Mama a...

39 7 0
                                    

     Murit... Totul a început când...

Eram la aeroport și dintr.o data am auzit.o pe matusa strângând numele meu. Am auzit.o și m.am dus la ea...asa a început...totul...

-Evelyn!
-Sunt aici!
-Cum ...ce cauți aici?
-Voiam sa plec! Nu mai suportam faptul ca nu va vad și nu știam sa sun acasă și eram departe și...
-Evelyn...mama ta...mama ta...
-Spune! Ce e cu mama? Știu!
- Ce știi ?
-A pierdut la loto!
-Nu...Evelyn asculta.ma!
-Da?
-Vreau sa fii tare!
-...
-Mama ta ...îți vorbește de sus...
-Mama ...mama a murit?!

Simțeam ca nu mai am ce cauta pe pământ voiam sa ma duc după ea...

-Nu cred! Mama e în viata! Mama..mama trăiește!
-Sunt trista ca iti spun asta dar ...vino cu mine acasă căci sicriul e în camera...ta!
-Când eram mica și trista mama îmi canta un cântec!

              EVELYN! PUIUL MAMI!
   SUNT AICI! TE VOI PĂZI TOATĂ VIATA ȘI DACĂ NU O SA MAI FIU...ÎȚI VOI VORBI DE SUS! ÎNTOTDEAUNA SA ȘTII CA DACĂ VOI MURI VIATA IL VA PLĂTI ȘI VA MURI ÎNCHIS ÎN NEGURA...
"Puiul mami dacă o sa mor și nu o sa mai fiu, o sa te păzesc de sus și vreau sa mai știi ca  acum multi ani un vânător era obsedat de noi...acest om umbla nestingherit în cartierul nostru si este pe urmele tale căci pe mine se va răzbuna. Ești singura care vei putea afla de ce ne vrea raul familiei Henson...! Te voi iubi pana la finalul vieții și de sus! ..."

Crima Și Comedie...MortalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum