( Bu bölümde Tamer ' in bilmediği olay ve sır ile siz değerli okurlarımın karşısındayım.)
Tamer annesinden duydukları karşısında dona kalmıştı, Nazlı'nın babası onun ölümüne sebep olmuştu. Evt Nazlı bu konuda masumdu ama ona her baktığında babasını hatırlıcaktı o yüzden kabul edemezdi.işler biraz karmaşıklaşmıştı. Nazlı annesine Tamer ' den bahsettik' ten sonra annesi, babasınada bahsetti. Babası tameri merak edip araştırınca yıllar önce ihalede karşısına dikilen adamın, ölümüne sebep olduğu adamın oğlu olduğunu öğrenmiştir. Nazlı eve gelince babası yanına çağırdı ve ;
Baba : kızım annen bana bişeylerden bahsetti ama ne yaparsan yap ki ben bu ilişkiye karşıyım beni karşına alam der. Nazlı daha ağzını açamadan babası odana diyince mecburen odasına çıktı. Gözleri doluydu sanki biri boğazını sıkıyor gibiydi nazlı o geceyi ağlayarak geçirdiği için sabah okulda gözleri şiş dolanıyordu ama elbette sevdasından vazgeçmicekti hem daha Tamer 'in cevabını bekliyordu okulda tameri aradı ama bulamadı okul çıkışında tamer'i görünce arkasından koştu seslendi ama Tamer duyduğu halde arkasına dönüp bakmadı bile nedeni ise babasının katili olan adamın kızı olmasıydı. Nede olsa o bir katilin kızıydı dimi.
Tamer 'in babası ölmeden önce yakın dostu olan Aydın bey ile bir anlaşma yapmış ve zamanı geldiğinde Tamer 'e şirket'ten küçük bir hisse verecektir. Tamer babasının ölümünü biraz araştırmıştır ve şok olmuştur. Çünkü yakın dostu olan Aydın bey' inde bu işte parmağı vardır. Tamer Aydın bey ile babası arasında geçen ne kadar iş alışverişi olmuşsa hepsini araştırıp buldu ama ikisi arasında hiç umduğu gibi kötü bir durum yoktu.
Tamer kendi kendine " Araları bu kadar iyi iken neden babamı öldürmek istediğim. " diye söylendi durdu.
Tamer bu işin peşini bırakmadı. Polis'lerin bile ulaşamadığı bilgilere ulaşan Tamer Aydın Bey'in yanına gider ve kendini tanıtır. Aydın bey tanımakta biraz güçlük çeksede en sonunda tanır ve konuşmaya başlarlar.Aydın Bey :Hoşgeldin evlat
Tamer : Hoşgördüm efendim
Aydın bey Tamer i hiç dinlemeden direk konuya girer ve ;
Aydın Bey : Bak evlat baban için çok üzgünüm onun ölümü hepimizi çok üzdü. Ölmeden önce baban bana geldi ve benimle bir anlaşma yapmak istedi, bende kabul ettim.
Tamer niye geldiğini, neden geldiğini söylemeden, dile getirmeden Aydın bey direk konuya girince Tamer ses çıkarmadan dinlemeye başladı.
Tamer : Efendim ne anlaşması bu biraz bilgi alabilirmiyim.
Aydın Bey : Baban size söylemedimi, haberin yokmu.
Tamer : Hayır, söylemedi
Aydın Bey : Evlat baban ölmeden bana geldi ve şirket'ten küçük bir hisse istemiştir. Bende belli bir meblağ karşılığı kabul ettim.
Nedeni' ni sorunca şirket iflas etmek üzere olduğunu söyledi. Senden bahset' ti biraz bir oğlum var bu hisse ' yi onun için alıyorum dedi.Tamer : Eee sonra
Aydın Bey : Evlat kısa bir süre içinde annen geldi ve zor durumda olduğunuzu, hiç para kalmadığını söyledi.
Biraz borç para istedi bende zor durumdaydım veremem dedim çok yalvardı ama bir çözüm var dedim
ne? dedi
Aldığınız hisseyi bana geri verin dedim ilk kabul etmedi ama sen geldin annenin aklına mecbur satmak zorunda kaldı.
Bende belli bir ücret karşılığında aldım. Onun için evlat burdan sana bişey çıkmaz der ve Tamer oradan ayrılır.Tamer ' in kafasına bişeyler takılır çünkü Aydın bey ' in anlattıkları birbiriyle çelişkiliydi. Olup biteni anlamı için ordan çıkıp direk annesinin yanına giden Tamer Annesine herşeyi anlatır.
Annesi duydukları karşısında şok olmuştur çünkü annesinin bunların hiçbirinden haberi yoktur. Babası o olayı ne annesine nede başka birine söylemiştir sadece Aydın Bey ve babası bilmektedir.Aydın Bey Tamer ve Annesinin hiçbirşeyden haberi olmadığından yasal olmayan yollardan Tamer'in üzerine olan hisseleri kendi üzerine almaya çalışır. Aydın Bey fazla gecikmeden direk muhasebeye iner ve işlemleri hemn başlatır ve hızlı olmaları için çalışanları uyarmıştır.
Tamer annesiyle konuştuktan sonra herşeyi anlar ve direk polise gider ve herşeyi anlatır. Tamer polis'lerle birlikte Aydın Bey ' in şirketine gelir ve polis Aydın Bey ' i gözaltına alır muhasebede ve depo da ne kadar işlemde yada işlenmiş dosya varsa hepsine el koyarlar ve şirketi ise soruşturma bitene kadar mühürlemişlerdi.
Tamer bu olaylardan sonra okula gelir ve Nazlı ' yı aramaya başlar. Bahçeye bakar, kantine bakar bulamaz çünkü Nazlı o gün okula gelmemiştir daha doğrusu bundan sonra okula hiç gelmicektir. Çünkü babası Nazlı'yı okuldan almıştır. Babası Nazlı'yı yurt dışına gönderecektir Tamer ' in ise bundan haberi yoktur. Tamer okulda Nazlı'yı herkese sorar ama istediği cevabı alamaz vr son olarak hocalarına sorar ve babasının Nazlı'yı yurt dışına göndereceğini duyar ve şok olur. Hemen arabaya biner ve havaalanının yolunu tutar...
( Acaba Tamer Nazlı'ya yetişecek mi onu geri döndürebilecekmi bütün gizemiyle 4. Bölüm 1 hafta içinde sizlerle olacak tır.)
İyi kötü yorumlarınızı, eleştirilerinizi bekliyorum
Hayırlı akşamlar.Saygılarımla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahi Aşk Neydi ?
RomanceAşk: görülmez duyulmaz, Aşk: öyle bir şeydir ki, Aşk: Sevdağlandığın kişi yanında olmadığı zaman kendini bir boşlukta yapa yalnız, çaresiz, tek başına hissettiren şeydir Aşk öyle bir şeydir ki; Seni alır sen olmadığın diyarlara götürür.