Kirjailijan (eli mun) kommentti: Moi taas! Ihanaa, et ootte palannu Rakkautta ja vaaroja -tarinani pariin. Mun on tässä kohtaa pakko sanoo et tän tarinan kirjottaminen on ollu ihan mahtavaa ja auttanu teijän fanien myötä myös mun elämääni. Kiitos siis!
Tässä on lievää seksuaalista sisältöä, mikä ei sisälly alle 16-vuotiaille. ÄLKÄÄ SIIS LUKEKO JOS OOTTE ALLE 16! (Paits omalla vastuulla)
--
Zayn... Zayn Jamal Malik oli tullut takaisin? Huokaisin syvään. Zayn oli ex-poikaystäväni, jonka olin jättänyt ihatukseni Harryyn takia. Sydämessäni oli ikuinen särö sen takia, sillä olin jättänyt Zaynin watsappissa. Aika tylyä, jos tämänhetkiseltä minultä kysytään. Tuijotin Zaynin matkalaukkua sydän lääpällään, -- ja yht'äkkiä sydämessäni tuntui terävä pisto. Pisto muuttui viiltäväksi kivuksi, ja viiltävä kipu polttavaksi tuskaksi. Kaaduin maahan sydäntäni pidellen.. Oliko tämä sellainen sydänkohtaus, jonka Teuvo-vaari oli saanut viimekesänä? Pyristelin lattialla tuskissani ja haukoin henkeäni kuin kala kuivalla maalla. Harry riensi lattialle avukseni, kosketti poskeani, mutta kipu vain yltyi. Yht'äkkiä aulassa seisoivat neljä komeaa miehen alkua: Liam, Niall, Louis ja... Zayn.. Henkäisin terävästi. "Zayn" kurkustani pääsi, ennekuin menetin tajuntani.
Avasin silmäni, mutten nähnyt muuta kuin pimeyttä. Apua! Olinko täällä taas? Mikä tämä unieni paikka oli? Kiljuin kurkku suorana mutta ääneni vain katosi äärettömyyksiin. Leijuin taas mustuudessa kunnes yht'akkiä - putosin. Putosin voimalla alas.
Vedin henkeä terävästi ja heräsin valkoisesta, puhtaasta sängystä valkoisen ja vihreän sävyisessä huoneessa. Olin sairaallassa. Yllenni oli kumartunut komea nuori läkäri, jonka nimikyltissä luki "Jaques". Henkäisin ihalevasti, Vau, mikä mies.
-Huomenta, Victoria Jaques.
-Huomenta? Eikö nyt ole iltapäivä?Tokaisin pilkallisesti naurahtaen. Typerä lekuri.
-Ei... Olet ollut tajuttomana 2 päivää Jaques sanoi vakavana vaikka yritin vähän flirttailla.
-2 päivää? Kuinka niin? Mitä on tapahtunut? Kiljahdin kauhuissani.
-Sinulla on... Jaques sanoi hiljaa.
Mikä? Mikä minulla oli?
-Sinulla on sydämen rappeutuma. Se on tullut siitä myrkystä, joka joutui elimistöösi. Myrkyn nimi on Poisonous Toxic Jaques sanoi kalpeana.
-Mitä? Onko se vakavaa? Huusin itkuisena.
-Emme tiedä vielä. Olet vasta toinen tapaus koko maailmassa, jolle on todettu sydämen rappeutuma Jaques sanoi pahoillaan.
-Haluatko nähdä poikaystäväsi? JAques kysyi hetken hiljaisuuden jälkeen.
Poikaystävän... Häh? Päätin silti nyökätä. Jaques saatteli huoneeseen One Directionin! Oho, mitä hän oikein kuvitteli minusta? Että minulla olisi 5 poikaystävää? No, aivan sama. Pojat istuivat sängylle ja pillahdin itkuun. He rauhoittelivat minua kauniilla sanoillaan, ja lopulta lauloivat minulle Momentsin että rauhoittuisin. Ja niin rauhoituinkin. Itkin itseni uneen.
Viisi päivää myöhemmin olin jo oppinut elämään diagnoosini kanssa. Jouduin käymään sairaalassa joka viikko tarkastuksessa, jossa seurattiin sydämeni tilaa. Onnekseni lääkärini oli se komea Jaques, johon olin kehittänyt jo pienen ihastuksen! Mutta nyt halusin pitää parhaiden ystävieni eli One Directionin kanssa hauskaa!
Mutta kuinkas sitten kävikään... Juuri kun olimme pistäneet netflixistä Shrekin pyörimään, huoneen ovelta kuuluu kolme pahan enteistä koputusta..! Ajattelin -mitä hittoa!? Kuka siellä voisi olla tähän aikaan päivästä. Kello oli siis kahdeksan illalla.
Olin juuri asettunut soffalle harryn kainaloon, mutta sitten hän ponkaisi ylös jättäen minut kuin nallin kalliolle mennäkseen avaamaan huoneen oven.
-kuka siellä? Harry uteli ovisilmästä, mutta vastausta ei kuulunut... Niinpä hän raotti ovea.
-bongorno! ovelta kuului kimeä kiekaisu. Kurtistin kulmiani, sillä ääni sai minut pohtimaan: mitä jos Harry oli odottanut jotakin tyttöä tänne? Vastahan me olimme käyneet treffeillä... Tosin ne eivät olleet päättyneet niin hyvin - krhm, sydämen rappeumaan... huokaus - mutta olin silti loukkaantunut. olin itse ollut niin sekaisin kaikista komeista miehistä ympärilläni (harry, zayn, jaques, jne...) etten ollut ajatellutkaan, että Harrylla voisi olla tyttis!? Yht'äkkiä tulin tosi mustasukkaiseksi... Miten Harry kehtasi kutsua muita tyttöjä hotelliin, hänellähän oli minut täällä, ja minä olin omasta mielestäni aika saalis!
-Everybody, tässä on uusi meikkaajamme Zita Cornelia, Harry sanoo ja heräsin äkkiä takaisin maan pinnalle. Huh, ehkä ei minun pitäisikään olla kateellinen, sillä kyseessä oli hänen sanojensa mukaan meikkaaja: eli periaatteessa pelkkä palvelia.
tarkistin vielä, miltä Zita Cornelia näytti, ja huokaisin pienesti helpotuksesta. Vaikka hänelä olikin upeat, vaaleat hiukset ja hieno vaaleanpunainen turkis, ei hän kuitenkaan ollut kummoinen... Hänen naamansa oli korkeintaan keskiverto. -ei huolta, Vicky mutisin itselleni.
-voinko istua tässä? Zita sanoi äkkiä hymyillen pienesti. hän istui minun ja harryn väliin sohvalla... Sisimmässäni kiehui, mutta esitin rauhallista poikien vuoksi. Ehkä, jos esittäisin vaikeasti tavoiteltavaa, harry kiinnostuisi minusta yhä enemmän. Sitä paitsi, nyt kun mietin asiaa, oli ehkä hieman epäkohteliasta hieroa onneamme Zaynin naamaan. En halunnut aloittaa mitään suurta draamaa.
Niinpä vain tarkkailin Zita corneliaa sivu silmällä. Puolivälissä elokuvaa huomasin jotakin merkillistä, aivan kuin kuhmun hänen otsassaan, joka näytti tutulta... Ei... Ei kai... Eihän hän voinut! Mahalaukkuni heitti voltin ja rinnassani muljahti ikävästi...
-harry, minä sanoin paniikoivaan sävyyn.
-niin? harry sanoi utelias ilme kasvoillaan.
Mutta minä en saanut henkeä, enkä ehtinyt varoittaa Harrya Zitasta ennen kuin tuuperruin jälleen lattialle ja näkökenttäni tummui uhkaavasti...
KIRJAILIJAN KOMMENTI: huh, nyt jätin kyllä aika jännään paikkaan!! JATKUU ENSI LUVUSSA ja kommatkaa jos on kommattavaa niinkuin aina <333 love vicky xoxoxoxo
YOU ARE READING
Rakkautta ja vaaroja Pariisissa
FanfictionVictoria Lautner on koulun retkellä Pariisissa. Mutta toisena retkipäivänä Vicky joutuu eksyksiin kanaaleihin! Miten Suomen hienostoalueen tyttö pärjää Pariisin vilkkeessä..? Entä onko vain sattumaa, että hänen lempi bändinsä One Direction on juuri...