Imege : Lilith Faith Mortiferum
Music : Taylor Swift - Don't Blame Me♀
Genç adam caddenin kalabalığını önemsemeden insanları ittirerek arabasına koşup, evine doğru hızla gitti. Normal bir hızla giderken 1 saate gittiği yolunu 20 dakikada gelmişti. Şehirden uzak, ormanın girişindeki evine ulaştığında nefes nefeseydi. Babasının ilaç istemesi kardeşi için durumun kötü olduğunu gösteriyordu.
Eve geldiğinde babası bir sağa bir sola volta atıyordu
" Baba " diye diye seslendi genç adam. Babası hızla kafasını kaldırıp oğluna baktı.
" Felix! Sonunda, ilaçları alabildin mi? " diye sordu. Eğer o yaşlı cadı vermeseydi o ilaçları zorla almasını bilirdi. Yıllardır öyle yapıyordu zaten
" Evet durumu nasıl, ne kadar ileri gitti. " diye sordu. Kardeşinin bu krizleri yılda bir ya da iki kez olurdu. Her seferinde de ağırlaşırdı .
"Fark etmem uzun sürdü arkadaki kulübedeyemiş , çığlığını son anda duydum. Bu sefer çok geciktik. " dedi babası. Hala kendisine kızıyordu kriz zamanının yaklaştığını biliyordu.
" Kendinden geçmek üzere " dedi ve hızlı adımlarla evin arkasındaki kulübeye gittiler.
Genç kız kafayı yemek üzereydi, duyduğu o ürkütücü sesler , hiç tanımadığı insanların gördüğü görüntüler yine gelmiş ve onu esir almış . Kız ise bundan nefret ediyordu içten içe ölüyordu .Sesler bir anda kesildi , sesizlik doldurdu kızın kulaklarını . Karanlık odada bir başına oturuyormuş gibiydi ama çok kısa bir süre sonra odanın içinden bir ses yükseldi . Kız ilk başta anlamamıştı bu ses kafasına tam oturunca vücudundan tüm kan çekilmişti . Duyduğu ses , tiz bir bebek ağlama sesiydi ki bir de yetmezmiş gibi arkasından binlerce kurt uluma sesleri duydu bir yada iki tane değil binlerce .
Omuzlarında bir baskı daha hissetti artık beyni ve kulakları değil vücudu da acıyordu kızın . bir anda kramp girince oluşan kasılmalar kızın göğsünün altında bir yerleri bulmuştu , sadece acımıyordu cayır cayır yanıyordu . Birisi oraya kızgın demir basıyordu sanki , acıdan bayılmak üzereydi artık .
"Lilith " diye seslendi karanlıktan birisi , bu ses içindeki buzları eritmiş ısındırmaya başlamıştı kızı , tanıyordu bu sesi .
" Abi ?" seslendi sorarcasına . Büyük bir el saçını okşamaya başlayınca bir an irkildi kız .
" Buradayım güzelim az sonra her şey bitecek " dedi onu rahatlamaya çalışırken . Babası ise elinde bir kaç şifalı ot ile odaya gelmişti , otları tutuşturarak tütsü yapmaya ilaçtan önce şoka girmiş kızının vücudunu rahatlatmaya çalışıyordu .
" Abi kurtlar burada duyuyorum onları , kokuyorum " dedi kız abisine sığındı . Genç adam kafasını kaldırıp kocaman açılmış gözleriyle babasına baktı , adam kafasını salladı , bilmiyordu . Bu ilk defa oluyordu ve adam ne olduğunu bilmiyordu .
" Dayan güzelim şimdi geçecek . " dedi abisi , gerçekten de geçecek miydi ? Genç kız yıllardır bu illetle uğraşıyor krizler geçiriyordu ve bu krizler her seferinde daha da fazla çoğalıyor kızın dayanma gücünü yiyip bitiriyordu .
Tütsüler yandıkça kızın vücudu rahatlamaya başlamıştı ama göğsündeki o dehşet acı arada bir kendini hatırlatıyordu . Babası son tütsüyü yaktığında ise hemen kızının yanına gelip boynundaki saçları bir kenara itti , abisi de kızın ters bir hareket yapmasını engellemek için kızı sarmaladı daha sonra babası bin bir çeşit otlardan hazırlanan otu kızının boynuna enjektör etti .
Kızın bedeni ölü çuval gibi abisinin kollarına yıkılırken abisi onu sıkıca tuttu kulübenin içindeki sedir koltuğun üstüne kardeşini yatırdığında derin bir nefes almaya çalıştı ki yanan tütsüler ona ağır gelince öksürdü .
" Baba az kalsın yetişemicektik " dedi
" Ama yetiştik "dedi adam soğukanlılıkla ama o da farkındaydı .
"Ya fark etmeseydin ya kriz onu ele geçirseydi ya ölseydi , o zamanda bu kadar rahat olabilecek miydin . " dedi Genç adam , sinirliydi hemde çok fazla .
" Ne olmasını istiyorsun Felix " dedi bıkkınlıkla .
" O tam anlamıyla Anneme çekmiş baba " dedi , Yaşlı adam itiraza hazırlanırken oğlan buna izin vermedi . " Kabul et bunu artık , sen kabul etmiyince gerçek değişmiyor . "
" Felix " dedi babası uyarırcasına .
" Hayır sakın beni uyarmaya çalışma . Anla artık Teyzeme gitme zamanımız geldi, o ona yardım eder . " dedi
" Hayır , asla " dedi adam kesin bir dille .
" Lilith ölüyor Baba görmüyormusun , her kriz de eriyor . Kızın için bunu yapmalısın " dedi adam .
Genç adam ise gözleri kararmıştı sinirden ama oğlu haklıydı , kızı için yapmalıydı artık .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HASAT ₪
Lupi mannari₪ " Kurt geleneğe uydu "dedi aralarından biri . " Gerçek yarım kişi " dedi diğeri " Ama kızın etrafı zor , çok zor hemde . Kız büyük bir avcı soyundan geliyor . Ama tam avcı değiller . Kız güçlü hemde çok ama bilmiyor kullanmasını." dedi bir diğeri...