Ahojky tohle je další díl;-) Prosím o přečtení vím že to není nic moc, ale já se hrozně nudím ... Tato část bude krátká tak když tak zanechejte komenty ;-) Děkuju... ;-)
...
Ráno mě vzbudil pronikavý zvuk budíku.
Když jsem budík vypla sedla jsem si na postel a očima jsem mžourala po pokoji.
Po té co jsem se rozkoukala jsem si vzala mobil z nočního stolku a koukla se kolik je hodin. Objevila se mi esemeska od Daniela: Promiň že to včera nevyšlo. Je mi to hrozně líto, ale musel jsem pohlídat malou ségru ...
V té chvíli jsem litovala toho že jsem mu nevěřila.
Vstala jsem z postele a chtěla jsem jít do koupelny se namalovat. Chvilku jsem se ospale potácela po pokoji, ale u dveří se mi děsně zamotala hlava.
Co to sakra bylo? Říkala jsem si v hlavě.
Stála jsem opřená o futra a rozdýchávala to. Po pár minutách jsem se vydala znovu do koupelny. Cesta tam byla hladká a byla jsem v pohodě.
Když jsem byla v koupelně vytáhla jsem svůj kufřík se šminkami a začala se malovat.
Nejdříve jsem si vzala řasenku, pořádně otevřela oči a začala si malovat řasy. Měla jsem už skoro jedno oko hotové, ale najednou se mi úplně zatmělo před očima.
Nechápala jsem co se to semnou dneska ráno děje.
Když jsem konečně spatřila světlo domalovala jsem si jedno oko a začala druhý.
Všechno bylo v pohodě.
Pak jsem se rozběhla do pokoje si vybrat nějaké to oblečení.
Venku bylo krásně a tak jsem si vzala z ramínka žluté krátké šaty, které se daly zavázat za krk a měly na sobě nějaké fialové potisky.
K tomu jsem si vyhrabala žluté baleríny a mohla jsem vyrazit.
Vlasy jsem si jemně stáhla do culíku na stranu a nandala jsem si čelenku.
Když jsem seběhla dolů mamka na mně křičela z kuchyně ,,Jess, pojď si dát něco k snídani." znepokojivě jsem se podívala směrem do kuchyně ,,Jasně ..." řekla jsem a pomalinku šla do kuchyně.
Podívala jsem se na hodiny které vysely na zdi a bylo teprve sedm.
Měla jsem ještě čas škola začíná až v osm a cesta do školy mi trvá pěšky asi tak 20 minut.
Posadila jsem se ke stolu a na něm bylo spoustu ovoce, rohlíky, marmeláda a všechno možný.
Vzala jsem si z mísy plné ovoce banán a šla si do ledničky pro bílý jogurt.
Nakrájela jsem si banán na kulaté kousky a hodila jsem si je do jogurtu.
Potom jsem se posadila zpátky ke stolu. Tom a moje mamka si povídali a já jsem si připadala zbytečná, a tak jak jsem dojedla jogurt s banánem vyrazila jsem do školy.
,,Molly dyť máš ještě čas." Řekla mamka ,,Jo, ale chci být ve škole trošku dřív." zabouchla jsem za sebou dveře.
Pomalu jsem procházela cestou k brance. Svítilo krásně sluníčko a já měla spoustu času tak proč spěchat.
Když jsem dorazila na křižovatku kde jsme se většinou scházely s Molly, nikdo tam nebyl, a tak jsem se vydala do školy sama.
Chvilku jsem šla a pak u mně zastavilo nějaké auto. Zjistila jsem že je to Daniel ,,Ahoj Jess, nechceš svézt do školy?" chtěla jsem jít spíš pěšky, ale nechtěla jsem ho odmítnout ,,Jo jasně," snažila jsem se zakrývat né moc radostný hlas.
Daniel otevřel dveře od spolujezdce a pobídl mi rukou ať si nasednou. Sedla jsem si teda do auta a zavřela dveře.
Cesta byla krátká a Daniel se mi pořád omlouval za ten včerejšek. Chvilkami mě to už štvalo a měla jsem chuť mu říct ať už konečně zklapne.