(Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum. İnşallah hikayemi beğenirsiniz.sevgi ve saygılarımla Allahaısmarladık.)
Nazlı Tamer ' in cevabını çok merak ediyor du çok heyecanlıydı fakat bi o kadar da hayır derse diye çok korkuyordu. 1 gün, 2 gün, 3 gün geçti hala Tamer' den ses seda yok. Nazlı çok merak etmiştir ve haber alamayınca da endişelenmeye başlamıştır, korkusuda gittikçe artmıştır.
Tamer uzun bir süre okula gelmemiştir çünkü Nazlı 'nın yaptığı bu teklif kafasını karıştırmıştır kendi kendine " bu kadar güzel ve zengin bir kızın benim gibi biriyle ne işi olur diye " söylenip durdu. Tamer düşündükten sonra okula gelir ve Nazlı ' nın yanına gider ve ;Tamer : Nazlı benim durumum belli senin ki belli biz birlikte olamayız. Sen beni böyle kabul etsen bile annen, baban istemez.
Der ve Nazlı'nın yüzü düşer, çok üzülür.
Nazlı : Onlar umrumda olmaz ben seni seviyorum hem annem biliyo karşıda çıkmadı.
Tamer : Peki baban?
Nazlı : Ona daha söyleyemedim.
Tamer : Ben sana cevabımı yarın vericem der ve uzaklaşır.
Nazlı buna sevinmişti evet dememişti ama hayırda dememişti en azından bir umut vardı. Tamer eve gider ve dayanamayıp annesine olup biten herşeyi anlatır. Çok güzel ve zengin olduğunu da söyledikten sonra annesi Nazlı'yı çok merak etmiştir ve resmini görmek istemiştir. Tamer internet ' ten bulduğu resimleri gösterdiği sırada annesinin gözüne biri takılır ve annesi bu ilişkiye karşı çıkar. Tamer nedenini merak eder ve
Neden?
Diye sorar.
Annesi herşeyi bilmen seninde hakkın der ve ekler ;
Bak oğlum baban zamanında iyi bir iş adamıydı bir ihale vardı çok büyük bir ihale idi. Büyük iş adamları mafya babaları hepsi bu ihaleyi çok istiyordu çünkü bu işi alan hem servetini 3 e katlıycak hemde insanlar arasındaki saygınlığı, değeri artacaktı. Herkes teklifini verdikten sonra en son babanla Şu adam var ya kızın babası ;Tamer : Evet
Anne : İşte o adam kaldı.
Birgün babanın şirketine gitmiş ve ilk başta para teklif etmiş baban ise bu işi çok istiyordu ve teklifi kabul etmedi adam babanın yanından ayrılırken bir daha düşün yoksa senin ve ailen için hiç iyi olmaz derçesine tehdit ler savurmuş.
Baban akşam eve yüzü solmuş, beti benzi atmış bir şekilde geldiğinde sordum noldu diye. Herşeyi anlattı birşey yaparlar diye çok korktum dedim çekil o zaman olmaz dedi bu işe çok ihtiyacım var alamazsam şirket batacak dedi, bende bilmiyordum iflasın eşiğinde olduğumuzu banada ilk o zamn söylemişti. Baban çok kararlıydı ertesi gün işe giderken yolda babanın önünü bir grup kesmiş ve dövmüşler tehdit etmişler öldürürüz, oğlunu kaçırırız falan filan baban bu tehdit leri hiç takmadan 3 gün sonra ki ihaleye katılacaktı, o gün geldi baban hazırlandı evden çıktı arabasına binip yola koyuldu. Su almak için bi bakkalın önünde durduğunda babana silah la 🔫 saldırdılar ve hastaneye kaldırıldı tam 1 ay komada kaldıktan sonra yaşamını yitirdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahi Aşk Neydi ?
RomanceAşk: görülmez duyulmaz, Aşk: öyle bir şeydir ki, Aşk: Sevdağlandığın kişi yanında olmadığı zaman kendini bir boşlukta yapa yalnız, çaresiz, tek başına hissettiren şeydir Aşk öyle bir şeydir ki; Seni alır sen olmadığın diyarlara götürür.