O plimbare de groaza

13 3 1
                                    


     Cum am spus voiam  sa aflu ce înseamnă acel semn..."illuminati". Am aflat despre el ca este un semn al credincioșilor în triunghiuri. Suna ciudat dar este adevărat! Exista după cate am citit eu o încăpere unde se întâlnesc persoanele posedate. Ele fac un ritual...la care...stai putin. M-am referit posedate adică sunt conduse de illminati. Mai clar nu știu și nici nu pot sa explic ce înseamnă cine e și de ce vrea sa ne conducă. Acești oameni posedați sunt controlați sa distrugă lumea. De exemplu persoanele care își pun bomba pe ele și după se urca în avion și se duc naibii și oamenii (bieții oameni) și ala. Cat de rai pot sa fie! Dacă ai triunghiuri pe tine dă-ți jos hainele de pe tine sau ai o alta metoda. De a lua o jucărie în mana și a o tine strâns la piept astfel aduci bunătatea pe pământ asta dacă nu ești hater sau mai știu eu ce gangster. O alta varianta...deja posedat. Am citit pe net ca iti dai seama dacă ești controlat de ILLUMINATI în momentul în care vrei sa faci rău cuiva sau vrei sa te sinucizi. Wow. Ce minte am!!* pardon!! Netul e prost!!+!...Hei asta e o lume paralela!! Știați ca raiul poate fi distrus de acest triunghi cu un...*(era sa zic ceva)*  de ochi în el!! Vreau extratereștrii!! M-am saturat de blesteme frate !! Într-o zi ca oricare alta în rai m-am dus sa scot apa din fântână de aur. Primeai  cate 5 bănuți pentru ca ai vrut apa. Vreau sa spun ca rutina mea e total diferita decât cea de pe pământ pentru ca aici este un om mult mai bun decât pe pământ și ești îmbrăcat indiferent de sexul pe care îl ai...*a sunat ciudata nu te gândi la chestia aia ca dacă te gândești la aia ai o minte perversa!!!!!!!! *... în alb... . Ei bine (vorba mea) sa trecem la un subiect interesant? Cum vrei tu. Ma duc eu la fântână și ce sa vezi cad în ea. Datorita faptului pentru ca deoarece și radicalilor sinonimul bazat din nou pe aceeași chestiune fiindcă aceasta chestiune este mai importanta decât orice de pe e lume deoarece faptul ca am zis pentru ca ii este datorit dăruit irezistibil faptului ca am pronunțat de 10000 de ori aceste cuvinte deoarece...














































Datorita faptului pentru ca și de aceea deducem ca egal ...cu






































EROARE.
















I/crazy/am/very/very/very
😂😜😲







Datorita faptului pentru ca și de aceeea deoarece includem 😂 faptul ca suntem în rai m-au ridicat aripile!! Astfel am ajuns într-un parc. În acest minunat parc am văzut o cioara. Am urmărit-o. Am ajuns undeva unde nimeni și nimic nu poate face ...wow...wow...wow...ce sa facă?! Stai ca nu am înțeles!! Habar n-am!... Bai revenind la subiect în nominativ ci nu nume predicativ...începem din nou!! Acum începe capitolul!!! Stai liniștit e scurt!! Am urmărit o cioara apoi am ajuns undeva unde nimeni nu ar ajunge...!! În centrul pământului! Sincer acolo sunt gândaci!!... au! Oprește te!
Nu tu! Tu! Ba nu! Celalalt ! Vorbesc cu un rac!!! Asa ca ssstt "!" Ca nu cu tine vorbeam!! Ti stai acolo și citește în timp ce eu ma cert cu un rac!!! Sunt pe malul marii!!! Cu un rac!! Acest rac m-a cerut în căsătorie și i-am spus "..." asta! Nuuuuuuuuuuu!!! Doamne ferește ce rac copac!! Deci după cum am zis m-am aruncat în mare ca sa scap de el apoi am ajuns binevoit și nesilit de nimeni pe fundul oceanului "Setrophia_O'_.Calagunablue" am respirație sub apa!?! Pardon!!! Exista aer sub apa?!daaaa !aici da.
Am văzut o groapa de aur și...și sa știi ca am intrat în ea normal!! Daaaaa!! Apoi am văzut o cascada și un parc cu copii în el...acei copii erau ceva gen..." nenea da și mie un mort!?:(" doamne ferește și apara-ma de morți de-ăștia...[...]. Wow! Ce pot sa zic decât "hai sa ma plimb și eu ca oricare mort pe-aici prin parcul asta blestemat...&dead!"😂ok...asta a fost ciudat...citește și nu te mai gândi la habar nu am ce!!

Frate vrea omul sa se plimbe în parc! Nu ii dai vo...pardon "mortul"...''voie? Deci cum am zis...eu o sa spun și tu taci!!!!!! 😂😗 ...

Sincer sa spun raiul este puțin ciudat...

Crima Și Comedie...MortalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum