4. Bölüm

104 8 3
                                    

4. Bölüm ile karşınızdayım umarım beğenirsiniz. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

Tamer hocasının verdiği cevap'la şok olur. Bir süre kendine gelemeyen Tamer hocaları tarafından şakinleştirilmeye çalışılır. Tamer'i sakinleştirmek biraz zor olsada hocaları bunu başardı.  Sakinleşen Tamer okuldan ayrılır ve direk havaalanına gitmek üzere yola çıkar. Arabayla giden Tamer şoförü durmadan dürtükleyerek hızlı gitmesini söyler. Şoför Tamer'in yüzünden dikkatini toplayamaz ve kaçınılmaz son (siz, siz olun hem kendiniz hemde sevdikleriniz için  trafikte iken dikkatinizi dağıtacak hiçbirşeyle uğraşmayın.) kaza yaparlar.  Nazlı ise bunlardan habersiz bir şekilde havaalanına gitmek için evinden çıkar. Tamer'in kaza yaptığı haberi annesine ulaşır ve annesi baygınlık geçirir. Bir süre sonra kendine gelen anne hemen hastaneye oğlunun yanına gider. Oğlunu görmek isteyen anne'ye Doktor'lar izin vermez çünkü Tamer'i yoğun bakıma almışlardır.
Tamer hastaneye gelirken Ambulans'ta bilinci açık olan Tamer birşeyler sayıklamıştır  ;

Tamer :  Gitme, Nazlı,  Hava,  Alanı, Uçak.

Hastaneye gelince bilincini kaybeden Tamer'i hemen yoğun bakıma almışlardır.  Doktor'lar ambulans'ta gelirken Tamer'in birşeyler söylemeye çalıştığını annesi'ne söyler ama annesi bunlara bi anlam verememiştir.

Bu sırada ise Nazlı Havaalanına çok yaklaşmıştır.  Herşeyden habersiz bir şekilde.

Tamer'in annesi duyduklarına bir anlam vermeye çalışmaktaydı. Bu sırada Tamer'in kaza yaptığını duyan arkadaşları ve hocaları hemen hastaneye gelirler ama Tamer'i göremezler.  Hocaları annesinin yanına gelerek geçmiş olsun dileklerini iletirler.
Anne oğlunun niye kaza yaptığını anlamaya çalışır ve hocaları ile konuşmaya başlar.

Anne :  Hocam Tamer okulda birşeymi yaptı, şuçmu işledi.

Hoca :  Efendim Tamer okula gelir gelmez Nazlı diye arkadaşını aramaya başladı.  Bizde babası onu yurt dışına göndereceğini söyleyince kendini kaybetti, bayıldı.  Kendine gelince ise hemen koşarak okuldan çıktı ama nereye gittiğini bilmiyoruz.

Anne duyduklarına inanamadı ve aklına oğlunun Ambulans'ta söyledikleri gelir ve herşeyi anlar anlamaz hemen havaalanına gider.  Nazlı ise o sırada havaalanına gitmiş uçağa binmek üzereydi.

Tamer'in  annesi Hoca'nın arabasıyla gidiyordu ve biraz hızlıydı.  Uçak kalkış için hazırlanmıştı ki anne havaalanına geldi o sırada da Nazlı uçağa biniyordu Tamer'in annesi nereye gittiğini bilmediği için uçağa yetişemedi ve uçak Çin'e gitmek için havalandı.

Anne uçağa yetişemediği ve Nazlı'yı durduramadığı için çok üzgündü.  Anne hastaneye geri dönerken yolda Nazlı'nın gaddar babası olan Sakıp Bey'i gördü.  Sakıp Bey'in önünü kesen anne bağırdı,çağırdı. " Kocamı elimden aldın sıra oğlumamı geldi." dedi.
Anne ;  Oğlum o hastaneden çıkacak ve babasının intikamını alacak, Kızına'da senin gerçek yüzünü gösterecek, diye tehdit'ler savurdu. 

Sakıp Bey bunların hiçbirini takmadı, hiçbirini duymamazlıktan geldi.  Kızım şuan gidiyor ve eğitimini orada tamamlıcak ve ben ne zamn istersem buraya o zaman gelecek ve ben kimi istersem o kişi ile evlenecek der.

Anne   Sakıp Bey'in ağzından kızının nereye gönderdiğini almaya çalışıyordu.

Anne :  Kızını elbet bir gün geri getireceksin ve işte o zaman oğlum kızını senin en büyük düşmanın haline getirecek der.

Sakıp Bey :  Dediğim gibi kızım ben ne zaman istersem gelecek. Eğitimini orada tamamlayıp orada evlenecek der ve çekip gider.

Anne Nazlı'nın nereye gittiğini öğrenememiştir. Üzgün bir şekilde Hastaneye geri gelen anne hemen oğlunun yanına gider.  Tamer'in durumu kritik acilen (0 RH +)  kan lazımdır.  Bunu duyan anne baygınlık geçirir ve hemen serum takılır.  Bir süre dinlenen anne kendine geldiğinde hemen yakın akrabalarını arayıp kan'a ihtiyaç olduğunu söyler ama aradığı hiç kimsenin kan grubu Tamer'e uymamaktadır.

Anne internette oğlu için bir kampanya başlatmıştır. Kısa sürede tüm dünyada duyulan bu kampanya herkes tarafından takip edilsede  hiçkimsenin umrunda olmaz.  Çin'e kadar uzanan bu kampanya Nazlı'ya kadar gider ve hemen orda hastaneye giden Nazlı sevdiği erkek ile aynı kan grubu olduğu için hemen kampanya için hastaneye başvurmuştur.  Çin'de gelen bu habere sevinen doktorlar hemen anneye bu güzel haberi verirler.  2 gün için de hastaneye gelecek olan kan'ın sahibini merak eden anne Çin hastanesiy'le iletişime geçerek kanın kime ait olduğunu öğrenmek istemiştir. Fakat doktorlar özel bilgi olduğu için veremeyiz demişlerdir.  Anne son olarak kan veren kişinin nereli olduğunu öğrenmek istemiştir.  Doktorlarda bu kadarını bilmeniz hakkınız diyerek ;  kan'ı bağışlayan kişi Türk demişlerdir ve anne çok mutlu olmuştur ve teşekkür ederek telefonu kapamıştır...

( bakalım diğer bölümde kan zamanında yetişecekmi Tamer yeniden sağlığına kavuşacakmı.
Diğer bölümde görüşmek üzere.)

Allahaısmarladık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 16, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sahi Aşk Neydi ? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin