Hoşgeldiniz, yeni bir hikayede buluştuk. Uzun zamandır bu hikayeyle uğraşıyordum. Şimdi ise hazır hissediyorum. Umarım hoşunuza gider. İyi okumalar.
§ Buraya Başlangıç Tarihini ve Saatini Atar mısınız. §
Pazar günü ,saat 8 de görüşürüz
₪₪₪
Image : Crowley Arkas Moirae
Music : Heavy Young Heathens - Being Evil Has a Price
♂
" Yanlış çıkma ihtimali var mı? " diye sordu yaşlı adam . Yaşlı kadın hüzünle ona baktı.
" İhtimal bile yok Burton bunu sende çok iyi biliyorsun " dedi kadın. Adam şansını denemekten vazgeçmiyordu ama." Ya başka birisiyle ya -" diyerek öneride bulunmaya çalışıyordu adam. Kadın elini adamın, sol koluna koyarak onu durdurdu.
"'Sürü liderinin oğlu Arkas seçilmiştir' dediler. Konsey onu seçtiler. Kanından bir kaç damla kupaya akıtılmasını istiyorlar. Ayrıca dışardaki sürü seni bekliyor. Artık açıklama yapmak zorundasın. " dedi kadın içindeki hüznü bastırmaya çalışarak, onunda canı yanıyordu ama şu an kocasına destek olmalıydı, güçlü olmalıydı.
Yaşlı adam omuzlarını dikleştirdi, sorumluluğunu yerine getirmek zorundaydı. Ahşap kapının kilidini açarak kapıyı araladı. Çocukları, ailesi ve çocuğu olarak gördüğü insanlar. Orada onu bekliyordu. Konseyin söylediği ismi bekliyordu.
Adam boğazını temizledi " Çocuklarım , konsey 16 yılda bir yaptığı seçimi yaptı. Bu durumu kabullenip seçilennenin görevini yapmasını isterim. " dedi gür sesiyle. Sürü korkuyordu. Birisinin hayatı isteği dışı hayatı değişebilirdi , bu kendi de olabilir korkusu vardı.
"Seçilen kişi Crowley Arkas Moirae'dir " dedi Burton.Gözler büyük meşe ağacının yanında bulunan gurubunun içindeki, ileride lider gözüyle bakılan herkesin çok sevdiği kişi Arkasa döndü. Genç arkadaşlarının açılması ile lideri, babasının yüzünü daha iyi gördü. Doğru duymuştu o seçilmişti . Ona doğru yürümeye başladı . Herkes ona bakıyordu , yıllardır öğretildiği gibi kafası dik ve güçlü görünerek babasını yanına doğru gidiyordu. Duruşunu bozmadan meydanın ortasına geldi.
"Senden bir kaç damla kan alacak, sonra konsey sana uygun adayı bulacak. " dedi babası oğluna üzüntüyle bakarken bir yandan da güçlü duruşundan gurur duydu. Genç kafasını salladı, zaten yapacak bir şeyi de yoktu.
Kocasının arkasında duran Nyks , yumuşak adımlarla meydanın ortasında duran oğluna doğru ilerledi. Elinde tuttuğu Demir kutuyu kenara koydu, içinden metal zümrüt ile süslü bir kavanoz ve ve aynı işlemelere sahip sivri bir hançeri çıkardı. Kavanozun kapağını açıp kutunun içinde bıraktı. Elleri titreyerek oğlunun sağ elini aldı.
Genç Annesinin halini görünce küçük gülümsedi daha sonra hançeri annesinden alıp sağ avucunda küçük bir kesik açtı, kavanoza damlayan bir kaç damla kandan sonra annesinin ona uzattığı bezi alıp yaranın üstüne koydu ve sağ avucunu sıktı. Annesi kavanozu kutunun içine koydu hançer ile.
Genç annesinin omuzuna elini koyarak sıktı ve gülümsedi içi kan ağlarken.
₪ε₪ε₪
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HASAT ₪
Werewolf₪ " Kurt geleneğe uydu "dedi aralarından biri . " Gerçek yarım kişi " dedi diğeri " Ama kızın etrafı zor , çok zor hemde . Kız büyük bir avcı soyundan geliyor . Ama tam avcı değiller . Kız güçlü hemde çok ama bilmiyor kullanmasını." dedi bir diğeri...