Celou noc jsem nespala. Bylo 1:28 a já nemohla usnout. Nenapadlo mě nic lepšího neža napsat Petrovi, kterej očividně taky nespal.
Já : Hele je Vláďa doma?
Kuře : Teď jsem ho viděl z okna jak se vrací takže já zdrhám. Nemam chuť se s nim zas hádat.
Já : Dobře nech mi někde klíče prosím. Půjdu za nim.
Kuře : To snad nemyslíš vážně :D Je agresivní jak svině
Já : No to si může zkusit. A nech mi klíče pod rohožkou.
Kuře : Jo a taky když se nasere tak rozbíjí věci kolem sebe. Jenom tak pro info ;) Proště je agresivní..
Já : To může bejt jak chce.
Kuře : Je tady a kupodivu neni nalitej ale brečí jak malá čubka takže já padamTak to už Petr přehání.. Musím to dát zpátky do pořádku nebo si ten debil něco udělá.
Celou cestu jsem přemýšlela co mu vlastně řeknu. Několikrát jsem si to rozmyslela a měla chiť se vrátit.. Celou dobu jsem volala s Gabčou která o všem věděla. Když jsem tam přišla bylo odemčíno. Vláďa seděl na gauči s flaškou nějaký vodky v ruce a vypadalo to že brečí. Když si mě všimnul koukal dost překvapeně.
T : ,,Vláďo děláš si prdel?! To nemyslíš vážně že ne?!
V : ,,Co tady děláš?"
T : ,,Přišla jsem tě dát dohromady ale jak koukam bude to na dlouho.. "
Vláďa vstal a šel ke mě. Celkem jsem se bála ale pak mi došlo že nesmím. Teda aspoň pokud ho chci 'spravit' . Objala jsem ho. On mi objetí oplatil akoorát trochu silněji.
V : ,,Promiň. Jsem hroznej debil. Neměl jsem si z tebe dělat prdel."
T : ,,Ne to já jsem kráva že jsem si to nenechala vysvětlit. Mrzí mě to. Hlavně to co si děláš.."
Podíval se mi do očí a pokračoval :
V : ,,Všechno je ok."
T : ,,Ne neni! Máš rozpíchaný ruce jehlama, piješ a Petr se tě bojí. To neni oukej."
V : ,,Petr ti něco řekl?"
T : ,,Všechno, a navíc se to dá poznat když se tu válí jehly a prázdný flašky."
Podíval se na mě dost smutně a bylo vidět že není v pohodě a že ho to mrzí. ,,Jdi si lehnout já to tu uklidim. Jo?".
Kupodivu nebyl vůbec agresivní a poslechl. Když už spal šla jsem k němmu do pokoje. Vypadalo to tam úplně jinak než když jsem tam byla naposledy. Všechno bylo buď rozbitý nebo to bylo úplně vzhůru nohama. Naštěstí spal dost tvrdě takže jsem to tam v pohodě uklidila.
ČTEŠ
My dva ❤
Hayran KurguCo se stane když se okolo vás začne motat YouTuber? Co když se mu nedá odolat? Co když vám to někdo nepřeje?