12.Dio "Love Was Born"

432 23 5
                                    

Harry se malo odmakao od mene,tek toliko da mogu uzeti vazduha.Pogledao me pravo u oči,sa blagim smiješkom.

,,Dugo sam ovo čekao...Da osjetim te tvoje slatke usnice,da pomilujem tvoje mekane obraze..."-rekao je pomalo zadihano,praveći male pauze.I dalje je držao svoj dlan na mom obrazu,praveći palcem male krugove.Uhvatila sam mu ruku koju je držao na mom obrazu,te je 'zarobila' između moja dva dlana

. ,,Iskreno,nikad nisam mislila da bi mogla nekad imati nešto s tobom...Ali sad...Kao da se sve promjenilo...Dok sam bila dio ljudskog svijeta ti si za mene bio jezivi čudak...Ali...Sada kad sam isto što i ti...Sve je drugačije...Još od onda...Kad smo bili u mom stanu,i kad si nestao bez traga...Još tad sam nešto osjećala,ali...Nisam znala da je to ljubav...Tek sad vidim.."-rekla sam takođe praveći male stanke..Rijetko kad sam bila prema nekome ovoliko iskrena,barem kad su upitanju ovakva osjećanja..Ali inače sam direktna osoba,i kažem sve što imam bez okljevanja.Ali kad je riječ o ljubavi...Tu sam sasvim druga osoba.

Pažljivo me slušao,ne propuštajući ni jednu jedinu riječ.Nasmijao se kratko,na šta sam mu ja samo uputila neki zbunjeni pogled,jer nisam znala zbog čega se smije.

,,Harry?Šta je smiješno?"-upitala sam ga zbunjeno,a on se još jednom kratko nasmijao,te me pogledao ravno u oči.

,,Jezivi čudak?Zar sam tako bio strašan?"-upitao je,ne skidajući svoj prelijepi osmjeh.Gledala sam njegove slatke rupice koje se svaki put pojave na njegovim obrazima kad se nasmije.

,,Nisi ti bio toliko strašan..Već,samo si šutio..Imao neki pogled neobičan.."- odgovorila sam,na šta se on još jednom nasmijao.Mislim da mu je namjera da me ubije svojim osmjehom.

,,To je odlika vampira..Da imaju neobičan pogled,hladnu kožu,blijed ten..Postaćeš i ti takva s vremenom..Za sada ti je samo koža hladna..Pa se nećeš morati ježiti svaki put kad te dotaknem..Sad  smo iste temperature."-našalio se,na šta sam se ja nasmijala.

,,Jel ti ikad iko rekao da si prelijepa kad se nasmiješ?"-rekao je,proučavajući svaku crtu na mom licu.Pogledala sam sramežljivo u stranu,a uz to mi je pobjegao mali osmjeh.Nageo se kako bi me mogao vidjeti,te me pomilovao po obrazima.

,,Malo smo sramežljivi.."-rekao je smješkajući se...Nageo se još više prema meni,te me ovaj put nježno poljubio.Ossjećala sam da se suzdržava od toga da me poljubi grublje...Brzinom munje sam ga još više pribila uz mene.Primjetila sam da to nije očekivao,te se kratko odmakeo,izgovorivši jedno "vouu",te nastavio.

,,Harry ima.."-na vratima se od jednom pojavio Louis sa iznenađenom facom,i malim šaljivim osmjehom.I meni i Harryu je bilo prilično neugodno,samo smo se jednom pogledali,te usmjerili pogled prema Louisu,kojeg je ovo zabavljalo.

,,Ovaj...Dođem ja kasnije..."-rekao je suzdržavajući se da ne prasne u smijeh..

,,Lou..Sačekaj me ispred,dolazim."-rekao je Harry sa malo ozbiljnijim izrazom lica...Lou je klimnuo glavom,te izašao.Harry se okrenuoo prema meni,ostavljajući jedan poljubac na mom obrazu.

,,Vidimo se kasnije.."-rekaoo je,na šta sam ja samo klimnula glavom.Nasmijao se kratko,te izašao iz sobe.

HARRY P.O.V

Napokon...Sad je sa mnom.Promatram je duži period,i toliko sam je zavolio.Ali...Sve do sada se nisam usudio pokazati osjećanja prema njoj.Dok je bila čovijek..Bojao sam se da ne izgubim kontrolu i da je ne povrijedim...Ali sad...Sad kad smo ista 'vrsta' sad možda i možemo biti zajedno.Izašao sam iz njene sobe,te ugledao Louisa nslonjenog na bijeli zid.Čim me je ugledao prišao mi je te me lagano udario po ramenu..

'Try'Where stories live. Discover now