11 ❤ Je to špatný

168 12 2
                                    

Petr přišel o 5 minut pozdě. Celej on. ,,Čau ty žroute!" křičel na mě už z dálky. Asi všem dojde proč zrovna žroute. Všechno bylo v pohodě.
Když už musel domů šla jem ho doprovodit na metro.
P : ,,Hele měla by jsi zavolat Vláďovi.."
T : ,,Nechci s nim mluvit. Vůbec.."
P : ,,Měla bys. Jinak to s nim bude dost špatný..".
Chtěla jsem se zeptat co s ním je ale pak mi došlo že je to Vláďa kterej mi je u prdele. Terezo neni ti u prdele. Pořád ti na něm záleží. Okamžitě zjisti co s ním je než bude pozdě..
Nějak jsem ze sebe nemohla dostat slovo. Když už jsem se odhodlala stálo tam metro a Petr mi mával a nastupoval.
Večer mi to nedalo spát a já musela vědět co se děje. Samozřejmě jsem nepsala Vláďovi. Ale Petrovi. Zapla jsem messenger a našla chat  s ním.

: Co jsi myslel tím že to bude dost špatný?
Kuře : Nezvládá to
: Jak to myslíš?
Kuře : Prostě začal pít a včera byli v koši jehly. Asi si něco píchal.
: A víš to jistě?
Kuře : Chtěl jsem se ho zeptat ale přes den není doma a v noci je zamčenej v pokoji. Ale když jsem ho ráno viděl měl propíchaný ruce.

V tu chvíli jsem nevěděla co dělat. On začal pít a brát drogy kvůly tomu že mě vlastně podvedl? Mohl za to on takže si za to může sám..

Kuře : A je to kvůly tobě
: Ale já kurva nemůžu za to že mě podvedl.. Je to jeho chyba.
Kuře : Měla sis to nechat vysvětlit. Byl to prankcall.

A teď už jsem byla úplně v prdeli. Nevěděla jsem co mám dělat. Terezo ty seš taková pí.. To snad není možný. Takže jestli se mu něco stane můžeš za to TY!




My dva ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat