Ahojky když tak komentujte tento díl atd ... :D
Nekoukejte na žádné pravopisné chyby nejsem nějaký expert na češtinu :D ...
...
Po té jsem šla do školní jídelny. Vzala jsem si jídlo a z dálky jsem viděla jak na mně Molly mává a naznačuje ať si sednu k ní a pár dalším holkám.
Pokrčila jsem jen rameny a vyrazila k ní. Všude okolo byly stoly přeplněné studenty Umělecké školy. Od každého stolu jsem slyšela smích a křik.
Když jsem došla ke stolu kde seděla Molly pozdravila jsem jí a jemně jsem se usmála.
Jakmile jsem se posadila hned na mně zpustila ,, Ahoj! Tohle je Sasha a Andrea..." ,, Ahoj já jsem Jessica, ale říkejte mi Jess ... " a usmála jsem se na Sashu a Andreu ,, Ahoj!" řekli obě dvě najednou.
Po té jsem se pustila do jídla. Chvilkami jsme si povídaly a pak jsme šly odnést tácy.
Cestou jsem se rozhlížela kolem a po chvilce jsem zahlédla Justina jak sedí u stolu s dalšími kluky.
Seděl tak že mně mohl zahlédnout, a tak jsem si hodila vlasy dopředu a zrychlila krok ,, Jess, kam to uháníš?" zakřičela na mně Molly. Snažila jsem se jí nevnímat, ale ona na mně pořád křičela.
Ohlédla jsem se na ní přes rameno, ale když jsem otáčela hlavu tak jsem zaostřila na Justina a zjistila jsem že se na mně kouká.
Po chvilce trapného zírání jsem uviděla jak něco říká těm svým kámošům .
Pak už se na mně koukali všichni.
Celá jsem zrudla a pak jsem sklopila hlavu dolů.
Celá jsem se začervenala a mezitím jsem čekala až mě dojde Molly s Sashou a Andreou.
Když mě doběhly smály se a já se pořád červenala.
Když jsme vyšly ven z jídelny Sasha a Andrea šly na jinou stranu než já a Molly.
Tak jsem se tedy rozloučily a pokračovaly dál v naší cestě domů.
Když jsme byly s Molly kousek od silnice uslyšela jsem ,, Hej ty!" neotáčela jsem se, ale všichni kolem mně ano, Molly se také neotáčela. Myslela jsem že to nebylo na mně teda až když se to ozvalo po druhé ,, Halóó!Jsi hluchá nebo co?" když jsem se otočila stála za mnou holka.
Podle vzhledu vypadala ... no jako dcoura když to tak řeknu a věkové byla asi jinde než já.
,,Hele drž se od Justina dál nebo budeš mít problém semnou!" řekla a šťouchla do mně ,, Ehm ... Promiň a ty jako kdo?" řekla jsem s nechápavým výrazem ,,To se ptáš ty mně? Spíš kdo jsi ty holčičko?! A jestli myslíš že mi přebereš Justina tak to si na omylu chodím s ním už tři roky! A jestli se ještě jednou bude opakovat to u těch záchodů tak ti udělám peklo!" byla docela naštvaná, ale nějak jsem jí moc nechápala až pak mi došlo co myslela tím "to u těch záchodků" ,,To u těch záchodků nebylo nic! Spíš by ses měla zeptat toho tvého milovaného Justinka!" řekla jsem ,, Neboj zeptám se!" už odcházela pryč, ale pak se najednou zastavila a otočila se ke mně.
Jenom jsem tam postávala a koukala na ní ona ke mně přišla a srazila mi všechny věci na zem a pak ještě mezi rtama procedila ,, To tě odnaučí dělat mi do mého kluka!".
Otevřela jsem pusu do kořán a chtěla jsem na ní začít řvát, ale v tom ke mně přiběhla Molly a rukou mi zacpala pusu.
,,Proč si to udělala?!" podívala jsem se na ní nechápavým a naštvaným výrazem ,,Nechtěla jsem aby to bylo horší tohle je jenom začátek..." a sklopila hlavu dolů se smutným pohledem.
Po tom jsme si obě klekly a sesbíraly jsme moje věci do školy ,,A mimochodem ... Co myslela tím "to u těch záchodků?" podívala se na mně Molly ,, Ale nic to neřeš !" zvedla jsem se a usmála se na ní.
Pak jsme se vydaly domů.
Cestou jsme si povídaly, ale já jsem nemohla přestat myslet na to u těch záchodků s Justinem a to s tou jeho holkou.
Chvíli jsem přemýšlela a pak jsem úplně vybočila z tématu ,,Kdo to byl ta holka před jídelnou?" Zeptala jsem se Molly ,,No to byla Ashley Dolinsenová ... " řekla a usmála se na mně a pak ještě dodala ,,S ní si nic nezačínej! Udělá ti ze života peklo, proto jsem ti zacpala tu pusu aby jsi nemohla nic říct..." podívala se smutným pohledem do země ,, Aha tak to jo. A jinak díky." usmála jsem se.
Když jsme došly k té křižovatce kde jsme se ráno potkaly každá se rozešla vlastní cestou.
Dala jsem si sluchátka do uší a poslouchala písničky.
Když jsem poslouchala písničky nemohla jsem přestat myslet na to u těch záchodů.
Chvílemi mi i hlavou problesklo že se mi to líbilo, ale ihned jsem si řekla v hlavě co to blekotám.
Ale jo musím uznat že se mi líbilo jak na mně přitiskl svoje tělo. Bylo to takové ... Ohhhh