Bölüm Şarkısı ; Demi Lovato - Dancing With The Devil
Ben geldiiimmm.
Tanıtımlarından sonra bu ilk bölümü paylaşmak tuhaf oldu aylardır sadece yazdığım bir öykü artık görücüye çıktı. Neyse hadi size iyi okumalar.
Bi Şuraya Tarih Alabilir miyim? ₪
₪₪₪₪
Korku, her canlının tattığı bir duygudur. Sadece bireyin kendi için geçerli bir duygu değildi bu; sevdiğin için korkarsın, seni sevenler için korkarsın, vatanın için korkarsın.
Göğsünün üstüne bir ağırlık çökmüştü, nefes bile almaktan acizdi genç kız.İki gün önce geçirdiği krizden sonra göğsünün altındaki acı ile kıvranıyordu. Bu gün ise acı yoktu ama bir leke vardı. Hayır, bu leke değildi. Arkadaşlarından gördüğü kadarıyla, dövmeydi bu . İki göğsünün arasında aşağıya doğru kayan, demir kısmında işlemeler bulunduran küçük bir hançer, hançerin üstünde müthiş bir kelebek , kanatları açık bir şekilde duruyordu.
Kız o kadar çok korkuyordu ki ne yapacağını şaşırmıştı. Babasına söylese yine başına dert açmış olacaktı, zaten krizler yüzünden onunla haddinden fazla ilgileniyordu daha fazlasını istemiyordu.
Ama bu lekenin ne anlama geldiğini , ne ile ilgili olduğunu öğrenmesi birde bunun onun ile ilgisini ne öğrenmesi gerekiyordu.
Son çare olarak babasının bankadan daha korunaklı odasına sızmış ve annesine ait olan bir kaç kitabı aşermişti. Annesinin ne olduğunu bilmiyordu .
Kendi aileside eskiden ne olduğunu tam olarak bilmiyordu ama şu an ne olduğunu biliyordu, avcı.
Babası ve diğer aileden kalanlar avcıydılar. Vampirler, kurtadamlar, cehennemden-cenneten kaçan ruhani varlıklar . Yani kısaca İnsan ütopyasında işi olmayan ve insana zarar veren veya verme potansiyeli olan her şeyi öldürüp yok ediyor yada hapsediyorlardı . Tabı bunu kız yapmıyordu. Kız bu konuda daha nayıftı , sadece kendine zarar verenler ile ilgileniyordu.
Annesi ise farklı bir şeydi, cadı değildi. Vampir yada kurtadam hiç değildi .Ne olduğunu o da bilmiyordu tek bildiği insan değildi .Okuduğu şeyler ise çok anlamsızdı ,bu şeklin neden kendisininde belirdiğini çözemese de üstündeki işlemeleri ne anlama geldiğini çözdü. Hançer suikast Kelebek ise ölümlü ruhların olduğu öbür dünyayı simgeliyordu . Bu işaret eski latin topluluklarında Atalante adı verilen avcı kızlara yapılıyormuş , hem savaşçı olduklarını hemde evlendikleri zaman eşlerine olan büyük bağı gösteriyormuş bir anlamda mühür gibi bir lekeydi bu . Çoğu sorusu cevaplansada en büyük soru yanıtlanmamıştı neden o mühür genç kızdaydı .
Kitabı kapayıp yatağının altına koydu , iki gündür bahanelerle kaçtığı halasının dükkanına yardım işine gitmeliydi yoksa bir terslik olduğu anlaşılacaktı ve bu uzun süre bir ev hapsi demekti . Genç kızın niyeti saklıyabildiği kadar saklamaktı . Kolaya kaçarak siyah deri taytını ve üzerine uzun kollu ama ince tişört ve yağmurluğunu giydi . Hava çokta soğuk olmasada bisikletle gidecekti ve yolu biraz uzaktı evleri şehrin tam sınırındaydı .
Tam çıkarken babasının uyarı dolu mesajıyla odasına geri dönüp iki küçük hançeri botları arasına sıkıştırdı . Evden çıkar çıkmaz kapıdaki Alarmı kurdu genç kız , kendisi yapmaya niyetli olmasada babasının avladıklarının sürüsü intikam için gelme ihtimali vardı tabi evin etrafındaki tuzakları geçip eve ulaşmaları gerekir .
₪Günün Sonunda₪
Yokuş başına geldiğimde bisikletten inip yokuştan çıkmaya başladım , Halamla işimin bu kadar süreceğini bilseydim abimin teklifini kabul edip beni almasını sağlamadığım için kendime o kadar kızgındım ki bisikleti söve söve ittiriyordum , kendi salaklığımdı .
Asılda akşamları yürümeyi çok seviyordum ama bu gün hava tuhaftı , extra tuhaftı . Soğuk değildi ama etrafı kapatan çirkin bir sis vardı . İşimi sağlama almak için büyülü bir tılsımda alsam yanıma bu beni korkutuyordu .
Çokta önemsememeye çalıştık bir 20 dakika sonra evime uluşacaktım tabi küçük koruluk tarzında ağaçlık alanı geçmem gerekiyordu , bu koruluk büyük olan ormanın başlangıçıydı ama ana yol bu tarafta olduğundan vahşi hayvanlar yada diğer varlıklar korkup koruluk alana yaklaşmıyordu , korkacak bir şey yoktu ki benim içimden geçenlerle dünyanın bana karması bir olmuştu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HASAT ₪
Lupi mannari₪ " Kurt geleneğe uydu "dedi aralarından biri . " Gerçek yarım kişi " dedi diğeri " Ama kızın etrafı zor , çok zor hemde . Kız büyük bir avcı soyundan geliyor . Ama tam avcı değiller . Kız güçlü hemde çok ama bilmiyor kullanmasını." dedi bir diğeri...