Zayn P.O.V
,,Hey,ja sam Alice,ali svi me zovu Ice."-rekla je Ice sa smješkom,pružajući ruku sramežljivoj Fioni.
,,Hey,ja sam Fiona.Zaynova djevojka."-rekla je takođe pružajući ruku.Ice se nasmijala,te me pogledala.Izgleda da joj se dopada..
,,A ti jesi.."
,,Vampirica?Da,jesam."-prekinula ju je Fiona,shvatajući šta ju je Ice htjela upitati.
Ice se nasmijala,te prošla rukom kroz kosu.Prišla mi je i tiho šapnula na uho,podizajući se na nožne prste.
,,Dobru si našao.Sviđa mi se."-rekla je,te se spustila.Potapšala me po ramenu,i prošla.
Ice se nije puno ovdje zadržavala.Ne voli gužvu.Sjela je na trosjed,te počela listati kanale.Ostali su se upoznavali sa Fionom.Čini se da im se dopala.To mi je drago.I iskreno pao mi je kamen sa srca.Strjepio sam od toga da je možda neće prihvatiti,ali zaista..Ko ne bi prihvatio ovako dragu curu,samo mi je žao što je nisam prije upoznao,ali to je sudbina..Zar ne?
xxx P.O.V
,,David!Pusti me!Boli me!"-rekla sam dok sam se borila sa suzama koje su sve više vlažile moje obraze.
,,Sama si kriva!Zašto izazivaš?Hm?Znaš da sam jači!-rekao je stiskajući mi ručni zglob,davajući mi doznjanja koliku ima snagu.
,,Ne izazivam te ja,već ti ne možeš smiriti svoje podivljale hormone!Umalo si me silovao,udario si me na sred parkirališta,i onda kažeš da ja izazivam,i nije ti jasno zašto želim da odem od tebe!"-rekla sam to ne praveći pauze.Spustio je glavu,ali stisak nije olabavio.
,,Ja tebe volim.."
,,Ma kako se usuđuješ to reći?!Jesi siguran da znaš značenje te riječi?!Kad nekog voliš,onda ga ne povrjeđuješ,a ti to uporno radiš!"-rekla sam dok su mi se nove suze nakupljale u očima.
Volim Davida.Zaista ga volim.Nagao je,i nema kontrole,ali...Privukao me.Taj njegov opasan hod.I njegov stil.Imao je i svoje dobre trenutke,kojih je u zadnje vrijeme sve manje i manje.Pokušala sam otići,ali on..Neda mi.Drži me zatvorenu u prokletom stanu,ne smijem ni nos promoliti kroz prozor.Odmah viče,čak me i udari.Ali kroz ovo prolazim sama...Roditelji su me se odrekli zbog njega,a prijatelji..To ja nemam..A zašto?Zbog njega!Sve sam žrtvovala zbog njega!Čak sam njega stavila ispred porodice.Njega..Koji je kriminalac,bezobrazan,arogantan,a opet..Ima nešto u njemu dobro,što sam zapazila,i što osim mene niko ne vidi.
Stisak je olabavio,a njemu je glava bila pognuta.A pogled...Čvrto prikovan za pod.Pogledala sam u pocrvenjeli zglob desne ruke,a zatim lagano prešla vrhovima prstiju preko pocrvenjelog dijela.
,,U redu Agnes..Puštam te..Idi..Usreći se sa nekim drugim.."-rekao je to,te me pogledao pravo u oči.Imao je prelijepe nebesko plave oči koje su me opčinjavale svaki put kad pogledam u njih.Koliko god su bile nježne boje,toliko su bile i opasne.
,,Samo..Želim jednu stvar da znaš...Uvijek sam te voljela,i kad si bio grub,moja ljubav nikad nije nestala.."-rekla sam pomilujući ga po obrazu.Uzeo je ruku,i poljubio je.
,,Znam..Ali da..Ja te samo mogu povrijediti,i za tebe je najbolje da odeš,bilo gdje..Samo dalje od mene.."-rekao je između poljubaca koje je ostavljao na mom dlanu i uopšte na tom dijelu ruke.
Podigla sam njegovu glavu,te ga posljednji put poljubila.Gricnuo me je za usnu..Uvijek to radi..I ja to volim,ali samo kad on to napravi,ali jednostavno..Ne ide ovo ovako više...Odvojili smo se,a ja sam napravila jedan korak unazad.Pogledala sam ga,te krenula.Izašla sam iz stana..Osjećala sam slobodu,ali i tugu.Jer koliko god on bio grub,i oštar,volim ga.I teško je kad moraš otići od osobe koje voliš,ali nemam izbora..Izašla sam iz ulaza,i napokon osjetila svjež vazduh koji je odmah ispunio moja pluća.Toliko dugo nisam bila na svježem vazduhu da mi je prosto teško za vjerovati da sam slobodna.Znate...Trebate cjeniti slobodu,neki bi dali sve kad bi je imali..
Alice P.O.V
Fiona je zaista prijatna osoba.Lijepa je,ima lijep osmjeh,ljubazna.Imam dobar osjećaj u vezi nje.Neobična je,ali na pozitivan način.I mislim da je stvarno zaljubljena u Zayna,a i on u nju.Pratim njihove poglede,i stvarno su slatki.Želim da budu srećni.
Etoo..Ovaj nastavak je posvećen djevojci kojoj je danas rođendan,a volim moju priču,tako da sam ovaj dio gdje Agnes priča sa momkom,zapravo posvetila njoj,jer je ona Agnes (u priči).Možda su neke stvarčice malo nejasne,ali ova djevojka će imati bitniju ulogu u priči.I ovim putem joj još jednom čestitam rođendan.Ni ovaj nastavak nije nešto pretjerano dug,ali trudila sam se..Čitajte,komentarišite,glasajte..Znači mi...