Harry P.O.V
Vozio sam prilično brzo,kako bi što prije stigao kod Alice.Prestizao sam većinu auta,koji su koliko-toliko normalno vozili po mokroj cesti.Par puta sam mogao čuti trube,kao i vozače koji su svako malo izlazili na prozor i gunđali.Nije me previše zanimalo to šta oni govore,već mi je samo u glavi bila opasnost u koju će nas Alice dovesti ukoliko kaže nekome,a pogotovo Sandri.Iz daleka sam mogao vidjeti malo manju zgradu sa blijedo rozom fasadom.Okružio sam oko nje,da bi našao neko pogodno mjesto da se parkiram.Nekako sam se smjestio između dva auta koja su kraj mog izgledala maleno.Pažljivo sam izašao kako ne bi oštetio vratima drugo auto.Zaključao sam ga,te trčećim koracima otišao u ulaz.Išao sam od vrata do vrata čitajući prezimena na malim pločama..Iskreno,ni ne znam kako se Alice preziva.Stao sam preko puta jednih bijelih blindiranih vrata,naslanjajući se na oštećeni gelender ispisan raznim imenima.Pokušao sam se sjetiti prezimena,vraćajući misli od današnjeg dana u školi,kad je profesorica dijelila kontrolne.Aa da Wood joj je prezime.Podigao sam glavu prema bijelim vratima,na kojima je čitko pisalo Wood.Pozvonio sam dva puta,čekajući da se ispred mene pojavi plavooka djevojka,sa plavom kosom išaranom raznim pramenovima.
Alice P.O.V
Sjedila sam na manjem dvosjedu,razmišljajući šta da uradim,i kome da se obratim.Iz mog razmišljanja trznuo me iritantni zvuk zvona,kojeg sam mrzila više nego išta.Bezvoljno sam ustala sa dvosjed,te se zaputila prema manjem hodniku.Uhvatila sam metalnu kvaku,te povukla vrata prema sebi.Pred vratima je stajao kovdžavi momak,oslonjen jednom rukom na štok,blijede puti,sa ovaj put tamnim očima kojih sam se plašila.
,,Šta ćeš ti ovdje?'' -upitala sam pomalo drsko,jer ga nisam ni očekivala,a i vjerovatno hoće da trabunja o vampirima i ostalim glupostima.
,,Došao sam u pokušaju da te spriječim da radiš gluposti,iako mislim da je si već napravila štetu.." -rekao je takođe drsko,a zatim ušao u moj stan.Zatvorila sam vrata,a zatim brzo krenula za njim.On je hodao sporije,možemo reći da se šetkao prema dvosjedu.
,,Ne sjećam se da sam ti rekla da možeš ući!''-rekla sam blago povisujući ton,te sam mu preprječila put.
,,A kako bi tvoje komšije reagovale kad bi čuli o čemu pričamo?Hm?"-rekao je bezobrazno,ali bio je upravo.Ne bi mi baš išlo u prilog da čuju kako pričam o vampirima.Zaobišao me je,a zatim se zavalio u dvosjed,prebacivši jednu nogu preko druge.Je sam sjela na stolicu koja je bila u sklopu kuhinjskog stola,izmakela sam je,te sjela sa strane,kako bi mogla gledati u njega.
,,Ja sam tebi rekao da ne govoriš nikome,a ti si rekla Sandri.." -rekao je vidno iznervirano..Ja sam se na to nasmijala,a zatim rekla..
,,Nisam joj rekla." -rekla sam opuštenije,dok me je on gledao zbunjeno..
,,Selena je buncala,i govorila je nešto za tebe da ne govoriš Sandri.."-rekao je gledajući zbunjeno u mene.
,,Htjela sam joj reći,ali nisam..Zaustavila sam se,sjetivši se da si rekao da nikome ne govorim..."-rekla sam mu smješkajući se,jer mi je bilo zabavno to koliko se zabrinuo.Pogledao je u plafon a zatim ispustio izdah koji je trebao značiti olakšanje.A oči su polako vraćale svoju prelijepu zelenu boju,što je značilo da se i ljutnja smanjila.
,,Hah,malo smo se bili prepali.."-zadirkivala sam ga,ustajući sa stolice,te odlazeći prema kuhinjskom elementu,kako bi usula čašu vode.Primjetila sam da ga je to pomalo isfrustriralo.Došao je do mene vampirskom brzinom,pribijajući me uz hladni bijeli zid.Primjetila sam da sam se naježila,od hladnoće zida a i od Harry-evih ruku koje su takođe bile hladne.Čvrsto me držao svojim velikim šakama za ramena.Gledao me svojim sad već nešto tamnijim zelenim očima,što je značilo da nije u potpunosti ljut.Osjetila sam njegov hladan dah koji je udarao u mene,što je izazivalo da gledam u njegove prelijepo oblikovane usne.Imao je hladan pogled,ali nekako..Nisam se plašila,uopšte nisam osjetila strah.Samo jezu,od hladnoće koja je dolazila od njega.Nije spštao pogled ni jednog trenutka,jedva da je treptao.
,,Alice.."-izustio je tiho..
,,Ovo nije igra." -nastavio je..Tiho ali opet ozbiljno je pričao.Polako se približavao,naginjavši glavu.Približavao se mom golom vratu,preko kojeg je padala po koja vlas kose,jer je kosa bila zavezana u rep. Osjetila sam ponovo njegov ledeni dah na mom vratu,koji se iz časa i čas sve više ježio.Okrznuo je svoju donju usnu o moj vrat,i uspjela sam osjetiti koliko je mekana.Zatvorila sam oči na par sekundi,ali kad sam ponovo otvorila,Harrya više nije bilo..Otrčala sam do prozora,micajući bijelu zavjesu ukrašenu sa crnim cvjetovima.Ugledala sam crni range rover kako izlazi sa parkinga,i ubrzo ga gubim iz vida.Prešla sam dlanom preko desne strane vrata,na kojoj sam do prije par minuta osjetila hladan dah,od kojeg su me trnci prolazili.Pogledala sam na zidni sat,koji je pokazivao 11 sati,možda je bolje da idem spavati,ako budem mogla.Ne znam šta je ovo trebalo značiti,ali saznaću.
-------------------------------
,,O Bože,ne,ne,ne!" -rekla sam u sebi,dok sam strjepila od toga da mene ne prozove profesorica da odgovram engleski.Volim engleski,ali nisam sad ništa učila za ovaj čas,a ako me prozove neće biti dobro.Jer bi onda imala dvije loše ocjene,a to ne bi bilo dobro.
,,Anita Green,pred tablu!"-rekla je nastavnica pomalo povišenim tonom,a ja sam osjetila neku vrstu olakšanja.Pogledala sam na prazno mjesto kraj sebe.Danas Harrya nema.Nešto što mi je uvijek bilo čudno je što njega nema kad je sunce,a kad je oblačno tu je.Možda je i to dio vampira.Ubrzo se čulo zvono 'spasa', i vi su istrčali iz učionice.Laganim hodom sam izašla iz učionice,te ostavila knjige engleskog,a zatim uzela fiziku. Čula sam neku veliku galamu,te sam se okrenula u pravcu iz kojeg je dolazila galama.Grupa učenika je stajala tamo,gledajući nešto.I meni je to privuklo pažnju,pa sam odlučila prići.Možda je ovo samo još jedna u nizu tuča između nafuranih i povučenih učenika.Eto,ovdje ima malo nekih 'uzbudljivih' momenata između Alice i Harry-a...Čitajte,komnetarišite..Puno mi znači.. ;)