Ahojky tuhle část jsem změnila tak snad se bude líbit ;-) A tato část bude také krátká, nemám moc času něco vymýšlet :/ :))*
Ráno jsem se vzbudila a zapnula televizi. Najednou mě napadlo co dělám doma ? Myslela jsem že jsem v nemocnici, akorát jsem uslyšela přicházet mamku ,,Ahoj miláčku!" byla celá rozzářená ,,Jak ti je ?" docela mi bolela hlava a viděla jsem rozmazaně ,,Dobrý co se vlastně stalo ?" zeptala jsem se se zvláštním hlasem ,,Zkolabovala jsi a bouchla ses do hlavy to je vše." Když to dořekla na tváři měla velký úsměv ,,Takže jsem nebyla v nemocnici ?" Rukou jsem si hodila vlasy dozadu ,,Ne," Cože?! Takže tuto všechno byl jenom sen?! Na jednu stranu jsem byla ráda, ale na druhou ... no žádná druhá nebyla.
,,Proč si myslíš že jsme byli v nemocnici?" mamka trošku znejistila ,,Ale nic asi se mi jenom něco zdálo..." řekla jsem a usmála se na ní.
Potom jsem odběhla do pokoje a spadla jsem na postel i když obývák a pokoj mám od sebe kousek jenom pár schodů motala se mi hlava jako nikdy jindy.
Ležela jsem zabořená v posteli hlavu prázdno oči zavřený, najednou mi začal zvonit mobil.
Leknutím jsem spadla z postele, není to nic pěkného když odpočíváte všude samé ticho je tma a najednou tuto!!!
Dobelhala jsem se k mobilu, který stále vyzváněl. Jasně volala mi Molly ,,Ano?" Řekla jsem znuděným hlasem ,,Jess tak ráda slyším tvůj hlas! Jsi v pořádku?" ty slova ze sebe vyhrkla rychleji než normálně když mi něco říkala ,,Neboj se jsem v pořádku." Ujistila jsem Molly klidným hlasem. Najednou jsem si ale vzpomněla na toho divného chlápka u školy, byl to ten samý chlap v mém snu ... Má to snad něco znamenat nebo ... ,,To je dobře! A kdy přijdeš do školy?" Molly mi skočila do mích myšlenek ,,Asi už zítra." řekla jsem ,,Tak to je dobře. Tak zítra zase ?" zeptala se Molly ,,Jojo!" řekla jsem a zavěsila.
Zase jsem se ponořila do mé měkké postele a nevnímala okolní svět, hlavou mi ale probíhali myšlenky o tom chlapovi ...