Bună dimineata! Sunt eu din nou, Evelyn. M-ați văzut în capitolul anterior. Dap. Asta sunt eu. Poate unii citiți seara sau noaptea, dar am scris "Bună dimineața " nu pentru ca m-am trezit acum. Ci ca în povestea asta este dimineață. Hai pa, pa. Trebuie sa ma transpun în Evelyn.
Nu am niciun plan. Dar trebuie neapărat sa descopăr cine este criminalul familiei Henson...
Ora 17:30
Este iarna și ziua se întunecă repede, asa ca voi merge acum la casa cu numărul 5.
Mi-e greu sa spun ca nu îmi cunosc vecinii dar am niște vecini puțin ciudați. De ce spun asta? Spun asta pentru ca pleacă dis-de-dimineață și vin noaptea pe la 12. Dar toți pleacă! Adică parca ar fi un spectacol sau ședința și discuta ceva ...Sunt curioasa...de chestia asta ...dar sa ne întoarcem la oile noastre. Fiindcă sunt plecați cu toții, ma pot strecura la casa 5.
M-am dus la casa aia și am intrat pe furiș. Era culmea sa se fi dus și criminalul acolo la ..ce fac ei zi și noapte. Ma refer la vecinii mei. Nu am intrat pe ușa. Am intrat pe geam. Fiind nici slaba, nici grasa, am avut loc prin fereastra. Am intrat în camera lui/ei. Hei sunt într-o descoperire periculoasa a unui criminal asa ca ți-am spus ca acesta locuiește în casa 5,7 sau 9, deci poate ca nu e în 5 dar poate sa și fie și dacă nu e înseamnă că e un el sau ea om normal, nu criminal! Camera era plina cu chestii de bărbați. Deci era un el nu o ea. Sau poate era camera lui el dar mai avea una cu lucrurile ei...Cine știe? Ma cam complic...
În camera erau multe CD-URI de jazz. Dacă aici locuiește criminalul înseamnă că e cel mai ciudat obsedat criminal! Mai erau și peruci! Am auzit un sunet de la clanta camerei. M-am ascuns în dulap. Și am auzit o voce de bărbat. Nu stai! E și de femeie. Și încă ceva...au ciocnit un pahar ...:
-Sa sărbătorim, iubito!
-Pentru ce?
-Pentru faptul ca am făcut-o praf...pe C...
N-am așteptat sa spună Cloe și am ieșit din dulap.
-Tu ești criminalul? Ce ai avut cu prietena mea? De ce i-ai făcut asta?!
-Wow, wow, wow... cine ești tu? Ce cauți la mine în casa?
-Mai și întrebi după ce ca mai spionat! Acum sărbătorești a!?Am aruncat paharele și cioburile pe jos și vinul pe pereți...Pana când am aflat asta...
-Iubitule! Cine e copila asta?! Ce i-ai făcut?! Iubita ăluia a plecat trântind ușa. Ce a urmat...era sa moor!
Când i-am spus ca l-am auzit spunând ca a fost un succes ca a făcut-o praf pe Cloe, mi-a spus ca nu vroia sa zică Cloe și nici nu a apucat sa zică deoarece am sărit eu din dulap și ca defapt vroia sa zic Christiana o prietena de a lor care le era dușmana
...prietena-dusmana ce scris ei aici. Trecem peste. Și au făcut-o praf cică la o licitație pe o casa...
Aoleuuu în momentul ala am simțit ca sunt băgată în pământ și m-a gonit pe ușa afara. Apoi a doua zi i-a chemat pe părinții mei acasă la el și au stat de vorba. Rezultatele sunt:
Pedeapsa:o săptămâna fără telefon și televizor. DAR TATA PE CALCULA...==NU AI VOIE PE NIMIC!AM ÎNCHEIAT SUBIECTUL== DAR TATAAAAA!!CINEVA VREA SA NE OM...În momentul ala tata a închis ușă...defapt a trantit-o...
CITEȘTI
Crima Și Comedie...Mortala
HumorEste o combinație intre arta comediei și crime mortale😂😱💀Restul aflați voi... #22aprilie2017 #27 în Umor #13mai2017 #42 în Umor