Aceasta clona ma aleargă într-una!!!!!!! Chestia e ca dacă sunt în rai nu am autostrăzi asa ca...strada mea principala este..."Nordul Bhalyei" este o alee pufoasa din nori care este înconjurată de flori...
Evelyn 2 ma urmarea pe "Nordul Bhalyei " într-una. Nu puteam sa scap. Cred ca voia sa...habar nu am dacă sunt în rai!?
Ei bine...a găsit ce sa îmi facă. Sa ma arunce înapoi pe pământ și sa mai mor odată! Cine naibii ar face asta!? Asa ca acum ii știu planul și trebuie sa găsesc o soluție ca sa scap.
Mami tot doarme acolo în...asa ma! HAMAC!...în sfârșit! Iar eu ma lupt cu...asa doua viata ca sa nu ma duc înapoi pe pământ sa îmi pierd iar viata ...aoleu ce te-am încurcat!? Îmi pare atât de rău! Eh...ce sa faci? Asta e. Deci sa revenim. Eu găsesc o alee mai ușoară de mers pe ea...adică...mai în fine ....mai fără...gropi din pietricele roz și mov! Da asa e. În rai lumea e roz! Nu îți spun sa te sinucizi...dar...frate...dacă știi ce înseamnă...imaginația...foloseste-o ca mine! Și cu asta- basta.
Am mers pe o alee "Mursamelya Caramele ". E groaznic numele dar conținutul e superb.
Evelyn 3....aaaaa....pardon....2 ma urmarea...apropo (era culmea sa mai fie încă o clona!😂)...deci ma alerga și...dintr-o data vad eu un copac...cred ca am vrut sa fac cunoștință cu el. Am intrat cu capul într-o scorbura. Veverițe? Nu. Iepuri? Da. Da. Da, da, da...iepuri. Erau într-adevăr iepuri vii!
Erau numai iepuri peste tot în copac!!! Dacă e rai de ce e coșmar?
Scuzați-mă ca am lipsit de la ora și ca am fost absenta...., doamna profesoara/domnule profesor dar...am și un canal de musical.ly și...am mai postat și pe ala și am avut meditații și...teme...și a venit o fată pe la mine...deci în fine! 😶 (Evelyn_and_Jasmine) canulul😂 apropo😂😘😘😘
Hai cu 700 și 30 followers!!!
CITEȘTI
Crima Și Comedie...Mortala
HumorEste o combinație intre arta comediei și crime mortale😂😱💀Restul aflați voi... #22aprilie2017 #27 în Umor #13mai2017 #42 în Umor