Šli jsme na Chodov a povídali si. Měla jsem smíšené pocity. Byla jsem strašně, ale fakt kurva moc ráda že nezapoměl a že s ním teď budu moc být. Ale zároveň trochu naštvaná že se neozval. Zkkusila jsem si pak asi pět minut hrát na nedostupnou. Z mých pěti minut se nakonec stalo 30 sekund. ,,Nemáš hlad?"zeptal se a já místo abych odpověděla ,,Jo a hroznej!" jak jsem chtěla, řekla jsem jenom ,,Hm." .
Z pohledu Vládi
Začala sj hrát na nedostupnou. Ale jak ji znám tak jí to nevydrží. Zkazím jí to. ,,Přestaň být brumbrumačka! Já vím že jsi naštvaná že jsem se neozval ale bylo to pro naše dobro..". Podívala se na mě a začala se usmívat. Tímto se mi potvrdilo že se na mě tolik těšila na to aby byla uražená celý den.
V : ,,Dneska u mě přespíš. Jasný?!"
T : ,,Říká kdo prosimtě? :) :D"
V : ,,Říkám já. :D A taky to že u mě teď budeš minimálně týden."
Podívala se na mě pohledem něco jako : Říká kdo? Ale nic proti tomu jakože nemám. ,,Petr dneska večer na měsíc odjíždí, takže si tě tam nastěhuju. A klidně i na ten měsíc...Stejně by nám s Vodopádem bylo smutno." řekl jsem a čekal co z ní vypadne za výmluvu abych mohl vymyslet čím ji přemluvím. ,,Oukej ale můžu tam být jenom týden. V pátek u mě přespí Ája a Maky. Jsme domluvený". ,,Ok ale i tak u mě pak můžeš bejt. Teď u mě budeš pečená vařená je ti to jasný doufam! :D".
,,Dobře ale teď jdem někam na jídlo jinak umřu hlady!".
Z pohledu Terky
Šli jsme do nějaký pizzerky a já si dala pizzu. Co jinýho asi :D. Dokázala jsem spást celou pizzu zatím co Vláďa snědl půlku z té své a už nemohl. Měli jsme jen tak mimochodem úplně stejně velkou. ,,Pořád nechápu že z tebe není kulička. Furt jíš ale neni to na tobě vidět :D ". ,,Já to taky nechápu a abych pravdu řekla jsem za to ráda :D".
Přišli jsme k Vláďovi domů kde byl Petr s Vodopádem a mazlili se na gauči.
V :,,Petře jsme tady!". Petr samozřejmě neodpověděl. Šli jsme do ovýváku a Vláďaa nás seznámil.
V : ,,Petře tohle je Terka. Terko tohle je Petr."
P : ,,Ježiš, já už o ní od tebe vim víc než ona o sobě takže tohle trapný představování není nutný."
T :,,Takže se představovat nemusím super :D"
P :,,Hele já jdu. Za pět minut pro mě přijede kámoš tak se mějte autisti!"
Petr odešel a já se samozřejmě začala mazlit s Vodopádem. ,,Dáš si něco k pití?" začal Vláďa a hned zase pokračoval : ,,Ježiš vy ho všichni mazlíte a na mě pak nemá náladu. A já si myslel že mě nemá rád.". ,,Nebuď naštvanej :D. Já se s tebou budu mazlit jak dlouho chceš.". Vstala jsem a šla za ním do kuchyně. Otočil se a znovu se zeptal : ,,Chceš teda něco k pití?". Nějak se do mě po té pizze nevešel už ani vzduch takže jsem řekla že ne.
Zbytek odpoledne jsme se váleli, mazlili a dělali jsme různý kraviny. Kolem osmý večer jsem se šla vysprchovat a Vláďa šel stříhat video. Ve sprše jsem strávila asi půl hodiny. Jelikož jsem neměla pyžamo musela jsem si vzít Vládi triko. Dal mi nějaký fakt mega dlouhý takže jsem ho měla nad kolena. Když jsem vyšla z koupelny před dveřma stál Vláďa. Stál zády ke dveřím a fotil se v zrcadle. Samozřejmě jsem byla na jedné fotce. A můj výraz nebyl úplně nejlepší :D. ,,Pojď sem, potřebuju fotku na instagram.". Stáli jsme tam tak 10 minut protože se mu žádná nelíbila. Konečně byl s jednou spokojenej a já si mohla jít sednout. ,,Nepustíme nějakej horor?" .
,,Ok ale připrav se že semnou pak budeš všude chodit."
,,Dobře připravím se :D".
Vláďa pustil film a sedl si vedle mě na gauč a já ho přikryla peřinou. Přitulila jsem se k němu, chytla ho kolem pasu a on mě kolem ramen. Asi v půlce filmu se zvedl a šel pro nějakou mňaminu.
ČTEŠ
My dva ❤
FanfictionCo se stane když se okolo vás začne motat YouTuber? Co když se mu nedá odolat? Co když vám to někdo nepřeje?