16.Dio "The Secret Is Out"

388 20 1
                                    

,,Vi niste normalni..Kakav ste haos napravili.."-govorila je Anne prelazeći pogledom preko razvaljenog kreveta,razbijenih slika i pobacanh posteljina po podu.Harry  i ja smo stajali jedno do drugogog,izmjenjujući poglede,sramežljivo se smješkajući.

Iskreno,bilo mi je neugodno...Anne je slučajno ušla kako bi vidjela da li smo budni,ali...Ostala je u šoku kad je ugledala nered koji smo napravili.Naravno,nered nije tek tako nastao...Ipak,vampiri su malo drugačiji kad se radi o odnosima...Malo je...Divlje?

,,Huh..Dobro...Siđite dole,ja ću ovo riješiti.."-rekla je,a onda je usmjerila pogled prema razbijenom lusteru..Uzdahnula je,a onda nas pogledala 'poprijeko' mahajući glavom.

Harry je prasnuo u smijeh,te me uhvatio za ruku,a zatim smo izašli.Sišli smo u dnevni,a odjednom su svi usmjerili pogled prema nama,sa nekim lukavim smješkom.Prišli smo dvosjedu,a zatim sjeli naslanjajući se.Ćuli smo da neko silazi niz stepenice,svi smo se okrenuli i pogledali prema stepeništu.Ugledali smo plavokosog dečka sa velikim osmjehom na licu.Hodao je opušteno,prolazeći rukom kroz kosu.

,,Pa..Selena i ja smo bili gori.."rekao je prolazeći kraj nas,te se zavalio u fotelju.

Do nje ga je došla Selena sa malim smješkom,sjedajući na naslon za ruke,te ga kratko poljubila.Ja sam se malo posramila,jer nikad nisam tako otvoreno pričala o tome.

,,Nemojte više, Ice se posramila.."-rekao je Lou smješkajući se.Ice?Ko je Ice?

,,Ko je Ice?"-upitala sam,upućujući zbunjen pogled Louisu.

,,Ma to smo ti dali nadimak...Ne ljutiš se valjda?"-upitao je Lou sa nešto ozbiljnijim izrazom lica.

,,Ma ne..Samo..Nisam znala da mi je to nadimak..I od kud uopšte Ice"-upitala sam..

,,Pa A-L-I-C-E...Odvojimo A i L i eto ga ICE."-objasnio,je na šta sam ja klimnula glavom.Osjetila sam nečiji pogled na sebi.Naglo sam okrenula glavu,a zatim na vratima ugledala Zayna kako me gleda oštrim ogledom.Stajao je naslonjen na desnu ruku,sa prekrštenim rukama.'Oslobodio' je lijevu ruku te mi prstima pokazao da dođem prema njemu.

,,Ovaj...Idem ja malo proštetati.."-rekla sm ustajući sa dvosjeda.Harry mi je uputio zbunjen pogled..

,,Hoćeš da idem s tobom?"-upitao me zbunjeno.

,,Ne,ne..Malo bi sama..Da proučim prirodu.."-rekla sam sa malim osmjehom.Klimnuo je glavom,uzvraćajući osmjeh,nepokazivajući svoje biserno bijele zube.

Izašla sam iz kuće,a mene je 'udario' hladan vazduh.Skrenula sam iza malog ćoška,te ugledala Zayna naslonjenog na bijelu fasadu.Odgurnuo se od zid, te krenuo vampirskom brzinom u šumu.Pratila sam ga,a ubrzo sam se našla među bezbroj drveća.Zayn i ja smo stajali u jednom dijelu gdje nije bilo drveća,činio se kao krug.

,,Šta znaš?"-upitao me je grubim glasom,upućujući mi hladan pogled.Uputila sam mu zbunjen pogled,iako sam znala o čemu je riječ.

,,Ne pravi se luda..Reci mi,šta znaš?!-rekao je još grubljim glasom,povisujući ton.

,,Mene ne zanima ni Maura a ni ti.."-rekla sam drsko,ali smirenim tonom.

,,Da te ne zanima ne bi prisuškivala!"-rekao je..U jednom je bio upravu.Nisam trebala prisluškivati.

,,Vidi...Ja sam se našla na pogrešnom mjestu, u pogrešno vrijeme.A to što si ti preglasan,i to što ne znaš kriti svoju tajnu,to je tvoj problem."-rekla sam drsko,na šta se on još više razbjesnio.

,,Osim toga..Svejedno ću reći Harryu.."-rekla sam smireno,bez trunke drskosti.Uputio mi je mračan pogled,te mi se približio vampirskom brzinom.

,,Ne bi se usudila.."-rekao je..A ja sam mu se nasmijala u lice,što je njega još više isfrustriralo.

,,Misliš?Vidi..Ne bojim te se...I onako sam jača."-rekla sam svjesna činjenice da sam trenutno najjača,i da on sad nema šanse protiv mene.

Zamahnuo je rukom,a ja sam je uvatila,a samin tim je proradila i struja.Pao je na pod,upućujući mi pogled prepun mržnje.

,,Vidjećemo se mi još.."-rekao je,a onda ustao sa zemlje,te  vampriskom brzniom krenuo u nepoznatom pravcu.

Prošla sam rukom kroz kosu,ispuštajući jedan izdah.Vampirskom brzinom sam došla do kuće,te sa velikim smješkom ušla u kuću.Došla sam do Harrya,te ga povukla sa sobom.Pogledao me zbunjeno,a ja sam to u potpunosti ignorisala.Popeli smo se u sobu,a onda sam stala ispred njega.

,,Harry..Nemoj ovo shvatiti kao lošu namjeru..Ali moram ti nešto reći.."-rekla sam,jer znala da bi se mogla uvaliti u problem,i da bi Harry sve mogao pogrešno shvatiti..Ali nemam izbora.

,,Zayn i Maura...Oni su u nekoj...Emotivnoj vezi.."-rekla sam sa velikom teškoćom..Harry je iskolačio oči,nevjerujući u moje riječi.

,,Ice,jesi ti prisebi?"-upitao me je zbunjeno ali na neki način zabrinuto...

,,Da jesam..Sinoć kad sam išla u toalet,čula sam njihov razgovor...I Zayn me čuo,povukao me kod sebe u sobu.I napao me.Bacio me u ćošak.I da bi se odbranila upotrijebila sam struju,a onda pobjegla..Zato sam se zadržala...I sad..Kad sam ti rekla da idem u šetnju,Zayn me zvao da idem.I pričali smo,ali od tog nije bilo nikakve koristi."-objasnila sam,a njegove oči su promjenile boju u crnu.

,,Nije moguće.."-rekao je,a zatim istrčao iz sobe.Stavila sam ruke preko lica.A zatim sam prošla prstima kroz kosu.

Kakva sam ja glupača.Koji me vrag tjerao da mu išta govorim...Čula sam buku u prizmelju,te hitro potrčala prema vratima.Izašla sam iz sobe,a ubrzo sam se našla u dnevnoj u kojoj je bio opšti haos.Harry i Zayn...Nisu normalni...Pobiće se..Sama sam kriva za ovo,onda ću sama to i riješiti...

Huuh ovo je možda zanimljiv,možda dosadan i glup dio...Ali samo da napomenem..Pisala sam pod glavoboljom tako da je dobro da sam išta napisala haha xd

Čitajte,komentarišite,glasajte...

'Try'Where stories live. Discover now