Ok. Abych začala.(Jen tak btw. to nahoře jsem já-Tereza) Dnes je 13.5.2017. 5:30. V 10:00 pro mě přijede dodávka ve které už budou všichni YTbeři a pojedeme na CT ( budu psát místo CineTube). Aby jste se neztratili : Až pro mě přijedou, budou mít za sebou už 2 města. A navíc jsem si včera psala s Gabčou která mi řekla, že už o mně všem řekla, a všichni se na mě už těší .Gabča je moje nej kámojda. Známe se už celkem dlouho a beru jí jako ségru. Ale zpět. Už se taky celkem těším. Těším se ale jen na Gabču protože ostatní neznám a bojím se jejich reakce na mě. I přes to že se oni těší, já ne. Ale už bych tady měla přestat ležet a přemýšlet o předsudcích a jít něco dělat. Vzala jsem svůj mobil z nočního stolku a šla na všechny soc. sítě. Nebylo tam nic moc zajímavého. Dokud jsem neotevřela Instagram. Tam se mi zobrazilo že mě někdo začal sledovat. Zajímalo mě kdo to je protože mě jentak někdo nezačne sledovat :D . OMG! Byl to YTber. Konkrétně VladaVideos. O tom jsem samozřejmě nevěděla ale byl DOKONALEJ! OMG! Ty oči! A ten úsměv! Projela jsem všechny jeho fotky a poté zapla YouTube. Do vyhledávání jsem zadala "VladaVideos" a koukla se na všechny jeho videa za poslední rok. Asi bych pokračovala dál kdyby mi nepřišla žádost o přátelství. Byla od "Pana dokonalého". Vážně jsi dala přezdívku někomu, kdo se ti líbí podle fotek na ig a videí u kterých si umírala smíchy a roztejkala se nad jeho šibalským úsměvemm?! Ok už bylo zase dost. Pokud někomu nedošlo, ten "můj" Pan dokonalý byl Vladimír Kadlec.
Před tím jsem ho znala jen od Gabči když o něm mluvila, když jsme probíraly kluky. :D Jak jinak že. Věděla jsem že je to YTber, je mu 20, je z Prahy (tak jako já ^-^ ) a má mega cute psa. A taky úsměv, oči a tak.. Sice se hafoš jmenuje Vodopád ale i tak je to nejvíc roztomilej hafík. No ale tak se posuneme dál ne? Proč si mě přidal mi přestalo být divný až po tom co jsem přijala žádost jemu a dalším několika lidem.
Ty lidi byli YTbeři se kterýma se mám za několik hodin setkat. Gábina jim určitě řekla všechno o mě. Gábrielo Heclová tímto tě oficiálně zabíjím za to že jsi všem dala můj FB a Instagram. Nějak mi to nevadilo ale stejně. Teď si třeba budou myslet bůh ví jak jsem krásná a pak zjistí že jsem úplná kráva, nebo si budou myslet jak jsi ošklivá a nebudou mít chuť se semnou bavit. Z mého "velice důležitého" přemýšlení mě vytrhl budík. A ano. Opravdu jsem strávila několik hodin sledováním videí od "Pana dokonalého".
Je 7:30 a já už mám zabaleno takže jsem v klidu. Jdu se upravit, udělat ranní hygienu ( vlasy,vyčistit zuby,umýt face atd. - klasika). Poté jsem si šla vybrat outfit. Zvolila jsem černé džíny s dírami na kolenou a vysokým pasem, a k tomu jsem si vzala volnější šedé triko které jsem si vepředu zastrčila a vzala si fialovou mikinu. Šla jsem se nasnídat. Otevřela jsem lednici a tam našla jedno. Jogurt. Měsíc prošlý jogurt. Ach joo! Zase tu nic nemám. Když jsem bydlela s rodičema byla POŘÁD plná lednice a.. Dobře stačí, jdu si pro něco do krámu než tu umřu hlady...
Zapoměla jsem zmínit že jsem žrout. Hrooznej. Furt bych jedla, ale není to na mě vidět. A jsem za to i celkem ráda jinak bych měla nejmíň 200 kilo :D . Vzala jsem si černé koversky a šla jsem. V obcodě jsem za jídlo nechala tak pěti stovku aby se mi už "nikdy" nestalo že nebudu mít co jíst... Stejně to zase snim za dva dny a pak nebudu mít co jíst.
Když jsem přisla udělala jsem si čaj a lívance s ovocem. M I L U J U lívance k snídani! Když jsem dala nádobí do myčky bylo 9:45.
ČTEŠ
My dva ❤
FanfictionCo se stane když se okolo vás začne motat YouTuber? Co když se mu nedá odolat? Co když vám to někdo nepřeje?