Astăzi vom vorbi despre ce am visat. În rai se visează! Ai ceva împotriva? Nu? Da? Nu ma interesează deci am visat ceva ciudat un semn ciudat și înspăimântător ca un triunghi cu un ochi în el și frate dacă e rai nu înseamnă că totul trebuie sa fie unicorn și roz și copaci care rad și îți fac cu ochiul gen :" hei ia o căpșuni și vei putea sa zbori!" Ce vorbim noi aici asta e rai și în rai nu înseamnă că trebuie să fii în lumea aceea ... cum se numea ? A da. "Setrophia" sau cum s-o numi ea. Ieri m-am uitat la desene animate, nu ma judeca . Bai întrecem limita aici! Am mult de scris sau de ...lecturat? Tu ai de lecturat eu am de scris deci cum am zis am visat ILUMINATI. Sau cum s-o numi el. Dragilor asta mai lipsea.
Sa va spun ca exista net în rai! Bai acum înțeleg de ce unii oameni duși cu capul se sinucid!? Ba nu. Nu înțeleg. Deci sper ca ai o minte normala ca sa te ducă acest...cap al tău cu care citești acum ca nu ai voie sa te sinucizi !!!
*paragraf interzis copiilor sub 12 ani doar împreună cu părinții ori familia...THRILLER !! TAM TAM TAM!!!........I'M HERE....* sa trecem mai departe îmi consum creierul degeaba. Are și el o limita la fel cum are la matematica da? Asa ca pleacă ți capul în fata capului meu!😂 nu ma baga în seama și ia și citește mai departe.
M-am dus (bai da chiar ca m-am dus de tot ...eu ma cam tot duc pana m-am dus în pământ cel puțin sufletul în rai...în fine...)[...] m.am dus la bucătărie unde aveam (...) routerul* (...NO COMMENT). Am prins net (...) am intrat pe telefon (asta mai lipsea de-aci!) Și am cautat ce îmi trebuie iluminati. Mi -a dat asta și poza aceea.
Vedeți ce scrie la prima parte? "Pluralul...grup modern!?" Parca asta era ceva înspăimântător și dacă eu ma duc la meditație cu câțiva copii...Un grup! Atunci trebuie sa arat semnul asta !? <] TRIUNGHIUL ILLUMINATI?! NU VA ÎNȚELEG GOOGLEŞI...Acum dacă asta mi a apărut în vis oare voi vedea viitorul...? În rai e posibil ...!
După o zi...
Aaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Va urma...
Genericul va rog!
👇👇👇👇💁😉
CITEȘTI
Crima Și Comedie...Mortala
HumorEste o combinație intre arta comediei și crime mortale😂😱💀Restul aflați voi... #22aprilie2017 #27 în Umor #13mai2017 #42 în Umor