Şimdi erkekliğini bacak aramda hissedebiliyordum , Çok korkuyordum . kurtulmaya çalışıyordum ama gücüm yetmiyordu.
Birden bacaklarımın arasında öyle bir acı hissettim ki attığım çığlık yüzünden bogazım yırtıldı sandım , sanki 12 kemiğim aynı anda kırıldı gibiydi , gözlerimden yaş geldi acıdan , bir an başım döndü , görüş alanım bulanıklaştı ,gözlerim karardı. Sonrası karanlık.................................................................................................................................................................
Rahatsız edici bir ışıkla uyandığım da güneşin çoktan doğdugunu anladım , öglen olmuştu neredeyse . ayağa kalktığım da kasıklarım'a güçlü bir sancı girmesiyle tekrar oturdum.
Dün gece geldi aklıma , neler olmuştu öyle?? Tecavüze uğramıştım. "Önce beni gördün , simdi duyuyorsun , sonra da hissedeceksin " demişti. Bunu kasdetmişti , en başından beri amacı bana sahip olmaktı.
Aynur ablanın sesiyle düşüncelerimden ayrıldım. Aynur abla ;"Sevgi"
"Hii ! Ne oldu sana kuzum ? Neden ağlıyorsun?"Der demez elim yanaklarıma gitti. Aynur abla demeyene kadar ağladığımı farketmemiştim bile.
"Yok birşey"
Dedim telaşla bana bakan aynur ablaya. Aynur abla yanıma oturdu,tam birşey diyecekti ki gözleri boynuma kaydı sonra başladığı kelimenin devamını getiremeden telaşla boynuma dokundu.
"Ba- hii !! Boynun , boynun morarmış"
"Neeeeee !! Olamaz , olamaz hayır yaaa. Lanet olsun ."
hemen makyaj çantamdan yüz aynasını çıkarıp boynuma baktım , gerçktende morarmıştı yaa off.
"Ne oldu sevgi ? Hemen anlat"
Az önce telaşla bakan aynur abla , şimdi yarı korkmuş yarı kızgın bakıyordu. Anlatmalımıydım?
"Kliniğe geldiğim ilk gün "
Yutkundum
"Gece , bir silüet gördüm ama yüzü görünmüyordu karanlıktı"
Dedigim de aynur ablanın agzı bir karış açıldı. 'agzını kapa sinek kaçar' demek istesem de demedim. Anlatmaya devam ettim.
"Hiçbirdey demedi , hiç konuşmadı , yanıma kadar geldi arkamda durdu ama konuşmadı aynur abla"
Dedim. Agzı git gide daha da açılıyordu sanki , ya da bana öyle geliyor bilmiyorum.
"Sonra kayboldu , ertesi gün'e kadar görmedim onu , ertesi gün gece birdaha geldi. Bu defa konuştu aynur abla konuştu bu defa "
Dedim. Nihayet agzını kapadı yutkundu sonra
"Ne dedi?"
Diye sordu .
"Beni önce gördün , şimdi duyuyorsun , sonra da hissedeceksin dedi. Sonra yine kayboldu taa ki dün geceye kadar , dün gece yine geldi"
Dediğimde anlamış olacakki
"Hii"
Aynur abla elini ağzına götürdü , sonra da gözünden bir yaş geldi.
"Sana te- tecavüz mü et-etti?"
Diye sordu. Kekelemişti , o niye ağlıyordu ki? Ona cevap vermek yerine sadece kafamı 'evet' anlamında sallamakla yetindim. Ağlaması şiddetlendi , o ağlayınca ben de ağlamaya başladım.
"Ne-neden ilk gördüğünde sö-söylemedin?"
Diye sordu. Niye söyliyim ki inanacakmıydınız bana?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Bir Şizofrenin Günlüğü"
Teen Fictionşizofren tanısı konulan sevgi kaçtı mı ? Kaçırıldı ? Sevgi'nin klinikte gördüğü silüet gerçek mi ? Sevgi'nin kızı elena öldü mü ? Öldürüldü mü ? Meriç aslında kim ? Hepsi ve daha fazlası için hikayemi okuyup oy vermeyi unutmayın :)