii spun adresa și o chem. I-am povestit toate astea taximetristului și a acceptat, Slava Domnului!...
CITEȘTI
Crima Și Comedie...Mortala
HumorEste o combinație intre arta comediei și crime mortale😂😱💀Restul aflați voi... #22aprilie2017 #27 în Umor #13mai2017 #42 în Umor