Takže tady je další díl:D Vím že to je nic moc, ale nudím se a tak zabíjím čas tímhletím. Tak když tak zanechejte svoje komenty ;-)
...
Chvíli jsme si ještě s Danielem povídala, ale pak přišel Justin a odstrčil Daniela ,,Jéé, promiň to jsem opravdu nechtěl!" Řekl Justin ironickým hlasem ,,Jsi normální?" Vykřikla jsem na něho ,,Copa máte tady rande? To ses mi nepochlubil Danielísku!" Řekl Justin ,,Hele neříkej mi tak!" Odsekl Daniel ,,Vy se znáte?" a ukázala jsem prstem na oba dva a na tváři se mi objevil zmatený výraz.
,,Koukám že se ti Daniel jejště nepochlubil jsme bratranci." Řekl Justin a poplácal Daniela po rameni. Daniel se mu ale vytrhla tvářil se tak že k němu vůbec naptří a otočil oči v sloup.
Já jsem pořád zírala na oba dva stejně zmateně jako předtím, ale jo nějaká podoba tam byla.
Najednou zazvonilo a Danil se ke mně přiblížil a pošeptal mi do ucha ,,Tak se pak ještě domluvíme tak zatím ahoj." a dal mi pusu na tvář. Měl tak sladké rty i když to byla pusa jenom na tvář cítila jsem to stejně.
Daniel odběhnu do druhého patra a Justin se na mně podíval a jeho oči vypadaly zklamaně ,,Copa jsi zklamaný že si vybral tvůj bratránek mně a né nějakou druhou Ashley?" řekla jsem mu s povýšeným hlasem
,,Neřeš to!" zněl dost nepříjemně. Nikdy semnou takovým tónem nemluvil. Docela jsem byla trošku smutuná a vadilo mi to. Vždycky jsem si s Justinem jakoby hrála když to tak řeknu, ale takhle hnusnej na mně nikdy nebyl ani u tech záchodků na mně takový nebyl.
Oba jsme museli už do třídy jinak bychom měli problém a skončili bychom po škole a s ním bych to nepřežila v jedné místnosti. I na chodbě bylo dusno a to jsme tam byli jenom my dvá.
Když jsem přiběhla na hodinu Molly už seděla v lavici jkao obvykle a já si rychle sedla vedle ní a na stůl položila věci na matiku.
Do třídy vešel učitel a my jsme si stoupli, abychom se pozdravili. Když řekl ať se posadíme oddechla jsem si, protože jsem byla nějaká udýchaná a celá zmožená.
Hodina probíhala celkem fajn, ale celou dobu jsem musela myslet na Justina a jak na mě byl hnusnej. Pořád mě to žralo a ani nevím proč ...
Seděla jsem a koukala na tabuli. Ani jsem neslyšela zvonek a ani jsem si neuvědomila že zvonila dokud semnou Molly nezatřásla ,,Jess! Co to s tebou poslední dobou je?" zeptala se mně ,,Ále nic..." řekla jsem a sevrala všechny věci ze stolu a šla ke skříňkám.U skříněk na mě čekal Daniel a když jsem přicházela měl na tváři ten jeho nádherný úsměv.
,,Ahoj Jess." Řekl tak sladkým hlasem až jsem se troošku začervenala ,,Ahojky." snažila jsem se přestat červenat ,,Víš napadlo mně jestli bychom nezašli dneska večer do kina." zeptal se a kousnul se do rtu ,,To zní jako skvělý nápad!" usmála jsem se na něj a přiblížila jsem se k němu až jsme se dotýkali tělem.
Naše oči se setkaly a oba ve stejnou dobu jsme se kousli do rtu.
Daniel mě chytil pevně za bok a přitiskl mě k němu ještě víc. Bylo to krásný!
Potom mi dal jednu malou pusu a pak už jeho jazyk prozkoumával každý kout mojich úst. Moje ruce jsem mu dala za krk a moje prsty už projížděli jeho vlasy.
Chvíli jsme si užívali, pak jsem ale uslyšeli velkou ránu. Zněla jako kdyby někdo praštil dvířkami od skříňky. Oba jsem se lekly a tím skončilo i všechno ostatní.
Podívala jsem se za Daniela a Daniel se podíval přes rameno. Uviděli jsme tam Justina ,,Ježiš já vás přerušil?! Tak to mně mrzí!" sakro co to s ním je vadilo mu snad že jsem si dala pusu s Danielem?
