Meraba . ilk kitap yazma deneyimim . yazım yanlışlarım için şimdiden özür dilerim ... Umarım begenirsiniz. Keyifli okumalar...
Yazarınız : bersuletta geceleri yatamıyorum. Sürekli yanıma geliyorlar, uyutmuyorlar beni, uyuduğum zamanlar , kabuslar icinde ağlaya ağlaya uyanıyorum , güneş dogmadan yatamıyorum , niktofobim olduğu icinde ışık açık yatıyorum. Şu an saat : Gece 2.
Boş boş tavana bakıyorum bir anda ışığın kapanmasıyla Çığlık attım ışığı kapatanın ablam olduğunu ışığı tekrar açtığında ögrendim sinirle şifonyerin üstündeki törpü'yü aldığım gibi ablamın karnına sapladım o bağırıp çağırırken mutfağa gidip bıçagı aldım ve bacağımın kesilmemiş bir tarafını da kestim bıçakla rastgele çizikler attım çok derin olmamışlardı sinirlenince ancak kendime zarar vererek sakinleşebiliyordum vücudumun hemen hemen her tarafında bir bıçak izi vardır sonra da bayılırım ayıldığımda hicbirşey hatırlamam hiç yaşanmamış gibi devam ederdim bu sefer öyle olmadı uyandığımda hastanede bir sedye'de yatıyordum bacağım sargılıydı ablamda yan sedye'de uyuyordu babama"Ona ne oldu baba ? "
Diye sordugumda ters ters baktı . ne ben naptım ki ?
"Sen bıçakladın kızı "
deyince şok oldum. Sesi sert ve otoriter çıkmıştı. olanları hatırladım ama haketmisti
"Özür dilerim "
dedim sadece.
sonra ablam uyandı üstünü giydirdiler hemşireler taburcu olduk ikimizde babam ablam'ı bir taksiye bindirip eve yolladı ama ya ben biz niye hala burdayız ki ?
Babam bana dönüp"Benimle gel "
dedi sinirlimiydi o ? Evet evet kesinlikle sinirliydi tamam en iyisi susarak onu takip etmek. neden üst kata çıkıyoruz yeni indik zaten aşağı tam babama soracaktım ki bir odaya girdi bende arkasından girdim .
Şu an bir piskoloğun odasındayız. Babam olayı olduğu gibi anlattı her sinirlendiğimde kendime zarar vererek sakinleştiğimi , ablamı benim bıçakladığımı , güneş doğmadan uyuyamadığımı , her gün aynı kabuslaa ağlaya ağlaya uyandığımı Ve Cinleri herşeyi anlattı .
piskolog olan kadın babama ;"kızınız'ın çok ciddi derece'de öfke kontrölü var sinir krizlerine girebiliyor kendine ve çevresindekilere zarar verebiliyor bir an önce kliniğe yatırılması gerek git gide tehlikeli olabilir durumu"
dedi. ben deli degilim ne saçmalıyor bu kadın o gitsin kendi yatsın ördek ağızlı.
"Ne diyor bu ya ? ben deli değilim . baba ne olur timarhaneye kapatma beni hem ben kimseye zarar vermedim ki benim zararım kendime tehlikeli degilim bu kadından çok çok daha akılıyım gidelim burdan ne olur "
dedim.
babam tam ağzını açıp birşey söyleyecekken ördek ağızlı damladı gene" bak sevgicim ; seni anlıyorum korkuyorsun biliyorum kimse sana delisin demiyor zaten inan bana orda daha iyi olacaksın bir hastane orası bi süre biraz ilaç alıcaksın ve çıkacaksın "
dedi.
what ?? Beni mi kandırıyon yawrum ? Tam ben konuşacakken babam" derya hanım haklı sevgi , sadece bir süre orda kalacaksın. Hem biz seni hergün ziyarete geleceğiz. "
dedi.
neeee ben şok içerisinde babamın söylediklerini idrak etmeye çalışırken derya denen ördek ağızlı babamın önüne birkaç kağıt parçası uzattı. babam tam imzalayacakken son anda dank etti bu belgeleri imzalayarak beni timarhaneye yatırmalarına izin verecekti. bi hışımla kağıtları kaptığım gibi paramparça ettim."baba bana bunu yapamazsın . ben senin kızınım bak eğer beni istemiyorsan ben çekip giderim söz veriyorum bidaha asla yanına gelmem ne olur beni oraya kapatmaa yalvarırım "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Bir Şizofrenin Günlüğü"
Teen Fictionşizofren tanısı konulan sevgi kaçtı mı ? Kaçırıldı ? Sevgi'nin klinikte gördüğü silüet gerçek mi ? Sevgi'nin kızı elena öldü mü ? Öldürüldü mü ? Meriç aslında kim ? Hepsi ve daha fazlası için hikayemi okuyup oy vermeyi unutmayın :)