Ráno jsem vstala už v sedm a šla jsem udělat snídani. Petr se zrovna vracel když jsem stála v kuchyni a dělala moje favourite lívance.
T : ,,Kde jsi byl?"
P : ,,Přespal jsem u kámoše? A ty žiješ jak tak koukam. :D"
T : ,,Jo. Byl celkem v pohodě."
Vládi pohled
Ráno jsem vstal v 7:30. Bylo mi líp než za poslední dva týdny. V pokoji bylo uklizeno a slyšel jsem Petra z kuchyně. Vstal jsem a šel do obýváku. Tam seděl Petr a Tereza vařila lívance.
Když mě Petr viděl řekl jen : ,,Já si pujdu lehnout tak čau.". Podíval se na Terku a pak i takovým vražedným pohledem na mě.
Z pohledu Terky
Ti dva se asi teď nebudou chtít spolu nějka moc vidět. Ani se Petrovi nedivim.
Když ke mě přišel opřel se o linku a chvíli mě pozoroval. ,,Děje se něco?" zeptala jsem se a v tu chvíli mi došlo že jsem řekla úplnou kravinu. Vláďa mě objal pošeptal mi : ,,Děkuju. Za všechno.".
,,Nemáš zač." řekla jsem a dala mu pusu na tvář. ,,Ale mám. Kdyby tě nenapadlo sem jít tak bych asi skončil jako nějaká troska..". ,,Musela jsem. Musela jsem si vyžehlit to co jsem udělala.". ,,Vyžehlila jsi všechno i za mě puso.". Podíval se na mě a já ho začala líbat. Chytila jsem ho pod bradou a on mě vysadil na linku. Asi by jsme pokračovali dál kdyby se nezačali pálit ty lívance.
Pak jsme si sedli a snědli je. Jak jinak tak. Zbytek dopoledne jsme hráli UFC a když vstal Petr, radši jsem Vláďu po dlouhé době vytáhla ven. Vzali jsme Vodopáda kterej měl ohromnou radost jelikož se mu dlouho nikdo nevěnoval. Šli jsme na 'naší' louku a tam strávili tak dvě hodiny. Prošli jsme naše 'trasy' kudy chodíme vždycky a pak už jsme šli domů. Večer jsme byli oba dost unavený takže jsme se vysprchovali a šli spát.
ČTEŠ
My dva ❤
FanfictionCo se stane když se okolo vás začne motat YouTuber? Co když se mu nedá odolat? Co když vám to někdo nepřeje?