Daniel se na mně podíval a potichu řekl ,,Tak holt někdy jindy." a dal mi pusu ,,Jo někdy jindy..." řekla jsem smutným hlasem.
Daniel se na mně usmál a já se musela smát taky.
Znala jsem ho pár minut, ale byl úžasnej! Nikdy jsem nepoznala takového kluka. Všichni to byli jenom samí hajzlové co mně chtěli dostat do postele.
Daniel někam odešl ani nevím kam. Otevřela jsem naštvaně skříňku a byla jsem úplně naštvaná na Justina co udělal až mi to nedalo a zabouchla jsem dvířka od skříňky a přistoupila k Justinovi ,,Proč to pořád děláš?!" řekla jsem velmi naštvaným hlasem ,,Co dělam?" zeptal se Justin a povytáhl obočí ,,Tohle všechno! Ohledně mně a Daniela!" řekla jsem a hodila na něj nechápavý výraz ,,Co bych dělal jenom prostě nechci aby se Daniel zahazoval s tebou! Má na víc! Než na obyčejnou šestnáctku!" to co řekl mě docela ranilo a tak jsem mu řekla s přiškrceným hlase a se slzami v očích ,,No tak se s tím musíš smířit!" Otočila jsem se ke své skříňce a otevřela ji. Za dvířkami jsem si otírala slzy, které mi stékali. Nevím proč, ale tohle se mně opravdu dotklo... Má na víc?Nechce aby se semnou Daniel zahazoval? A obyčejná šestnáctka? Tyhle otázky se mi honily hlavou.
Najednou mi někdo začal šeptat do ucha ,,Já vždycky dostanu co chci!" s leknutím jsem se otočila a zjistila, že to byl Justin.
Když jsme na sebe s Justinem chvilku zírali akorát zazvonilo.
Justin se na mně ještě jednou pořádně podíval a pak se otočil a odešel pryč.
Když jsem přišla do třídy kde jsme měli mít hodiny tance, zatočila jsem do dívčích šaten.
Na lavičce umístěná v šatnách seděla Molly, zřejmě poznala že jsem brečela a proto se mě také zeptala ,,Stalo se něco Jess?" a hodila na mně tázavý pohled ,,Ne jsem naprosto v pohodě!" Řekla jsem a snažila se o úsměv, ale po tváři se mi koulela další slza a pořád se mi v hlavě honilo to co mi řekl Justin a poořád dokola jsem se sama sebe ptala proč nechce abychom byli spolu ...
,,Jasně," odpověděla Molly ,,Co? Co?" vyhrkla jsem na ní ,,Nic prosim tě můžeš se zase vrátit do svého světa." usmála se na mně Molly a položila mi ruku na rameno.
Když Molly ze mně sunala svojí ruku převlékla jsem se do tepláků a do trička.
Šly jsme na parket, který obklopovala zrcadla. Do třídy vešla učitelka a začala nás učit novou sestavu. Byl to spíše Hip Hop než nějaká moderna a balet atd...
Při hodině jsem přišla na úplně jiné myšlenky a přemýšlala jsem jak asi bude probáhat to večerní kino s Danielem.
Když hodina zkončila už Daniel nebyl u mě skříňky a mě to zenpokojovalo. Zbytek dne jsem ho neviděla. Potkávala jsem se jenom s Justinem a jeho partou.
...
Když přišel večer hrála jsem si s papírkem s Danielovo číslem, pak jsem se rozhodla na něj zavolat ,,Ano?" řekl Daniel ,,Ahoj tady Jess. Ehm ... promiň že ruším, ale platí to kino večer?" řekla jsem do telefonu znepokojuccím hlasem ,,Ježiš promiň. Já na to úplně zapomněl... Slíbil jsem rodičům že pohlídám malou sestřičku, protože rodiče šly na ples." Tohle se vážně stalo ? Nechtěla jsem tomu věřit! Určitě by na to nezapomněl! Byl v tom stoprocentně Justin! ,,Jo jasně tak snad to výjde někdy jindy." řekla jsem do telefonu ,,Jo snad ...Hele musím jít volá mě ségra tak ahoj." Nevěřila jsem těm kecůlm co mi navykládal.
Převlékla jsem se do pyžama a pak si lehla do postele.Když jsem se přetočila na bok měla jsem naproti sobě okno.
Koukala jsem z postele oknem na nebe a přemýšlala nad vším co se dnska událo.
Slzy mi stékaly na polštář, nemohla jsem usnout. Pokoj pohltilo světlo stříbrného měsíce.
Když jsem konečně usnula byly asi dvě hodiny ráno.